Tipsa om ett bra spel

Permalänk

Tipsa om ett bra spel

Hej, jag blev sugen här om dagen efter att ha spelat ett spel på mobilen som handlade om att lösa ett mord. Och då tänkte jag om det finns något kul sådant spel på Datorn som inte är L.a noire om ni vet något tipsa gärna. Hade varit kul om det hade varit bra grafik och att det inte är text baserat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Med tanke på alla spel där mördande i stor skala är en av huvudingredienserna kan det ju tyckas att det borde finnas någon som försöker lösa dessa brott. En härlig spelidé! Tänk ett spel i Hitman serien som istället för att följa Agent 47 sätter spelaren i en polisroll som försöker lösa de mord som vår käre agent utför.

Jag blev också lite sugen på något liknande spel nu så jag följer tråden med spänning!

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem

CSI kanske.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Skrivet av f@boy:

CSI kanske.

Nja, det är mer point and klick

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

condemned 1 å 2

Visa signatur

CPU: A8-6600K MB: Asrock FM2A88X-ITX RAM: Kingston hyperX grey series 8 gb 1600Mhz NÄTAGG: BeQuite PurePower 350W SSD: Kingston HyperX 3K 120gb HDD: seagate 1Tb LJUDKORT: Asus Essence STX CHASSI: Lian Li PC-Q08B

Permalänk

Sp det Finns inget sådant spel?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

osu, kul tidsfördriv