(Minecraft) söker spelare till en faction server.

Permalänk
Medlem

(Minecraft) söker spelare till en faction server.

Tjenare alla minecraft spelare! Jag spelar på en minecraft server som heter savagerealms. Det är en stor server med många olika servrar. Jag spelar på servern pvp/raid och söker medlemmar till min faction. Jag är ledaren över factionen men "promotar" gärna nya moderatorer som är mogna och kan ganska mycket om minecraft. Server ip: portal.savagerealms.net gå först till vänster sedan till den högra portalen då kommer ni till raid. Servern har olika donator ranks, klasser (marksman,gladiator och warlock) är Bara några av klasserna. Servern har bra "Staff" och riktigt bra kodare.

För att vara med i factionen krävs följande: skype,att vara mogen och tilltro (inte bedra) det är nyckeln till en bra factionen.

Bra pvpers och bra byggare är också bra:)

Min Skype är QueXZteN ring om ni vill något:)

Permalänk
Medlem

Får ta och kolla in den när jag kommer hem från semestern. Låter kul, det var ett tag sedan man spelade på en factionsserver

Visa signatur

Bara för att du inte hittar ett virus så betyder det inte att det inte finns där.

Jag anmäler mina egna kommentarer för att någon ska läsa dem.
<!-- Sad Smiley -->

Permalänk
Medlem

Någon som vill joina?

Permalänk
Medlem
Skrivet av QueXZteN:

Någon som vill joina?

Jag skulle vilja

Permalänk
Medlem
Skrivet av QueXZteN:

Någon som vill joina?

Som jag sa, jag tar en titt när jag kommer hem!

Visa signatur

Bara för att du inte hittar ett virus så betyder det inte att det inte finns där.

Jag anmäler mina egna kommentarer för att någon ska läsa dem.
<!-- Sad Smiley -->

Permalänk
Medlem

ska göra en teamspeak3 server för factionen... men dem som vill joina factionen skriv till mig på skype:)

Permalänk

Jag är på! In-Game namn PaperCraneElite