Permalänk
Medlem

LoL EUNE - Team.

Hej,
jag letar efter folk att spela LoL med på EUNE, helst i ett team.
Kan tänka mig att skapa ett team eller att joina ett team.
Jag kör ADC eller Top.
Ligger i Bronze V, men sök upp mig på LoLKing (PyroqFTW) så ser ni att jag inte förtjänar det, just därför vill jag ha ett team, för att Solo Que suger.

Skriv:

IGN:
Ålder:
Roll:
Skype?:
Division:

Tack och hej.

-Noah.

Permalänk
Medlem

IGN: Feskeen
Ålder: 18
Roll: Olika. Är hyfsat ny på lol men har spelat HoN innan.
Skype?: Fisken_bf3
Division: ?

Mvh Viktor

Visa signatur

Chassi: CM 690 II Advanced | CPU: i-5 3570K 3.8 Ghz | CPU Cooler: CM Hyper 212 Evo | GPU: Gigabyte Geforce GTX 670 x3 | PSU: Corsair AX 750W | MB: Gigabyte Z77X-UD5H | SSD: Samsung 830 256gb | RAM: Corsair Vengeance LP 4x4gb | Skärm: 1 Acer 24¨ GD245HQAbid 120Hz | Skärm: 2 LG 22¨ Flatron L222WS | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Razer Diamondback 3G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskeen:

IGN: Feskeen
Ålder: 18
Roll: Olika. Är hyfsat ny på lol men har spelat HoN innan.
Skype?: Fisken_bf3
Division: ?

Mvh Viktor

Level?

Permalänk

IGN: iamnotahorse
Ålder: 17
Roll: bra på supp adc skaplig på jungel
Skype?: assefasse
Division: brons 2 men skulle jag kört oftare tror jag jag skulle kunna komma till silver/guld

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Synd att jag lirar på west annars hade jag gärna joinat.

Visa signatur

Stay gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av Assefasse:

IGN: iamnotahorse
Ålder: 17
Roll: bra på supp adc skaplig på jungel
Skype?: assefasse
Division: brons 2 men skulle jag kört oftare tror jag jag skulle kunna komma till silver/guld

Skickades från m.sweclockers.com

Är hos farföräldrarna, 4% batteri på telefonen och laddaren är sönder, lägger till dig hemma.
Vi har förmodligen en support, så välj du av dom 3.

Permalänk
Medlem

37 wins 59 losses och du förtjänar högre än brons? Nja.

Permalänk
Medlem

Hade kanske kunnat vara med om ni är ett trevligt gäng, men vill gärna veta hur gammal du är #1. Förövrigt tycker jag att det är intressant hur ni kan skriva "Jag är Bronze X, _men_ jag förtjänar att vara högre", rent statistiskt sett så hamnar man där man bör vara efter nog många matcher.

Permalänk
Medlem

Förlåt för att vara elak , men den ligan man hamnar i är den man förtjänar att spela i , jag vart given bronze 5 när jag började ranked seriöst för ungefär en månad sen , nu är jag silver 5..och just nu har jag lite problem att hoppa upp till 4:an , jag antar att du har fel mentalitet till spelet..bara för att du kollar på LCS , eller tycker att du kör extremt bra (även om din statistik visar att du ofta är negativ i games) så är du inte proffs , carrya handlar inte om att ha 20-0 , carrya handlar om så mycket mer , att roama , vara på rätt ställe vid rätt tid...en sån simpel sak som att hålla timers på dragons och buffs kan få ditt lag o vinna.

Så ja du förtjänar bronze , tills du kan jobba dig ur det...för mig tog det hundratals games , men jag går framåt och det är det som räknas.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Avstängd

bronze 5 scrub haha.

Skrivet av Xenoz:

Förlåt för att vara elak , men den ligan man hamnar i är den man förtjänar att spela i , jag vart given bronze 5 när jag började ranked seriöst för ungefär en månad sen , nu är jag silver 5..och just nu har jag lite problem att hoppa upp till 4:an , jag antar att du har fel mentalitet till spelet..bara för att du kollar på LCS , eller tycker att du kör extremt bra (även om din statistik visar att du ofta är negativ i games) så är du inte proffs , carrya handlar inte om att ha 20-0 , carrya handlar om så mycket mer , att roama , vara på rätt ställe vid rätt tid...en sån simpel sak som att hålla timers på dragons och buffs kan få ditt lag o vinna.

Så ja du förtjänar bronze , tills du kan jobba dig ur det...för mig tog det hundratals games , men jag går framåt och det är det som räknas.

Att tala sanning behöver inte betyda att man är elak, just sayin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

37 wins 59 losses och du förtjänar högre än brons? Nja.

Kolla mitt teams stats i de rankade matcherna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Förlåt för att vara elak , men den ligan man hamnar i är den man förtjänar att spela i , jag vart given bronze 5 när jag började ranked seriöst för ungefär en månad sen , nu är jag silver 5..och just nu har jag lite problem att hoppa upp till 4:an , jag antar att du har fel mentalitet till spelet..bara för att du kollar på LCS , eller tycker att du kör extremt bra (även om din statistik visar att du ofta är negativ i games) så är du inte proffs , carrya handlar inte om att ha 20-0 , carrya handlar om så mycket mer , att roama , vara på rätt ställe vid rätt tid...en sån simpel sak som att hålla timers på dragons och buffs kan få ditt lag o vinna.

Så ja du förtjänar bronze , tills du kan jobba dig ur det...för mig tog det hundratals games , men jag går framåt och det är det som räknas.

Jag började med ranked för tidigt, då förtjänade jag Bronze V, inte längre. Förstår vad du menar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyroq:

Jag började med ranked för tidigt, då förtjänade jag Bronze V, inte längre. Förstår vad du menar.

Alltså förtidigt kan jag förstå , jag hade 100 loses 50 wins , när jag började :S , eftersom jag hoppa in i ranked direkt efter level 30 , vilket var ett stort misstag

http://www.lolking.net/summoner/euw/42806814#history , just nu ligger jag på cirka 49-51% in win rate , så länge det håller sig på cirka 50% så är jag jätte glad , men just nu som sagt sitter man fast lite i träsket , men det är inte för laget , det är för att jag gör lite dumma misstag.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyroq:

Jag började med ranked för tidigt, då förtjänade jag Bronze V, inte längre. Förstår vad du menar.

Om du inte förtjänar brons längre så klättra upp då?

Permalänk
Medlem

OMG JAG FICK JUST MIN FÖRSTA PENTAKILL!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Om du inte förtjänar brons längre så klättra upp då?

Försöker verkligen, quadras i ranked hjälper ju f*n inte ens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

OMG JAG FICK JUST MIN FÖRSTA PENTAKILL!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Grattis, med vem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyroq:

Grattis, med vem?

Draven xD , men mina lagkamrater dog , och jag var den sista på fötterna!

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Avstängd

Quadran och pentan betyder ingenting om laget förlorar.
Det är det som barnen inte förstår, och därför som LoL har världens sämsta community tyvärr

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyroq:

Kolla mitt teams stats i de rankade matcherna.

Vad säger teamstats? Ni kan ju lika gärna bli carryad av en platinum.

Permalänk
Medlem

Ingen som är i närheten av platinum/diamond och vill spela? Alternativt lägre, men som i så fall är väldigt ödmjuk, lär sig snabbt och siktar på att stiga. Matcherna i platinum och uppåt är väldigt mycket roligare.

tarmdjur (diamond V, men jag ska börja spela mer seriöst nu)

Permalänk
Medlem
Skrivet av WongFeiHung:

Quadran och pentan betyder ingenting om laget förlorar.
Det är det som barnen inte förstår, och därför som LoL har världens sämsta community tyvärr

Vi vann ju dock =D , minionsen var på deras sida ^^

Och såklart penta och quadra inte är värt något om man fortfarande förlorar gamet..
men dom är ju guldvärda i spel med tanke hur mycket guld man får på det , och såklart
så är det ju bäst när man vinner på dom^^

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av t4rm:

Ingen som är i närheten av platinum/diamond och vill spela? Alternativt lägre, men som i så fall är väldigt ödmjuk, lär sig snabbt och siktar på att stiga. Matcherna i platinum och uppåt är väldigt mycket roligare.

tarmdjur (diamond V, men jag ska börja spela mer seriöst nu)

Om du vill, IGN: PyroqFTW

Permalänk
Medlem
Skrivet av t4rm:

Ingen som är i närheten av platinum/diamond och vill spela? Alternativt lägre, men som i så fall är väldigt ödmjuk, lär sig snabbt och siktar på att stiga. Matcherna i platinum och uppåt är väldigt mycket roligare.

tarmdjur (diamond V, men jag ska börja spela mer seriöst nu)

Nja, jag är absolut inte redo för en sådan level än , men jag undrar om man kunde få adda dig för att spectata?
vet att det finns streams och sådant , men skulle vara lite intressant

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Visst, lägg bara till mig! Om inte annat så kan vi köra normal nån gång och testa nya hjältar, eller nåt.

Ranked duo queue där man blandar bronze/diamond brukar ge extremt ojämna lanes och tråkiga matcher.

Permalänk
Medlem
Skrivet av t4rm:

Visst, lägg bara till mig! Om inte annat så kan vi köra normal nån gång och testa nya hjältar, eller nåt.

Ranked duo queue där man blandar bronze/diamond brukar ge extremt ojämna lanes och tråkiga matcher.

La till dig. Vi kan snacka mer i klient chatten. Symbiko ingame.
Till TS: Du verkar ställa rätt höga krav på dina med spelare trots att du bara är Bronze V.

Permalänk
Skrivet av eelias2:

Synd att jag lirar på west annars hade jag gärna joinat.

Ahaaa, trodde att OP körde på euwest, det är ju det givna valet haha, aja då är jag väl uträknad
Off topic, någon som vill lira på EUwest?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Assefasse:

Ahaaa, trodde att OP körde på euwest, det är ju det givna valet haha, aja då är jag väl uträknad
Off topic, någon som vill lira på EUwest?

Skickades från m.sweclockers.com

Bara adda Imnazgul , men som sagt är silver 5 , och vill inte Duo:Qa men någon högre än plat
men har frisan om 20 minuter , så är tillbaka om någon timme och kan spela ^^

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyroq:

lvl 10. Vi kan väl testa o spela? har nämligen inga polare som kör LoL vilket suger.

Visa signatur

Chassi: CM 690 II Advanced | CPU: i-5 3570K 3.8 Ghz | CPU Cooler: CM Hyper 212 Evo | GPU: Gigabyte Geforce GTX 670 x3 | PSU: Corsair AX 750W | MB: Gigabyte Z77X-UD5H | SSD: Samsung 830 256gb | RAM: Corsair Vengeance LP 4x4gb | Skärm: 1 Acer 24¨ GD245HQAbid 120Hz | Skärm: 2 LG 22¨ Flatron L222WS | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Razer Diamondback 3G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Nja, jag är absolut inte redo för en sådan level än , men jag undrar om man kunde få adda dig för att spectata?
vet att det finns streams och sådant , men skulle vara lite intressant

Visst, adda PyroqFTW.