Permalänk
Medlem
Skrivet av Robbha:

Fick mail idag men ser inte bf4 i mitt bibliotek :/

Samma här

Permalänk

Klockan är 19:17 och det har ännu inte dykit upp i "Mina Spel". Hur har ni fått det att funka?

Visa signatur

"De är ju subjektsformen, dem är objektsformen.
Om man inte förstår skillnaden bör man använda dom."

Permalänk
Medlem

fick 1 idag med!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: MSI Z87 G45 GAMING | CPU: i7 4770k @ 4.4GHz | Kylning: Antec Kühler 620 Push n' Pull | GPU: ASUS GTX 780 DCII SLI | APU: Asus Xonar Essence STX | RAM: Corsair 16GB CL9 1600MHz VENGEANCE LP | PSU: Corsair AX860i | SSD: Samsung 840 Basic 250GB | HDD: WD Green 3TB | Skärm: ASUS 24" VG248QE 144Hz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Dom skickade ut det av misstag. Jag fick också en.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

fuck jag fick med

Permalänk
Medlem

Fick mail idag också..Faa-aan, jag som blev så peppad att lira lite, och så fanns det ingen alpha under My games i Origin...sen hittade jag denna tråden.

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Fick mail idag också..Faa-aan, jag som blev så peppad att lira lite, och så fanns det ingen alpha under My games i Origin...sen hittade jag denna tråden.

Samma för mig, mycket frustrerande.

Permalänk
Medlem

Från eabastian(community manager)
"To clarify: We accidentally sent e-mails about an invitation out. This is not a second wave of Alpha invites.

Sry guys, I can totally understand that this is disappointing."

http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/Battlefield-4-Alpha-Tr...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Från eabastian(community manager)
"To clarify: We accidentally sent e-mails about an invitation out. This is not a second wave of Alpha invites.

Sry guys, I can totally understand that this is disappointing."

http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/Battlefield-4-Alpha-Tr...

Riktigt klantigt. Jag har suttit och taggat till rejält här hemma... Finns dock hopp fortfarande, de kanske är schyssta och ger keys till alla dessa konton som har fått det här sena e-mailet, lite som en ursäkt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 pro
5800H
RTX 3060
16bg

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

Från eabastian(community manager)
"To clarify: We accidentally sent e-mails about an invitation out. This is not a second wave of Alpha invites.

Sry guys, I can totally understand that this is disappointing."

http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/Battlefield-4-Alpha-Tr...

Lite förbannad blir man! :@

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

nytt meddelande : http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/Battlefield-4-Alpha-Tr..., ingen alpha för oss som har fått ett sent email-alltså.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 pro
5800H
RTX 3060
16bg

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Holmfrid:

Riktigt klantigt. Jag har suttit och taggat till rejält här hemma... Finns dock hopp fortfarande, de kanske är schyssta och ger keys till alla dessa konton som har fått det här sena e-mailet, lite som en ursäkt

Tyvärr så är dom inte så schyssta.. men jag gillar din ide.

Visa signatur

Mina prylar: Ipad,MacBook pro,Iphone,ipod. Android dynga vill ingen ha.