Permalänk

Youtube (problem?)

Hej lite flummig Titel jag vet, men det är så att jag har ett litet problem jag stör mig på.

När jag kollar youtube videos i halvstort läge så blir bilden bara pytte lite större. medans på min kompis dator såg jag att han fick betydligt större bild.
Efter att ha testat lite runt i både firefox och chrome så märkte jag att upplösningen inte är lika stor på webbläsaren som på min dator.

Då undrar jag ifall någon vänlig själ här har någon aning om hur jag kan få detta utan helskärmsläge i webbläsaren.

Bilder så ni förstår bättre.
Liten

Stor

Visa signatur

Processor: Intel® Core™ i5-2500K Processor 4,7Ghz Moderkort: GIGABYTE Z77X-D3H Internminne: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE Grafikkort: XFX HD6950 2048MB Dual Fan OC System Disk: Corsair SSD Force 3, 120GB Hårddisk: 2x Seagate 320 GB Chassi: Corsair 650D Nätagg: Fractal Design Newton R2, 650W 80+ Modulär Operativsystem: Windows 7 Ultimate 64-bit Tangentbord: Logitech G15 V1 Mus: Steelseries Ikari Laser Headset: Soundblaster omega3 wireless

Permalänk
Medlem

om du sätter på halvstort läge och sen trycker på F11 så blir det som hos din kompis