League of Legends - Visa ditt bästa game någonsin

Permalänk

League of Legends - Visa ditt bästa game någonsin

Försökte hitta en tråd om detta men hittade ingen.
Så jag tänkte slå upp en tråd här.
Då är min fråga om vad du fick för score och med vilken champ du körde med?
Bild eller något annat bevis för att veta att det är en äkta score men att du skriver funkar det med!
Har spelat i 2 veckor ungefär så jag tyckte att min score var ganska bra

Visa signatur

Main PC | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom X4 BE 3,4 ghz | Corsair 8gb Vengeance LP | NZXT Switch 810 | Sapphire Radeon 7950 | Fractal Design Tesla 650w 80+ | Realtek 1000 Mbit PCI | Datorn
Laptop | AMD Athlon X2 @1,9 GHZ | GeForce 8700M GT | 160gb seagate | 2gb Internminne

Permalänk
Medlem

Häromdagen fick jag hexa kill med tryndamere på ARAM. Men resten gick skit och vi förlorade.

Dold text
Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Normal kan man ju blunda och få bra score i. Mitt bästa i ranked har nog landat på 15-20 kills men var ett tag sen

Permalänk
Medlem

Fick 13-3-7 med cait en gång i ranked (1337 i stats) inte dom bästa statsen men kul ändå. Fick penta i det gamet också

Permalänk

Riktigt bra initiativ måte jag säga, den här tråden kan bli rätt rolig:)
Mitt bidrag behöver lite bakrundshistoria, jag och en kompis skulle dra ett normal och spelade bot, han som ezreal och jag som nunu. Med en teemo som var afk så fick vår janna gå solo top(fråga mig inte om team composition, var ett tag sen). Efter dryga 40 minuter hade vi endast våran nexus kvar, inga andra turrets whatsoever. Vi deffade på och efter ett tag upptäckte jag att vi faktiskt ledde i kills, eftersom dom gång på gång försökte acea oss, men aldrig lyckades. jag och min kompis sa till varandra: fan, det är ju helt galet om vi vinner denna. Efter ungefär en timme började vi pusha lite smått. Till slut tog vi modet till oss, dödade baron, aceade dom, pushade och vann. Vi belv så brutalt glada.

Visa signatur

System: Fractal Design R4 | i7 3770 | GTX 660 DC2 | Intel 330 120 GB | Seagate Barracuda 2 TB | Corsair Vengeance 16 GB | Asus P8Z77 Pro Thunderbolt | Fractal Design Newton R2 1000W | Ducky Mini mx blue | Logitech G300 | Qpad QH90 | Nokia Lumia 925 |

Permalänk
Avstängd

Imponerande stats, som betyder absolut ingenting om laget inte vinner
Det är problemet med LoL för tillfället, folk jagar scores, inte vinster.

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

Voxine, haha kul game med penta och den statsen

Kanske inte mitt bästa, men fick en quadra med ahri i ranked igår, sjukt kul tycker jag då hon är i princip en ny champ för mig fick en delayed penta med henne i normal två timmar senare också, sjukt kul!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Ursäkta den dåliga bilden, men här kommer tre bra games.

Permalänk
Medlem

Tar inga bilder men bästa gamet i kills var nog under Betan när man lirade twitch och fick 4.5 pentas ( en quadra med steal -.- ) och totalt 87 kills på ca 30 min.

Bästa gamet i modern tid vet jag inte, men kanske när jag fick 23-0-14 i ett ranked

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Avstängd

Tog 3 games från mina 10 senaste från lolking.com då jag inte har några prints från tidigare games: http://imgur.com/y8jeh1P

Visa signatur

27" BenQ 144 hz XL2720Z - Fractal Design Define S Black Windowed - Corsair Force LE 240GB - Crucial Ballistix Sport LT Red 2x8GB - Gigabyte Z170-GAMING K3-EU - Corsair CX750M 750W - Intel Core i7-6700K 4,0Ghz - MSI GeForce GTX980 Ti"

Permalänk
Skrivet av gamingpandahq:

Riktigt bra initiativ måte jag säga, den här tråden kan bli rätt rolig:)
Mitt bidrag behöver lite bakrundshistoria, jag och en kompis skulle dra ett normal och spelade bot, han som ezreal och jag som nunu. Med en teemo som var afk så fick vår janna gå solo top(fråga mig inte om team composition, var ett tag sen). Efter dryga 40 minuter hade vi endast våran nexus kvar, inga andra turrets whatsoever. Vi deffade på och efter ett tag upptäckte jag att vi faktiskt ledde i kills, eftersom dom gång på gång försökte acea oss, men aldrig lyckades. jag och min kompis sa till varandra: fan, det är ju helt galet om vi vinner denna. Efter ungefär en timme började vi pusha lite smått. Till slut tog vi modet till oss, dödade baron, aceade dom, pushade och vann. Vi belv så brutalt glada.

http://i.imgur.com/bRXJepW.jpg

TEAMPLAYER!

Visa signatur

Main PC | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom X4 BE 3,4 ghz | Corsair 8gb Vengeance LP | NZXT Switch 810 | Sapphire Radeon 7950 | Fractal Design Tesla 650w 80+ | Realtek 1000 Mbit PCI | Datorn
Laptop | AMD Athlon X2 @1,9 GHZ | GeForce 8700M GT | 160gb seagate | 2gb Internminne

Permalänk
Medlem

I normals kan man utan problem få 30/0/x, normal är till för o trolla.

Inte spelat på några månader nu, men vi busade ofta i normals med double bruiser bot och hamnade på 20+ kills vardera utan deaths, inte många games man förlorar i normal om man köar 2 pers
Dock som sagt, normals är till för o trolla, spela skit som support osv är meningslöst i normal ;>

Kul att få randoms så hyper också, köa 3-4 och randomen skriver direkt "MID,TOP" och instalockar för det är normal, då pickar man 4 bruisers och struntar i adc sen direkt när game startar så whinar dom "REPORT THEM, NO ADC GGGG" etc. Sen vinner man med 30+++ kills över andra ändå ;>

Så have fun i normals, tips Man lär sig inget direkt vettigt där ändå

Voli+Singed bot <3

Edit: Funderat lite på och börja spela lite mer igen och köra nytt konto och levla det med 2-3 champs max, trollilolla upp till 30 ;>

Permalänk
Medlem

Nej.

Bästa gamet är ett game där man möter bra spelare, har bra teamplay och sköter sin roll bra. Inte när man spelar yi/trynda och får 40/0 mot 10-åringar.

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem

17/0 med Sivir

Visa signatur

Dator: i5-3350P @ 3.10Ghz | GeForce 660 | 8GB RAM | SSD 120 GB |

Permalänk
Medlem

Bästa var väl kanske 8/0/5 med Nocturne jungle. Trodde aldrig det skulle gå. Men med en nyfunnen polare som hjälp som drog vi vinst fast vi bara vann top (där han spelade), och så gankade jag lite allstans så vi blev ganska överlägsna. Det är i såna games man märker att teamplay och samarbete är oslagbart.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

På Howling Abyss är det inte speciellt svårt att få många kills. Sällan man får under 15 kills när man spelar där.

Visa signatur

|Corsair Graphite 600t | i5 2500k |Sapphire Platinum z68 | 8Gb Corsair Vengeance 1600 Mhz |Gainward GTX 570 | OCZ Vertex 3 60Gb | Seagate 500Gb | Corsair H80 | Be quiet! 700w |

Permalänk
Medlem

Körde ett rankat game med Nautilus mid och fick 8-2 tyckte att det var en bra score för honom mid

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem

0/0/28 flawless med kayle ranked.

http://www.ladda-upp.se/image.php?id=53540&size=full

Permalänk
Avstängd
Dold text

Första gången jag körde trundle, dog mest i slutet då jag försökte pusha så mycket som möjligt för att vinna, men det va svårt då mitt team hade feedat hela motståndarlaget..
Obs, inte mitt main acc.

Permalänk
Medlem
Dold text

Fick nyss detta, är väl rätt ok...

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Fick 25/1 eller nått liknade för ett tag sen med riven (första gången riven)

Visa signatur

CPU: AMD FX-8320 8C 3.5GHz Black Edition GPU: ASUS GTX 660 OC
RAM: Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600MHz VENGEANCE SSD: 120GB Intel 530 OEM
MOBO: ASUS SABERTOOTH 990FX R2.0 PSU: Corsair RM 650 80+ Gold Modulär KYLARE : Noctua NH-U9B SE2

Permalänk
Medlem

bumpar denna, fick precis ett sjukt roligt game!

Dom ledde stort så vi började trolla och vår mf börja splitpusha sjukt långt in i deras bas (bara nexus kvar) och ja, vi bara fortsatte splitpusha och vann Det stog 52-28 i kills till dem när vi vann

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Detta är väl rundan jag är mest nöjd med. Möter Garen som Riven (counterpicked) och tänkte "Detta kommer bli tufft". Samtidigt så är vår jungler väldigt off mot ganks på top även om man frågar efter det. Kommer tillslut ur lanephasen med 2/3 efter att Garen mosat mitt torn. Efter det började jag roama och fick ett par kills i en TF och då började det roliga för mig och vi vann tillslut som ni kan se.

Rundan med mest kills i ranked är på 22/7/7 men då counterpickade jag en Akali som inte var jätteduktig!
Spelar i Silver IV just nu.

EDIT: Det var förövrigt jag och junglern som tillslut blev carrys. 15/2 hade Vi och våran ADC var på 4/3/15 i slutet. Men det var en skoj match helt klart! Det blev lite grinigt över våran mid men jag lugnade ner stämningen och fick ihop laget tillslut. Man ska aldrig ge upp!

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ganska nyligt game har jag för mig.
Vart counterpickad i rankat.

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Mitt bästa game vet jag inte eftersom jag inte screenshotar sånt utom just det här gamet som spelades i oktober 2010. http://sv.tinypic.com/r/2hebpsw/7

Rammus back in the days... GG

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Drog i normal en 18/4/? ned ashe. Junglar normalt men det var en instalocker som tog nocturne före mig , så då måste jag ba välja nåt. ADC va enda lediga så det blev så. Tog så Ashe då jag är något skillad med henne. Trodde jag skulle få ungefär 4/18 hade Singed (!) till support. Dock så var vår vän instalockern AFK hela gamet, ägde dock ut dem totalt med 4v.5 och jag i en roll jag inte kan ordentligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molo:

Ganska nyligt game har jag för mig.
Vart counterpickad i rankat.
http://i.imgur.com/h0rxNGi.jpg

Förstår inte hur graves countrar varus ?

Permalänk
Skrivet av Lucaas10:

Förstår inte hur graves countrar varus ?

För att varus saknar burst i jämförelse mot graves, varus har ju bara Q. + Graves har dash fram eller iväg vid attack/attakeras, han är faktiskt en av de starkare counters till varus... Iaf om man ska tro andra lol spelare, 3732 tycker graves är bäst counterpick mot varus.. (http://www.championselect.net/champ/Varus)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreamtool:

För att varus saknar burst i jämförelse mot graves, varus har ju bara Q. + Graves har dash fram eller iväg vid attack/attakeras, han är faktiskt en av de starkare counters till varus... Iaf om man ska tro andra lol spelare, 3732 tycker graves är bäst counterpick mot varus.. (http://www.championselect.net/champ/Varus)

Okej, du kanske har rätt, men E och ult tillsammans är ju också burst (varus) Sen beror ju det på support också. Whatever