Permalänk
Medlem

CD skiva.

Hallå! SKulle lägga in lite musik på en cd skiva men upptäckte senare att jag inte kan ändra ordningen på musik som jag lagt in. Jag tog bort musiken för att lägga musiken i ordning innan jag lägger in det på skivan men efter att jag tog bort musiken friades inte utrymmet om musiken tog. Jag formaterade men inget hände. Alltså, det jag tog bort tar fortfarande plats på skiven även efter jag tog bort det. Hur får jag tillbaks utrymmet på cd skivan?

Visa signatur

Spec:
| Chassi: Antec P280 | PSU: Fractal Design Integra R2 750W | Mobo: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II 965 BE OC 3,7GHz+ Cooler Master Hyper 212 Evo| GPU: Zotac GeForce GTX 770 4GB | RAM: 8GB 4x2GB 1300Mhz | HDD: 1TB + 250GB + 250GB + 150GB |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mmollle:

Hallå! SKulle lägga in lite musik på en cd skiva men upptäckte senare att jag inte kan ändra ordningen på musik som jag lagt in. Jag tog bort musiken för att lägga musiken i ordning innan jag lägger in det på skivan men efter att jag tog bort musiken friades inte utrymmet om musiken tog. Jag formaterade men inget hände. Alltså, det jag tog bort tar fortfarande plats på skiven även efter jag tog bort det. Hur får jag tillbaks utrymmet på cd skivan?

är det en cd-rw skiva du har? med vilket program formaterade du? cd burner xp tror jag det heter, med det har jag formaterar många skivor.

Permalänk

Det är inget usb-minne du har...

Om det inte är cd-rw är du fast med ordningen som är nu.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Måste vara en CD-RW för att kunna rensa

Permalänk

Bortsett från cd-rw delen av detta så misstänker jag att du lagt in mp3-musik vilket gör det till en data-skiva och inte musik-skiva och då kommer låtarna i bokstavsordning.