Permalänk
Medlem

Var kan man köpa såna här?

Såna här plattor som man ställer samlarfigurer på, så dom inte ramlar. Har bara hittat ett ställe i usa som säljer, kan man hitta nåt liknande här i Sverige?

Permalänk
Medlem

Är det bara en tom plastbricka?
Eller är det en speciell pigg som alla samlarfigurer har ett motsvarande hål i foten för?

Lite svårt att se på den där bilden.

Men det är väll bara att gå till en firma som hanterar plast med en mall/ritning så kan de skapa sådana åt dig för lite och ingenting skulle jag gissa på.

Annars, sök på ebay. Lär finnas mängder av dem.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Är det bara en tom plastbricka?
Eller är det en speciell pigg som alla samlarfigurer har ett motsvarande hål i foten för?

Lite svårt att se på den där bilden.

Men det är väll bara att gå till en firma som hanterar plast med en mall/ritning så kan de skapa sådana åt dig för lite och ingenting skulle jag gissa på.

Annars, sök på ebay. Lär finnas mängder av dem.

En plastbricka med pigg. Har du något förslag på firmor som skulle kunna göra en sådan, jag känner inte till några.

Permalänk

Kolla vilka "butiker" säljer sådan figurer på tradera.

För något år sen köpte jag någon dussin star wars figurer och det visade sig vara en företag som sålde flera olika figurer och tillbehör till dessa, just sådan "stand" fanns där.
Tyvärr har jag ingen länk till dom.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Har du kollat hos Games Workshop?

Även Wentzels Hobby eller annan välsorterade hobbybutik borde kunna få fram det.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Går alltid att specialbeställa från tex http://www.litko.net/ men dom flesta företag som säljer egna figurspelsbaser borde kunna fixa det.