Permalänk
Medlem

Logitech G35 "Problem"

Tjenare, jag hade ett problem nu i morse att jag inte fick något ljud överhuvudtaget i mitt Logitech G35. Jag löste det genom att av installera drivrutinen(vet ej om det fixade det) och pillade runt med ljud förbättringarna i Windows (stängde av alla).

Men till den riktiga frågan, borde jag installera drivrutinen igen? Jag har alltid haft problem med att det är mer ljud på höger kåpan och den vänstra är helt död i Tomb Raider så jag måste slå på Surround. Jag har inte testat spela utan drivrutiner men jag undrar om det är någon annan som kör utan och varför samt ifall ni märker att det är någon skillnad.

Tack på förhand,

Johan

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem

Någon som har ett svar?

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem

Ljudet brukar försvinna för mig med ibland, brukar funka med att bara dra ur usbkontakten och sen sätta i den igen. Drivrutinerna ska du nog helst ha installerade.

Permalänk
Medlem

1. Stressa inte med att få svar.
2. Utan drivrutiner = inget surroundljud.
3. Vilken drivrutin använde du?
4. Specifikationer på datorkomponenter?

Visa signatur

Bara för att du inte hittar ett virus så betyder det inte att det inte finns där.

Jag anmäler mina egna kommentarer för att någon ska läsa dem.
<!-- Sad Smiley -->

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Någon som har ett svar?

Notera att inlägg av den här typen, så kallade "bump"-inlägg, bryter mot reglerna. Eftersom du säkert inte visste det så låser jag inte tråden, men vänligen läs igenom reglerna ytterligare en gång så att något liknande inte händer igen.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk

Dra ur USB-kontakten och tryck i den igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skingken:

1. Stressa inte med att få svar.
2. Utan drivrutiner = inget surroundljud.
3. Vilken drivrutin använde du?
4. Specifikationer på datorkomponenter?

Surround är inte vidare bra eftersom basen försvinner och ljudet blir allmänt konstigt. Drivrutinen jag använde var Logitech's Gaming Software 8.XX tyvärr minns jag inte exakt version. Specifikationer finns i min signatur.

Skrivet av Hilton:

Notera att inlägg av den här typen, så kallade "bump"-inlägg, bryter mot reglerna. Eftersom du säkert inte visste det så låser jag inte tråden, men vänligen läs igenom reglerna ytterligare en gång så att något liknande inte händer igen.

Noterat, tack.

Skrivet av ConTigent:

Dra ur USB-kontakten och tryck i den igen

Det vart det första jag gjorde fast ingenting hände.

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)