Permalänk

Hjälp med Origin!!

Hej, jag har ett problem som jag skrikit över i en timma men iallafall. Det hela började med att jag satte på datorn och skulle spela lite BF3 som jag inte hade
spelat på flera veckor, då öppnar jag Origin och loggar in. Det står då "Du måste vara online för att logga in" så jag försöker logga in men det går inte, jag dubbelcheckar lösenordet,andvändarnamn m.m. Allting var rätt

Så då installerar jag om origin och när jag har gjort setupen, så tryckte jag på Origin och en text kom upp typ Origin där man loggar in fast i text. Alltså inga rutor där det står andvändarnamn eller så. Så då installerade jag om det igen till en äldre version, då var det som vanligt men jag kunde forffarande inte logga in och det som är PROBLEMET. Jag kan inte logga in i origin applikationen men på hemsidan kan jag. JAg har BF3 och Crysis på mitt konto :(.

Jag försökte hitta nummret till supporten men hittade det inte så nu vänder jag mej till er

Så vad ska man göra för att fixa det?, har googlat och har försökt göra det dem säger men INGET har funkat...

TACKSAM FÖR SVAR!!

Permalänk

Jag löste det!! Jag hittade en video där man ändrade hosten i Origin!! Det löste sig men jag behöver installera Bf3 och crysis igen

Permalänk
Medlem

origin buggar ur ganska ofta ja händer likadant för mig ibland, men jag går bara in via battlelog och starter ett spel därfrån ist och då loggar den automatiskt in i origin.

Permalänk
Skrivet av SloWis:

origin buggar ur ganska ofta ja händer likadant för mig ibland, men jag går bara in via battlelog och starter ett spel därfrån ist och då loggar den automatiskt in i origin.

Jaha okej ska prova göra det om det händer igen men jag testade faktiskt inte det. Men ja origin buggar ofta, fick ändra hosts filen men det gick bra hoppas dem fixar origin till BF4 iaf eller tidigare.

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem, lösning någon?