Permalänk
Medlem

Är det någon här som har sidokjolar till MAN 6x4 ?

Permalänk
Skrivet av Pasilius:

Är det någon här som har sidokjolar till MAN 6x4 ?

Provat denna? http://ets2.lt/en/man-tgx-sideskirt-pack/

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk
Medlem

Tack
Men den har jag provat, spelet kraschar

Permalänk
Skrivet av Pasilius:

Tack
Men den har jag provat, spelet kraschar

Då har du en mod som inte gillar den modden. Kontrollera att du inte har någon annan modifiering till MAN innan! OBS: Sidopaneler inte kjolar! En enorm skillnad

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Då har du en mod som inte gillar den modden. Kontrollera att du inte har någon annan modifiering till MAN innan! OBS: Sidopaneler inte kjolar! En enorm skillnad

Haha. Förlåt, sidopaneler då
Men jovisst, jag har andra MAN moddar. Men kan det inte vara så att den inte funkar eftersom den är gjord för patch 1.2.5 ?

Permalänk
Medlem

hej, kan ni ge tips om bästa pris till en Logitech g27, min ratt är skrot;)!!

Permalänk

Den billigaste verkar ligga på 2500. Kolla länken bara.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=486244

Permalänk
Skrivet av myrre01:

hej, kan ni ge tips om bästa pris till en Logitech g27, min ratt är skrot;)!!

Du bör skynda dig då den gått ur produktion Väldigt synd

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Du bör skynda dig då den gått ur produktion Väldigt synd

Whaaat?? Kommer väl en ny modell hoppas jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Du bör skynda dig då den gått ur produktion Väldigt synd

Oj ja då måste jag skynda mig

Permalänk
Skrivet av Pasilius:

Whaaat?? Kommer väl en ny modell hoppas jag

Nej, det är en del i Logitech besparingspaket. Kanske kommer en uppföljare i bättre tider. De tar bort större delen av gaming-sortimentet.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Nej, det är en del i Logitech besparingspaket. Kanske kommer en uppföljare i bättre tider. De tar bort större delen av gaming-sortimentet.

Fy fan för dom. Ah ja.. man lär väl kunna hitta begagnat också.

Permalänk
Skrivet av Pasilius:

Fy fan för dom. Ah ja.. man lär väl kunna hitta begagnat också.

Va? Köp en ratt och stöd dem istället. Det finns en anledning till att de måste skära ner på sin produktion och sortiment.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Va? Köp en ratt och stöd dem istället. Det finns en anledning till att de måste skära ner på sin produktion och sortiment.

När jag väl har råd att köpa en G27, så köper jag den mer än gärna som ny. Men finns det inte, så är det begagnat som gäller.

Permalänk

Dagens last

Permalänk
Medlem

Info om G27 Ratt. Från kundtjänst. Logitech G27 Racing Wheel är planerad att komma tillbaka i May som en nylansering, med namnet G27 Force Feedback Wheel.

Permalänk
Medlem

Här har vi ett sätt att aktivera riktig antialiasing för geforce kort.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1226242...

Citat:

Why bother using this tweak?
Reasonable question. Simple answer: to make your game look its best.

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pasilius:

När jag väl har råd att köpa en G27, så köper jag den mer än gärna som ny. Men finns det inte, så är det begagnat som gäller.

Kolla Blocket.
Har sett en par till bra pris så gott som oanvända.

Visa signatur

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y227/Deagle-66/Sort-2.jpg[/img]

I worshipped him, that's why my own helmet is blue and yellow.

Permalänk

Vill bara säga att modpacket har vissa kompabilitetsproblem med spelet. Vi jobbar på det men det kan dra ut på tiden. :/

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Permalänk
Medlem

En fråga, vad är det för skillnad på logitech g25 och logitech g27??

Permalänk
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Vill bara säga att modpacket har vissa kompabilitetsproblem med spelet. Vi jobbar på det men det kan dra ut på tiden. :/

:[ Är det totala spelcrasher eller är det mer det ser fel ut i spelet? Hoppas det inte ger allt för mycket huvudvärk ^^

Skrivet av TurboTruck:

Sweeeeeeet, får se till att testa den på Söndag

Skrivet av myrre01:

En fråga, vad är det för skillnad på logitech g25 och logitech g27??

G25: 2 knappar på ratten, paddlar på ratten, sekventiell låda + H-Låda
G27: 6 knappar på ratten, paddlar på ratten, endast H-Låda

Det är de största skillnaderna, sen vet jag inte hur det är rent internt om G27 har andra FFB motorer osv.

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk
Skrivet av myrre01:

En fråga, vad är det för skillnad på logitech g25 och logitech g27??

G25:an har en alternativ sekventiell växellåda och två knappar på ratten. Det är också föregångaren till G27 som dock inte har sekventiell växellåda men den har 6 knappar på ratten och har bättre sensorer och motorer för bättre upplevelse

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk

Dags för en ny video

Permalänk

Nu är ju inte jag nåt fan av MAN men, damn xD Vissa har säkert sett den här bilden på facebook idag.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Nu är ju inte jag nåt fan av MAN men, damn xD Vissa har säkert sett den här bilden på facebook idag.

http://i.imgur.com/3donfR6.jpg

Det är nice! Men det hade gått med en Scania också

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Det är nice! Men det hade gått med en Scania också

Vad sägs om det här då?

(måste nog ha och vara inloggad på facebook för att se)
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=101514102214659...

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Vad sägs om det här då?

(måste nog ha och vara inloggad på facebook för att se)
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=101514102214659...

Brutalt!

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk

Nya tungdragarn...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias P:

:[ Är det totala spelcrasher eller är det mer det ser fel ut i spelet? Hoppas det inte ger allt för mycket huvudvärk ^^

Sweeeeeeet, får se till att testa den på Söndag

G25: 2 knappar på ratten, paddlar på ratten, sekventiell låda + H-Låda
G27: 6 knappar på ratten, paddlar på ratten, endast H-Låda

Det är de största skillnaderna, sen vet jag inte hur det är rent internt om G27 har andra FFB motorer osv.

Kan man köpa en g25 istället då??