Permalänk

kul om detta blir av, speciellt om några eyeballers är med, Har haft nemesis på Lagom 1 gång och är fortfarande nöjd

Permalänk
Medlem

Jag hoppar gärna på, förutsatt att tävlingen är på tisdag eller längre fram

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk

Jag skulle även LÄTT kunna tänka mig en turnering i CTF som kom med nya expansionen 'End Game'. Spelat det några timmar och kan inte säga annat än att det är skit kul

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk
Medlem

låter lite småkul det här

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Kanske borde göra en ny omröstning om vad som skall spelas m.m. ska man kräva premium eller inte osv för intresset verkar ju onekligen ganska stort samt hur man ska lägga upp det, är det runt 100 pers kanske man ska ha två olika ligor, kanske ha olika turneringar, fler dagar så alla kan vara med, hur man ska göra upplägget etc etc?
~100pers, nästan oavsett hur man lägger upp det är det nästan ett dygn av matcher och alla kan inte spela samtidigt.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Kanske borde göra en ny omröstning om vad som skall spelas m.m. ska man kräva premium eller inte osv för intresset verkar ju onekligen ganska stort samt hur man ska lägga upp det, är det runt 100 pers kanske man ska ha två olika ligor, kanske ha olika turneringar, fler dagar så alla kan vara med, hur man ska göra upplägget etc etc?
~100pers, nästan oavsett hur man lägger upp det är det nästan ett dygn av matcher och alla kan inte spela samtidigt.

Jo det är sant jag började fundera om vi skulle börja redan på fredag till söndagen

Skickades från m.sweclockers.com

Fredag den 22*

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar väldigt roligt, om vi mindre duktiga får delta förstås;)

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sellwin:

Tycker det verkar väldigt roligt, om vi mindre duktiga får delta förstås;)

Själv klart får alla delta i turneringen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Vill ni ha killpoints så kan ni leecha av mig

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

kan säkert va med, tar med några polare om det är squad rush då som ska spelas..

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet hur lång tid det tar att spela en runda med squad rush?

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Är det någon som vet hur lång tid det tar att spela en runda med squad rush?

Allt från 3min till 15min ca, är beronde på hur slöa dom som attackerar är;) (haft en runda som varade 32min i squad rush så ja finns folk för allt)

Visa signatur

<Dator 1> CPU: Intel I9 9900K@5Ghz | CPU Kylare: Noctua NH15 | MB: Asus Maximus XI Gene | RAM: G.Skill 32GB DDR4 3200MHz CL14 Trident | HDD: Samsung M.2 970 1tb | GPU: Asus RTX 3080TI Strix
<Dator 2> CPU: Intel I7 8700K@4.8Ghz | CPU Kylare: Be Quite Dark Rock Pro 4 | MB: Asus Z370-H | RAM: G.Skill 16GB DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws V | HDD: Samsung M.2 970 500gb | GPU: Asus 2080 Dual

Permalänk
Medlem

Jag tror det blir bäst om vi kör turneringen efter påsk så man kan planera bättre.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Under påsken ?

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Entusiast

Friendly fire känns jobbigt på motorcyklarna om man inte hunnit slänga ett getöga på minimapen. Den där blåa eller orangea saken som visar vilket lag den tillhör är ju så jävla felplacerad

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Ja e på

Visa signatur

Intel 3750k 3.4Ghz || Msi Gtx 680 Lightning || 8Gb DDR3 1600Mhz || Asrock Z77E-ITX || XFX 750W || Bitfenix Prodigy

Permalänk
Medlem
Skrivet av 98olllin:

Under påsken ?

Under påsken tror jag att folk är med sina familjer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk

Detta låter faktiskt skoj. Jag har inte lirat bf3 på länge nu men blir lite sugen. Dock vet vi redan nu hur det kommer sluta om Z och EYE är med.

Det borde väl sättas upp en del regler om restrictions på vapen och gadgets. Spawn beacon är väl lite broken i sqr tex.

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 4.5 Ghz | MB: MSI P67A-GD55 | GPU: R9 280X | RAM: 20GB (2x8GB + 2x2GB) Corsair XMS3 DDR3 | Lagring: SSD Crucial m4 64GB | 6TB HDD | PSU: Fractal Design Tesla 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Untriggered:

Detta låter faktiskt skoj. Jag har inte lirat bf3 på länge nu men blir lite sugen. Dock vet vi redan nu hur det kommer sluta om Z och EYE är med.

Det borde väl sättas upp en del regler om restrictions på vapen och gadgets. Spawn beacon är väl lite broken i sqr tex.

Om profs lag är med som eye så kommer dom få spela mot den som vinner turneringen annars kommer dom äga söder och så blir det som en helt vanlig profs turnering i slutet. Och meningen med den här turneringen är att det ska vara causal

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Skrivet av Zpnk:

Friendly fire känns jobbigt på motorcyklarna om man inte hunnit slänga ett getöga på minimapen. Den där blåa eller orangea saken som visar vilket lag den tillhör är ju så jävla felplacerad

Kommunikation är nyckeln

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk

Så hur blir det nu då?

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Om profs lag är med som eye så kommer dom få spela mot den som vinner turneringen annars kommer dom äga söder och så blir det som en helt vanlig profs turnering i slutet. Och meningen med den här turneringen är att det ska vara causal

Skickades från m.sweclockers.com

Meh, vem har sagt att vi är sämre än Eyeballers? ^^

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem

Får man vara med även om man suger? Har inte spelat allt för mkt BF3 blivit mest CS

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extremaz:

Får man vara med även om man suger? Har inte spelat allt för mkt BF3 blivit mest CS

Ja det är själv klart Om du har ett lag förstås

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Så här kommer det bli

Den kommer spela sig Lördagen den 13/4 kl 2 kommer det börja

Tyvärr finns det bara plats för 8 lag för annars tar det för långt tid. det jag har räknat på är en timme för 3 maps
det är bäst av 3 maps

Eyeballers får möta det vinande laget

Kommer man inte inom 5 min så får andra laget walkover

Squad rush
20 tickets
minimap
Friendlyfire
minimapspotting
Unlocks: all unlocked
Man behöver inge expansion

Mitt lag heter Right Bay P12s

så det finns just nu 7 platser kvar först till kvarn

Skriv bara ert lags namn i tråden och helst citera det här

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

räkna med mig , Pma om jag får vara med !

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Så här kommer det bli

Den kommer spela sig Lördagen den 13/4 kl 2 kommer det börja

Tyvärr finns det bara plats för 8 lag för annars tar det för långt tid. det jag har räknat på är en timme för 3 maps
det är bäst av 3 maps

Eyeballers får möta det vinande laget

Kommer man inte inom 5 min så får andra laget walkover

Squad rush
20 tickets
minimap
Friendlyfire
minimapspotting
Unlocks: all unlocked
Man behöver inge expansion

Mitt lag heter Right Bay P12s

så det finns just nu 7 platser kvar först till kvarn

Skriv bara ert lags namn i tråden och helst citera det här

Skriv upp mig. Laget heter Dirty Swedes, Hur kommer vi att hålla kontakten? du som kommer hålla i det hela eller?

Visa signatur

Besök oss på www.dirtyswedes.com en svensk funplay clan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pajreten:

Skriv upp mig. Laget heter Dirty Swedes, Hur kommer vi att hålla kontakten? du som kommer hålla i det hela eller?

Ja det är jag som håller i det hela. Men det bästa att hålla kontakt är nog att vara inne på swec/sg mumble server

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Så här kommer det bli

Den kommer spela sig Lördagen den 13/4 kl 2 kommer det börja

Tyvärr finns det bara plats för 8 lag för annars tar det för långt tid. det jag har räknat på är en timme för 3 maps
det är bäst av 3 maps

Eyeballers får möta det vinande laget

Kommer man inte inom 5 min så får andra laget walkover

Squad rush
20 tickets
minimap
Friendlyfire
minimapspotting
Unlocks: all unlocked
Man behöver inge expansion

Mitt lag heter Right Bay P12s

så det finns just nu 7 platser kvar först till kvarn

Skriv bara ert lags namn i tråden och helst citera det här

Du kan skriva upp BalderDash Gaming
Det är 4vs4 som gäller då va?

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com