Fråga om Battlefield 3 Premium kod!

Permalänk

Fråga om Battlefield 3 Premium kod!

Hej, Är så att jag vunnit "Battlefield 3 Premium Edition (PC download, Origin)" på tradera.. Men jag har redan battlefield 3 limited edition, Använder jag koden som ett tillägg? Eller är det då ett helt spel? För jag vill alltså bara ha exp banorna.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

Hej
Det blir som tillägg. Du får banorna som ligger utanför limited Ed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Hej, Är så att jag vunnit "Battlefield 3 Premium Edition (PC download, Origin)" på tradera.. Men jag har redan battlefield 3 limited edition, Använder jag koden som ett tillägg? Eller är det då ett helt spel? För jag vill alltså bara ha exp banorna.

Precis som ovan sa på ett ungefär.

När du lägger in den här koden på origin uppdateras ditt nuvarande konto bara till premium helt enkelt och du får tillgång till allt material som nuvarande finns ute, inklusive då kommande expansioner såsom End Game, etc.

Visa signatur

In Win 503 | i7-6700k | ASUS GTX 1080 Strix | 32GB Corsair Vengeance 2133MHz | Samsung EVO 850 500GB | WD Blue 1TB | EVGA Supernova G1 750W | ASUS Z170 PRO Gaming

Permalänk

Okej! tack för snabba svar!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2