Hjälp [Köpte NHL 13 till PS3 via Origin, men fick ingen kod — mod]

Permalänk

Hjälp [Köpte NHL 13 till PS3 via Origin, men fick ingen kod — mod]

Hejsan ! Köpte NHL13 på Origin idag till mitt PS3. När allt var klart osv med betalning så fick jag ett mejl där jag inte kan se någon kod som man löser in på sitt ps3. Även på Orderhistoriken på Origin kan jag inte se att mitt spel finns där, men som sagt har ett kvitto i mejlen. Men Origin är ju kända för sitt förbannade kaos program / Hemsida, köpte endast spelet där för det va rea. Så är det någon som har köpt spel via Origin till sitt ps3/Xbox som vet hur man gör eller får man spelet hem skickat ? Vad jag vet så ska man ju få kod. Tacksam för all information man kan få Mvh VooDoo

Mindre andel caps och färre utropstecken i rubriken. Se §3.1 i reglerna.
Permalänk
Medlem

testa starta om origin. det löste problemet när jag hade dylikt fel på mitt inköp av simcity

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Skrivet av Ziggy_:

testa starta om origin. det löste problemet när jag hade dylikt fel på mitt inköp av simcity

Hej tack för svaret ! Jo har gjort det säkert 20 gånger, börjar bli frustrerad haha

Permalänk

Snälla, byt rubrik om du vill ha hjälp. Som sagt starta om Origin.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Hedersmedlem

*Rubrik ändrad*

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Snälla, byt rubrik om du vill ha hjälp. Som sagt starta om Origin.

Som sagt Har startat om Origin antal gånger klickar på Hjälp sedan beställningshistorik. Där kan jag endast se köpta saker 2011 2012
Står även att det kan ta 30 min innan ny historik syns, men är 2 timmar sedan jag köpte det Och i " Mejlet " ser jag bara Produktens lagernummer
och Beställningsnummer: ingen redeem kod.