Permalänk
Medlem

Gaming Laptop!

Hej alla SweCare!
Jag tänkte köpa mig en gaming laptop,till stugan.
Jag har redan en stationär hos min far,så det behövs inte,jag är väl medveten om att man får mer dator för pengarna när man köper en stationär,men nog pratat om det.

Jag hade tänkt mig en msi eller alienware,hade då tänkt mig att kunna spela bf3 på High med runt 40fps.
Runt 15" skärm.

Alienware kanske är onödigt,vet inte så mycket om laptops,Max pris ligger runt 7-8k

Tack i förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Skrivet av ItsLea:

Hej alla SweCare!
Jag tänkte köpa mig en gaming laptop,till stugan.
Jag har redan en stationär hos min far,så det behövs inte,jag är väl medveten om att man får mer dator för pengarna när man köper en stationär,men nog pratat om det.

Jag hade tänkt mig en msi eller alienware,hade då tänkt mig att kunna spela bf3 på High med runt 40fps.
Runt 15" skärm.

Alienware kanske är onödigt,vet inte så mycket om laptops,Max pris ligger runt 7-8k

Tack i förhand!

Som i de flesta trådar ta lenovo y500 fråb elgiganten.. Dock örra gen. Graf.kort men för 8k är det det som finns. Anaars vänta på msi ge60 20e omden kmr tll sverige föe 10k. Det gör jag. (via mobil, kass svenska, trött)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr gås:

Som i de flesta trådar ta lenovo y500 fråb elgiganten.. Dock örra gen. Graf.kort men för 8k är det det som finns. Anaars vänta på msi ge60 20e omden kmr tll sverige föe 10k. Det gör jag. (via mobil, kass svenska, trött)

Oh oki! Lenovo,inte hört så mycket om det märket,är det bra tro?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

Oh oki! Lenovo,inte hört så mycket om det märket,är det bra tro?

Skickades från m.sweclockers.com

Lenovo är bra, de har tydligen väldigt bra kvalité på både laptop och tangentbord. Själv hatar jag deras tangentbord, men det är en smaksak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Lenovo är bra, de har tydligen väldigt bra kvalité på både laptop och tangentbord. Själv hatar jag deras tangentbord, men det är en smaksak.

Skönt att höra det,får ta mig en tur till Elgiganten!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀