Humblebundle - Alan Wake

Permalänk
Medlem

Humblebundle - Alan Wake

Tjenare, för er som inte vet om humblebundle så säljer de iaf just nu Alan Wake Collectors Edition och American Nightmare, du väljer själv hur mycket du vill betala, så du kan få båda spelen från 1 dollar om du så önskar. Så för er som som inte lirat alan wake rekommenderar jag starkt att köpa det, GRYMT bra spel

http://www.humblebundle.com/weekly

Permalänk
Medlem

Tack för tipset! Alan Wake är ju riktigt nice!

Visa signatur

[Chassi- Define R4] [GPU- Msi 970 twin frozr] [CPU- 4670k @ liten överklockning] [Mobo- Asus z87 - A] [PSU- HX 750 750w 80+ gold] [Ram- Corsair vengence 8gb][SSD- Kingston 120GB][Hårdrisk- 1TB]
Tillbehör
[Skärm: Koreaskräm 1440p] [Mobil: Iphone 6]
[Tangentbord: Q-pad mk 50] [Hörlurar: Audio Technica Ath-50] [Mus: R.A.T 3]

Permalänk
Medlem

Köpte nyss, hur är alan wake? Är det som amnesia eller är det mer som CSI spelen?

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem

Köpte själv nyss för 2$ och har lirat första episoden.
Det enda jag kan säga är "KÖP!" skulle nog säga att det skulle vara värt att lägga upp till 20-30$ för spelen då det faktiskt var ett riktigt trevligt spel.
Jag gjorde dock tabben att sitta ensam i ett nedsläckt rum med hörlurar på hög volym. Jag tror jag ska vänta med att lägga mig en stund

Permalänk
Entusiast
Skrivet av KeVVa:

Köpte nyss, hur är alan wake? Är det som amnesia eller är det mer som CSI spelen?

Det är som Resident Evil 4/5/6 och Silent Hill.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Jag köpte alan wake för 1.01 dollar :P. Men jag undrar varför dom tog en till avgift på 6.67 kr? jag vet att det är ingenting men blir det alltid avgifter när man betalar med paypal?

Permalänk
Medlem
Skrivet av terminator94zozo:

Jag köpte alan wake för 1.01 dollar :P. Men jag undrar varför dom tog en till avgift på 6.67 kr? jag vet att det är ingenting men blir det alltid avgifter när man betalar med paypal?

du måste ha råkat köpt två gånger? för de drar inte avgift sådär vid köp

Permalänk
Medlem
Skrivet av terminator94zozo:

Jag köpte alan wake för 1.01 dollar :P. Men jag undrar varför dom tog en till avgift på 6.67 kr? jag vet att det är ingenting men blir det alltid avgifter när man betalar med paypal?

Nej, jag har köpt med paypal ett flertal gånger och de tar aldrig ut någon extra avgift. Du måste ha råkat köpa de två gånger

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Avstängd

Jag köpte det jag med, riktigt bra och läskigt är det! Har bara kört episode 1 än men varje gång denna jävla tanten kommer fram på skärmen blir jag ju livrädd.

Permalänk
Medlem

Köpt, verkar bra. Så fort jag köpte det kom solen fram så det är ju ingen idé o spela dock.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö