Permalänk
Medlem

Jag har fått mailet om Alphan men får ingen ikon i Origin. Sitter som en tok o laddar om spelen/uppdaterar men inget...

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av t0kk:

Jag hade lyckan att få Alphan. Hur man har fått den är ju helt random. Inte om man förhandsbokat spel lr liknande. Jag förhandbokade inget (förutom bf3) och min polare som förhandsbokat MoH, MoH warfighter, BF3 och BF4 har inte fått.

hade du turen att få upp alphan i origin ?
själv har jag inte fått alphan i origin fast jag fick mailet

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRHASH:

hade du turen att få upp alphan i origin ?
själv har jag inte fått alphan i origin fast jag fick mailet

Jag har inte fått något mail men det fanns i mitt Origin när jag loggade in efter jobbet.

Permalänk
Inaktiv

Det bästa är all rage som uppstår i alpha, där det gnälls på rubberbanding, d/c och annat kul.

"I won't buy this crap game!!!"

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av hannesboey:

Jag fick inte. Har bf3 limited + premium och Medal of honor limited eller vad de heter. och har kryssat i alternativ kontakta mig från origin.

Medal of honor Digital Deluxe har jag. Kanske spelar roll?

Där fick jag tillgång till betan vad jag vet men ser jag i BF3 LE så har jag också tillgång där, är det "samma" eller har jag två tillgångar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Medal of honor Digital Deluxe har jag. Kanske spelar roll?

Där fick jag tillgång till betan vad jag vet men ser jag i BF3 LE så har jag också tillgång där, är det "samma" eller har jag två tillgångar?

då har du två "tillgångar"

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Jag har premium och jag har förbokat BF4. Fick ej Alpha.

Nej, men betan...

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Medal of honor Digital Deluxe har jag. Kanske spelar roll?

Där fick jag tillgång till betan vad jag vet men ser jag i BF3 LE så har jag också tillgång där, är det "samma" eller har jag två tillgångar?

Vi har samma men det var väl random. Lycka till!

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skydiver:

Hade ju varit 20ggr mer värt att få BF3 optimerat och buggfixat så det blir spelbart...så fort dom håvat in sina cash skiter dom i spelarna o börjar på nytt spel istället för att göra "klart" det förra... SKÄRPNING DICE!

spelet är väl jätte bra nu tycker jag. Flyter på bra!

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Medlem

Kan manfå även utan ha köpt nåt endaste sak på Origin?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av skydiver:

Hade ju varit 20ggr mer värt att få BF3 optimerat och buggfixat så det blir spelbart...så fort dom håvat in sina cash skiter dom i spelarna o börjar på nytt spel istället för att göra "klart" det förra... SKÄRPNING DICE!

optimerat menar du då att man har stadig fps överallt? Isofall hade jag 120fps med 2st 580 i början och 2st 680 sli senare när jag uppgraderade, men sen när dem började släppa patcher och all DLC så tyckte jag spelat blev mer ostabilt o kunde dippa ner till 70-80 fps

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CRHASH:

då har du två "tillgångar"

jag har också tillgång till både alphan och BF4 beta eftersom jag köpt och spelar MOHW limited edition
men försöker få hjälp med hur jag ska kunna ändra epost adress till min nya epost som jag har nu eftersom den andra eposten har microsoft hotmail blockerat för den eposten blev hackad så kommer inte in på den eposten på hotmailen så därför har jag inte kunnat få se om jag fått tillgång till alphan så jag undrar nu om man kan installera om BF3 med ny epost med samma produkt nyckel som jag har i spelets manual ??

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Avstängd

jag saknar battlefield 3 alphan den var värd något fina färger bra känsla sen gick allt rakt ner med betan

Permalänk
Skrivet av zzcool:

jag saknar battlefield 3 alphan den var värd något fina färger bra känsla sen gick allt rakt ner med betan

Humm rakt ner under backen skulle jag villja påstå ....huga vad buggig den var , tykte betan var ett rejält lyft

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mr-magoo63:

Humm rakt ner under backen skulle jag villja påstå ....huga vad buggig den var , tykte betan var ett rejält lyft

jag spelade alphan och tyckte mycket mer om den den hade en skönare känsla

Permalänk
Medlem
Skrivet av GamerFX:

jag har också tillgång till både alphan och BF4 beta eftersom jag köpt och spelar MOHW limited edition
men försöker få hjälp med hur jag ska kunna ändra epost adress till min nya epost som jag har nu eftersom den andra eposten har microsoft hotmail blockerat för den eposten blev hackad så kommer inte in på den eposten på hotmailen så därför har jag inte kunnat få se om jag fått tillgång till alphan så jag undrar nu om man kan installera om BF3 med ny epost med samma produkt nyckel som jag har i spelets manual ??

jag har också tillgång till både alphan och BF4 beta eftersom jag köpt och spelar MOHW limited edition

Du får inte alphan av MOHW LE, du har helt enkelt haft tur och blitt utvald.

Har själv bf3LE,Bf4Le, moh, mohwLE, är veteranstatus 6 (dvs 6 bf spel registrerade på mitt origin), tackat ja till nyhetsbrev etc från origin och ändå inte Alpha.

Så det kvittar om ni köpt bf4 eller mohw. Alphan är bara vissa få.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr-magoo63:

Humm rakt ner under backen skulle jag villja påstå ....huga vad buggig den var , tykte betan var ett rejält lyft

det roliga under bf3 open betan var ju alla nissar som skrek " men åååh dem har säkert kommit mycket längre än såhär i spelet , kom ihåg detta är bara en beta" det var 1månad till realese. och nu ca 2år sefter spoelet släppts med massvis med GB med patchar och balanseringar å nerfar så kunde man ju räkna ut med bakdelen att det såg tungt ut för dem att släppa ett färdigt spel med tanke på att betan var som den var

de roliga var ju då man var under marken och kröp och kunde pricka motståndarna nu hoppas ja de hinner komma längre tror det ä-r många som inte orkar med agera beta,alpha testare 1år efter släpp.. hoppas de lyckas balansera det någorlunda! inte som bf3 att det först är grava op vapen som sedan nerfas till att vara helt värdelösa. jag är riktigt sugen på testa betan sen! det hoppas ja vi alla får! har både premium och köpte moh warfighter bara för de, aldrig startat spelet ens..

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KRQKAN:

jag har också tillgång till både alphan och BF4 beta eftersom jag köpt och spelar MOHW limited edition

Du får inte alphan av MOHW LE, du har helt enkelt haft tur och blitt utvald.

Har själv bf3LE,Bf4Le, moh, mohwLE, är veteranstatus 6 (dvs 6 bf spel registrerade på mitt origin), tackat ja till nyhetsbrev etc från origin och ändå inte Alpha.

Så det kvittar om ni köpt bf4 eller mohw. Alphan är bara vissa få.

ser inte speciellt roligt ut sen med den texten som flyttar runt hela skärme irriterande

Permalänk
Skrivet av Jeppe.-:

DICE? Det är EA som vill ha cashen och pushar på DICE, det är inte DICE fel...

Skrivet av Dwightschrute:

En utvecklare kan ändå sätta ner foten..

Håller med börjar bli tröttsamt att läsa alla kommentarer att det är EA:s fel hela tiden. Dice har valt att jobba med EA och är antagligen lika giriga.

Visa signatur

PC: Define R3 | Asus Rampage II GENE | i7 920 | EVGA 660ti | 6GB RAM | 3TB HDD | Corsair 750W |
Ljud: Cambridge Audio DacMagic Plus - Beyerdynamic Dt990

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

http://www.youtube.com/watch?v=EYq9fsPnyOY

ser inte speciellt roligt ut sen med den texten som flyttar runt hela skärme irriterande

Ne, själv bryr jag mig inte. Kan vänta på betan +, det är sommar! D;

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

usch vad sugen man är ! fick inte ehller alpha på bf3 :/ men men blir väl en beta så småningom! ska spara 1v semester tills bf4 realeasen eller se till att bli arbetslös då och stämpla en månad

Ja vad gör man inte för TV-spel? Ta tjänstledigt annars?

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av sten1930:

Hahaha, Battelfield 3 är kraschar sällan och har normalmycket buggar. Jämför med andra spel, inte "ideal" spelet som aldrig kraschar. De har ju även hållit bf3 uppdaterat sedan realese för nästan 2 år sedan, vilket är mer än vanlig för stortitlar.

Vakanat på fel sida sängen?

Som vanligt en som gnäller bara för att det är BF Håller med dig.

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Medlem

Mitt BF4 Alpha dök upp nu i origin...

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk

Nu kom den i Origin och tillträde till Battlefield 4 i Battlebloggen oxå bättre sent än alldrig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av skydiver:

Hade ju varit 20ggr mer värt att få BF3 optimerat och buggfixat så det blir spelbart...så fort dom håvat in sina cash skiter dom i spelarna o börjar på nytt spel istället för att göra "klart" det förra... SKÄRPNING DICE!

bf3 var/är bf4 beta

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Alpha trial faktiskt;)

Jag som har MOH och BF3 Limited får "exklusiv" tillgång till BF4 Beta.

för att förtydliga, det räcker med det ena eller det andra, jag har BF3 limited edition och skall också få "exklusiv" BF4 beta, har inte MoH.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

Lite avis på min kompis som fick Alpha, men vad är det positiva med det? Vi bor under samma tak så kan alltid sneaka in och kolla på hur de ser ut xD (frågan är om det bryter mot NDA även om vi bor ihop?)