Permalänk
Medlem

Finns de plats kvar?

Visa signatur

MSI X370 GAMING PRO CARBON | AMD Ryzen 7 1800X 4.0 GHz| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X | Corsair Vengeance C70 Military Green | Samsung 960 EVO 250GB | Corsair AX 850W 80+ GOLD | Windows 10 64 |
CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Västeuropa 2

Startade en region för en liten stund sen som heter "Åland" på Västeuropa 2. Den är öppen så vem som helst kan joina men hittills är jag rätt ensam

Skulle va kul om lite fler ville haka på, ingen hardcore region utan ni får spela precis som ni vill
Själv tänkte jag inrikta min stad på lite tyngre industrier bara jag kommer igång.

Heter CromX på Origin.

Kommer nog vara online resten av dagen/kvällen. Staden får växa på i sakta takt nu medans jag själv statsar på att städa lägenheten

Permalänk
Medlem

Jösses, nu är alla servrar utom East 2 upptagna. Dessutom väntetid
Finns bara några Amerikanska servrar att välja på.. :/

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Europe West 3

Skapade en region för en stund sen som heter "Welcome to Heaven". Där får ni hoppa in om ni vill. Finns massor av platser. Jag ska köra på olja i min region jag har startat nu.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Kör gärna med några seriösa Svenskar så skicka en invite, heter Wolfgrin på Origin.

Permalänk
Medlem

bara jag som haft TOK problem med att SC5 laggar satan å sen får Connection lost? ja, jag är inne för första gången å spelar idag. tänkte en vecka lär nog räcka sen har de väl de värsta av Que problemen löst sig? men ikke, kommer in på Euro 4 servern lätt men det laggar som fan å jag trodde helt ärligt att det var knas på min maskin, men verkar vara att det är server connection problem.

någon annan som upplever samma skit? jag är så ledsen, jag vill ju spela nu

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

Hur hittar man regioner med plats i? alla är fulla som jag söker efter och skapar jag en egen får jag lira helt själv .:S

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk

Västeuropa 5
Folk som spelar på denna servern får gärna adda: Maniac2825

Permalänk
Medlem

Nu tar jag tag i saken själv.

Har skapat en region på VE 5 som är stängd.

Skicka vän förfrågning till Trevlig_se

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kriller007:

Nu tar jag tag i saken själv.

Har skapat en region på VE 5 som är stängd.

Skicka vän förfrågning till Trevlig_se

Har skickat en förfrågan, sebbe605 ifall du inte fick den.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk

Någon som spelar på Östeuropa 2 och kan invita mig?
Helst en seriös region
Origin namn: KrillelimpaN

Permalänk
Medlem

kollar direkt

Edit

Skrivet av sebbe605:

Har skickat en förfrågan, sebbe605 ifall du inte fick den.

Tror inte du är inne på west eu 5

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kriller007:

kollar direkt

Edit

Tror inte du är inne på west eu 5

Skickade en vänförfrågan men går in där nu också.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Någon som spelar på West Europe 6?

Permalänk
Medlem

West Europe 5

Skicka vän förfrågan till: manuelandrei

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Medlem

4 platser kvar. Skicka pm! Västeuropa 2. Startar idag!

vajjan1 på orgin

Permalänk
Medlem
Skrivet av vajjan:

4 platser kvar. Skicka pm!

Skulle joina er Vajjan men West Europe 2 är full.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Skrivet av vajjan:

4 platser kvar. Skicka pm!

Vill joina men servern är full...

Permalänk
Medlem

Spelar på västeuropa 5. Är ny på sim city men jag börjar lära mig och det hade varit kul att ha en/flera att spela med:)
Har samma användarnamn som här så det är bara att skicka vänförfrågan om ni vill spela.

mvh /Xaljon

Visa signatur

Stationära: Fractal Design - Arc # Intel core i5 2500k # Asus p8p67 # Corsair Vengeance 2*2Gb # Asus 6870 dc # Corsair HX 650W # Förberedd för ssd(Coming soon.................in Arc)
Bärbara: skärm 17". Cpu: 1,9Ghz intel certino. Gpu: Nvidia 6100. Hdd: 80Gb
Modda det som går och det som inte kan moddas ska moddas lite till

Permalänk
Medlem

Antarctica

Ska precis börja, Kuhlan på Origin

Region: Östergötland

Antarctica kommer man in på direkt.
Simcity Server Status

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem

Precis startat en 16 manna region om nån vill hoppa in. Det är en open så bara att joina eller så kan ni skicka en invite till mig antar jag.

Server: Västeuropa 5
Regionsnamn: Murkwood

Origin nick: luddev

Visa signatur

Stuff

Permalänk

Söker en region!

Origin nick: bananberg2

Permalänk
Medlem

Jag och en kommpis har en sweclockers region på väst3 som vi skulle vilja ha lite mer folk på. Vi har två relativt ny startade städer. Enda kravet vi har är väl inga extrema luftföroreningar t. ex kol/oljekraftverk, soppförbräning eller överdrift av industri. Sen tänk på vart dina luftföroreningar blåser. Vi är inga jätterfarna spelare men kan väl ett och ett annat. Sen ser vi gärna att du försökr nå en någorlunda hög utbildningsnivå.
Adda: upl8447 och om ni är intresserade. Vi har 14 städer lediga nu. Ni får max ha två städer per spelare.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Jag och en kommpis har en sweclockers region på väst3 som vi skulle vilja ha lite mer folk på. Vi har två relativt ny startade städer. Enda kravet vi har är väl inga extrema luftföroreningar t. ex kol/oljekraftverk, soppförbräning eller överdrift av industri. Sen tänk på vart dina luftföroreningar blåser. Vi är inga jätterfarna spelare men kan väl ett och ett annat. Sen ser vi gärna att du försökr nå en någorlunda hög utbildningsnivå.
Adda: upl8447 och om ni är intresserade. Vi har 14 städer lediga nu. Ni får max ha två städer per spelare.

Väst eu är full.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Inaktiv

Har skickat lite förfrågningar, söker en region på Europe West 5.
Jag har samma nickname i spelet.

Permalänk
Medlem

Kör på Väst europa 5, heter lysmo addade ett par av er

Permalänk

Söker schysst region Europe West 5,
Origin Nickname: MrSoftmuppen

Visa signatur

Primary: i7-4790k @ 4 GHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | MSI Z97 GAMING 5 | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz LP | MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G | Samsung SSD PRO 850-Series 256GB | EVGA Supernova G2 850W
Equipment: BenQ XL2420T | Logitech Proteus Core G502 | QPAD QH-90 Pro | Steelseries QcK+ | Logitech Desktop USB Microphone

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en inv. Id: MrDoriZ, varit inne på west2-3 Antarctica. Så finns det plats på nån av dom eller någon som inte är full så tar jag gärna en inv

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Jag och en kommpis har en sweclockers region på väst3 som vi skulle vilja ha lite mer folk på. Vi har två relativt ny startade städer. Enda kravet vi har är väl inga extrema luftföroreningar t. ex kol/oljekraftverk, soppförbräning eller överdrift av industri. Sen tänk på vart dina luftföroreningar blåser. Vi är inga jätterfarna spelare men kan väl ett och ett annat. Sen ser vi gärna att du försökr nå en någorlunda hög utbildningsnivå.
Adda: upl8447 och om ni är intresserade. Vi har 14 städer lediga nu. Ni får max ha två städer per spelare.

Tar gärna en inv, Id: MrDoriZ

Permalänk
Medlem

origin: DalleDalgren

Visa signatur

Crosshair IV | 1055T @ 3.2 GHz | 4 GB Corsair dominator | Corsair H50 | Fractal Design R3 | 2x PowerColor 6950 2GB | Corsair HX 750W