RaiderZ - F2P MMO Officiell tråd.

Permalänk
Medlem

Har provat installera om men det fungerar inte!
Hoppar över detta spel! Orkar inte hålla på!

Har för dåligt Internet för att orka ladda hem något annat som ska kunna hjälpa mig.

Laddade hem en hotfix men det fungerande inte heller!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Provade igår och blev chockad av hur sakta allting gick. Alla rörelser kändes så sega och alla knapptryck fördröjdes. Gjorde första questen sen var jag trött på det! Och då var jag ändå imponerad av skillträdet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Skrivet av wixia:

Provade igår och blev chockad av hur sakta allting gick. Alla rörelser kändes så sega och alla knapptryck fördröjdes. Gjorde första questen sen var jag trött på det! Och då var jag ändå imponerad av skillträdet!

Skickades från m.sweclockers.com

Om knapptrycken fördröjdes beror det antingen på att du kanske hittat till USA- servern (om du tryckt på länken i första inlägget är det EU) eller så har du för höga grafikinställningar som ger dig låg fps. Om du in-game flyttar din hp/ep/sp rutan lite till höger borde det finnas en FPS mätare där. Annars så kan du innan du loggar in trycka på kugghjulet uppe i högra hörnet och välja "LOW settings". En fps på 40 eller mer tror jag räcker för att spelet ska kännas smidigt. Vad har du för datorkomponenter, och internet för den delen.

Lite annat...
Är det någon som vet om spelet funkar på MAC? har inte testat och orkar inte testa om någon annan testat och misslyckats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mufasa133:

Om knapptrycken fördröjdes beror det antingen på att du kanske hittat till USA- servern (om du tryckt på länken i första inlägget är det EU) eller så har du för höga grafikinställningar som ger dig låg fps. Om du in-game flyttar din hp/ep/sp rutan lite till höger borde det finnas en FPS mätare där. Annars så kan du innan du loggar in trycka på kugghjulet uppe i högra hörnet och välja "LOW settings". En fps på 40 eller mer tror jag räcker för att spelet ska kännas smidigt. Vad har du för datorkomponenter, och internet för den delen.

Lite annat...
Är det någon som vet om spelet funkar på MAC? har inte testat och orkar inte testa om någon annan testat och misslyckats.

Jag vet hur hög ping och dålig FPS känns. Detta är inget sådant, det är själva spelet som är segt designat. Min dator ser du i sign.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Skrivet av wixia:

Jag vet hur hög ping och dålig FPS känns. Detta är inget sådant, det är själva spelet som är segt designat. Min dator ser du i sign.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan vara så att du inte har dina drivisar uppdaterade? Speciellt grafikkortet. Även hur snabb din hårddisk är kan avgöra hur "smooth" spelet känns. Men för mig och förmodligen alla andra som spelar känns det bra. Kan ha problem de första sekunderna när man portat till en stad och allt hackar, men när allt laddat funkar det prima!

Permalänk
Medlem

Har inga problem alls och det flyter på bra. Sedan tycker jag farten är precis lagom snabbt, och inte som C9 där det går alldeles för snabbt för min smak. Dessutom laggar C9 så mycket i pvp att man vill bara spy...

Permalänk
Medlem

Jag har bara error 2002 unknown error has occured please restart the game men när jag gör det händer inget (jag kommer inte in i själv spelet utan jag är fortfarande kvar i launchern)

Permalänk
Skrivet av Fabbeee:

Jag har bara error 2002 unknown error has occured please restart the game men när jag gör det händer inget (jag kommer inte in i själv spelet utan jag är fortfarande kvar i launchern)

Du laddade ner via länken jag postade i först inlägget eller? Om du gjorde det kan du prova att ladda ner torrent versionen, som många säger fixar problemet. RaiderZ EU torrent. Annars kan du innan du avinstallerar köra recovery.exe i RaiderZ mappen och sedan uppdatera HackShield som finns i RaiderZ mappen. Om det inte fungerar hade jag laddat ner torrenten och sedan patchat en lite längre tid.

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade*
Till en tråd om RaiderZ.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

*Trådar sammanfogade*
Till en tråd om RaiderZ.

Tack så mycket!
Vad innebär denna sammanfogning? Finns inläggen i den andra tråden med i denna? I så fall, vart?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mufasa133:

Tack så mycket!
Vad innebär denna sammanfogning? Finns inläggen i den andra tråden med i denna? I så fall, vart?

Jo de finns med, man kan säga att två trådar blivit en, så det går inte att se vilka inlägg som kom från vilken tråd.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Jo de finns med, man kan säga att två trådar blivit en, så det går inte att se vilka inlägg som kom från vilken tråd.

Finns det någon som helst möjlighet att du kan ändra ordningen på inläggen? Eftersom inlägg nr 42 i denna tråd innehåller massa information om just spelet, det är väldigt nyttig information och ett betydligt mindre antal människor kommer hitta den där. Går det att göra det som första inlägg eller möjligtvis andra? För då ser folk det och det finns länkar till download, exempel på hur man kan bygga sin karaktär och så finns info om vår guild där:P Tack för hjälpen !

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mufasa133:

Finns det någon som helst möjlighet att du kan ändra ordningen på inläggen? Eftersom inlägg nr 42 i denna tråd innehåller massa information om just spelet, det är väldigt nyttig information och ett betydligt mindre antal människor kommer hitta den där. Går det att göra det som första inlägg eller möjligtvis andra? För då ser folk det och det finns länkar till download, exempel på hur man kan bygga sin karaktär och så finns info om vår guild där:P Tack för hjälpen !

Ta en titt på inlägg nr2.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Ta en titt på inlägg nr2.

Nu gjorde du mig osäker, var det så innan ? Men ja, det spelar ingen roll. Tackar så mycket för hjälpen

Permalänk
Medlem

vafaen. error 21012 vid patch. hur faen fixar jag

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av krejsi:

Var go' o förklara lite kort hur du gjorde så att personer som scrollar igenom tråden kan se :). Ifall de har samma problem kommer de att bli hjälpta!

Permalänk
Medlem

jag ändrade språket till usa och då funkade det för mig

Permalänk
Medlem

älskar verkligen stabila patcharna dom fixar. senaste så får jag samma problem och kan inte patcha spelet >.<

Permalänk
Medlem

Upptäckte att det var mitt mobile partner som störde hackshield, stängde det och gick online på annat vis så funkade det xp!!! amerikanst jävla tangentbord men det funkar i raiderz alltså

Permalänk
Skrivet av Rukahs:

Upptäckte att det var mitt mobile partner som störde hackshield, stängde det och gick online på annat vis så funkade det xp!!! amerikanst jävla tangentbord men det funkar i raiderz alltså

Mjo, det är förmodligen det enda som är "dåligt" med RaiderZ, tangentbordslayouten :S.