Världsmästare i Fifa 13?

Permalänk
Medlem

Världsmästare i Fifa 13?

Hej

Jag tänkte fråga här eftersom många är insatta i spel och kanske just tävlingar i spel.

Jag spelade Fifa 12 väldigt mycket och var ganska bra på det. Nu har jag inte Fifa 13 men spelat det med brorsan.

Redan tidigt i spelet märkte jag att något inte stämde, då spelarna blev ibland sämre, saker blev väldigt konstiga och ibland var det omöjligt att vinna oberoende på vilken nivå man spelade?

Jag har kollat youtube ang script. Vilket många tydligen verkat klaga på. Då tänker jag att det bör vara bekräftat.

Så frågan då, hur kan man vara världsmästare i ett spel som är scriptat och helt uppgjort? Strategi? Tycker det är fel och borde vara helt emot reglerna. EA förnekar såklart detta och bannar tydligen folk som påstår detta.

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Medlem

Så har det väl alltid varit med konsollspel.
Mängder av saker som jämnar ut spelen, t.ex catchup finktioner i bilspel, autoaim i FPS spel, AI justeringar i lagspel typ fifa.

Nu är jag ju ingen konsollspelare direkt, men ibland tvingas man ju till det hos nån polare.