Battlefield 4 Beta i början av oktober

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellemanify:

Vem har sagt att du måste köpa från Origin? Det är ju dyrt

battlefield 4 digital deluxe edition är origin only, vill man inte ha det där finns bara battlefield 4 vanila..... Och om jag tolkat rätt får man inte china rising expansion, et guld battle pack (?) och genvägspaket (som jag helst vill vara utan ) då.

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

Alla preorders får China rising.

Permalänk
Medlem

Hoppas dom gjort något åt Hit Reg Buggen?!?!?!

Visa signatur

FD Define R6, Noctua NH-D15S, 6x Noctua NF-A14 PWM, Corsair AX860i, Asus Maximus XI Hero, Intel Core i7 9700k, 32GB Corsair Vengence PRO 3200MHz, Asus GTX1080ti, Samsung 850 EVO 500GB.

Permalänk
Avstängd

Alltså, jag står över detta spel trorja.. Påminner för mkt om BF3. Mer som en expansion detta.... Klarar inte av det jävla blå filtret, blir deprimerad.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Superlight:

Bad Company 2 var goda tider.. Ge oss BC3.

Låt mig rätta dig.
Battlefield 2 var goda tider.. Y u evovle BF?*

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwin88:

Hoppas dom gjort något åt Hit Reg Buggen?!?!?!

Finns ingen bugg i hitregsystemet. Den är dålig pga att den arbetar clientside (-ish). Därför känns det som att den kan bugga, men det finns alltså inga egentliga buggar i den.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Alla preorders får China rising.

Så nu när jag förbokat på dustin så får jag med den också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Finns ingen bugg i hitregsystemet. Den är dålig pga att den arbetar clientside (-ish). Därför känns det som att den kan bugga, men det finns alltså inga egentliga buggar i den.

Ok men för mig är det en bugg när man blir beskjuten och ska skydda sig bakom en vägg och dör bakom den.

Visa signatur

FD Define R6, Noctua NH-D15S, 6x Noctua NF-A14 PWM, Corsair AX860i, Asus Maximus XI Hero, Intel Core i7 9700k, 32GB Corsair Vengence PRO 3200MHz, Asus GTX1080ti, Samsung 850 EVO 500GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtector:

Låt mig rätta dig.
Battlefield 2 var goda tider.. Y u evovle BF?*

Låt mig rätta dig: Battlefield 1942 var goda tider... Y u no go back to roots BF

En riktig uppföljare till 1942 är det som alla sanna fans vill ha. BF2 var ju för modern warfare noobsen

Permalänk

Hoppas de släpper färg som dlc, så inte allt har samma färgton (blått).

Visa signatur

Bio: Denon AVC-X3700H - Emotiva XPA-2 - Revel F208 - T.Amp 1050 - Ino Audio pY-2
Dator: Rampage V Extreme, 5930K, Palit 2070 Super, Acer XB270HU, Asus Essence STX II, Sennheiser HD650, Kama Bay Mini Amp, Klipsch RB51

Permalänk

DICE har lagt till Stridsbåt 90!!.. ett skönt helsvenskt inslag bland alla fordon. BF4 kommer bli coolt.

Permalänk
Medlem

Hoppas på någon gfx bundle vid lansering så jag kan slå två flugor i en smäll. Såldes bf3 tillsammans med något grafikkort?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Avstängd

hoppas det blir krävande så man kan rättfärdiga ny dator...

Permalänk
Medlem

Haha, snubben på visningsbilden för artikeln ser ut som "Joey"

//Slowpoke.

Skrivet av Mithras:

Finns ingen bugg i hitregsystemet. Den är dålig pga att den arbetar clientside (-ish). Därför känns det som att den kan bugga, men det finns alltså inga egentliga buggar i den.

Nä, det finns ingen "bugg" men systemet är såpass dåligt att det är snudd på ospelbart.
Mindre lan/tävlingar etc lär funka klockrent men det håller inte över internet tbh, man ska inte dö i cover 5-6ggr/match liksom.
Minns inte att jag hade detta problem med BC2, och det är ju i princip samma motor.

Permalänk

Motbjudande att läsa med tanke på BF3lagget men informativt.
http://girlnerdsbf3.blogspot.se/2013/03/bf3-hit-detection-inv...

https://www.youtube.com/watch?v=adfgUL5aM0I&feature=player_em...
Finns på länken jag skickade men är lite mer af TL;DR för de som inte vill läsa.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle_gamer98:

Kör BFBC2! längre ifrån CoD kommer du inte, om du vill ha kul också

BFBC2 var bra mycket roligare än BF3 iaf.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av murklor:

Låt mig rätta dig: Battlefield 1942 var goda tider... Y u no go back to roots BF

En riktig uppföljare till 1942 är det som alla sanna fans vill ha. BF2 var ju för modern warfare noobsen

Låt mig rätta dig: Ping Pong var goda tider... Inte Dice spel men du fattar min poäng.

Hatar alla nostalgi som ligger som ett svart moln över i stort sett alla uppföljare nuförtiden, knappt något spel får erkännas som bra längre för något tidigare var "så mycket bättre" bara för att man har små roliga flashbacks i huvudet från den tiden.

Battlefield 3 hade sina brister helt klart men det mesta är fixat nu tycker i alla fall jag (Förutom nätkoden, den är förjävlig) och att döma ut Battlefield 4 innan ens Betan släppts är ju bara ignorant.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Pure Love Längtar till oktober.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Har Bf3 premium och har förköpt bf4 deluxe. Måste man punga ut med mer pengar för att få tillgång till allt då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo Evolv Glacier White | Intel Core i5 4690K | Corsair Hydro H60 | Geforce GTX 970 SLI | Asus Maximus vii Gene | EVGA Supernova G2 850W | Corsair Dominator Platinum 16GB (2x8) 1600mhz | Samsung 840 EVO SSD 250GB | WD Desktop Green 3TB | Benq XL2720T 120hz | Fujitsu P23T-6 Thor Edition | Qpad qh-90 | Logitech G710+ | Steelseries Rival Gaming Mouse

Permalänk
Medlem

2 goda ting i Oktober , Battlefield 4 och The walking dead säsong 4 ! Vill ha Oktober NU!!!

Permalänk

Nice! ser ut som stridsbåt 90 är med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwin88:

Ok men för mig är det en bugg när man blir beskjuten och ska skydda sig bakom en vägg och dör bakom den.

Förstår exakt vad du menar, en av de största anledningarna till varför jag slutade spela helt och till slut tröttnade Men som sagt, det är ingen bugg utan en bieffekt av hitdetectionsystemet. Detta innebär att om BF4 kör på samma system, så kommer det inte fixas till heller. Vilket är också anledningen till varför jag inte har förbeställt det, tänker inte spela det om BF4 också kör på clientside

Skrivet av Dallebull:

Nä, det finns ingen "bugg" men systemet är såpass dåligt att det är snudd på ospelbart.
Mindre lan/tävlingar etc lär funka klockrent men det håller inte över internet tbh, man ska inte dö i cover 5-6ggr/match liksom.
Minns inte att jag hade detta problem med BC2, och det är ju i princip samma motor.

Håller helt med. Problemet är ju att, hade det varit en bugg, hade det funnits hopp om att det skulle fixas, men eftersom det är en bieffekt av själva systemet, så finns det väldigt lite hopp. Vi får väl se vilket system BF4 använder sig av.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av duharmail:

Nice! ser ut som stridsbåt 90 är med

Utan tvivel så är STRB 90 H med

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Skrivet av F.Fairlane:

Utan tvivel så är STRB 90 H med

Vore kul o veta vad fordonet har fått för egenskaper.

vet ni något om CV90 är med också ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av duharmail:

Vore kul o veta vad fordonet har fått för egenskaper.

vet ni något om CV90 är med också ?

tvivlar jag starkt på då USA inte har den men stridsbåt 90 har de

Permalänk
Inaktiv

Känns som man mönstrat på i amfibieregementet igen.. coolt.. men man såg sig själv i wake island situation i några klipp.. "kul" när amerikanerna blir base rape:ade och fighten står still.. ända från BF1942 till BF3 hade man samma känsla.. skitspel

Permalänk
Medlem

Alla ni whiners som hittar på alla möjliga ursäkter om blå-tint, hit reg, "bättre förr etc", hackers och fan fan hans moster..
Erkänn nu bara att ni är helt värdelösa i BF3 och får stock, mer stock och lite stock till varje gång ni spelat, DÄRFÖR hatar ni BF3...

Snorungar som ska vara bäst i utan att anstränga sig, allt ska gå så lätt..

Jag är fyllda 34 år, spelat alla FPS mer eller mindre seriöst de senaste 20 åren och BF3 har verkligen levererat action i stora mängder, men det har även en hög tröskel och en spelare kan utvecklas väldigt mkt och bli avsevärt mkt bättre genom att spela mkt och att såklart ha en begåvning när det kommer till snabb fps.

Visst kan jag sakna QW ibland men nä, jag är ändå glad att vi gått frammåt!

Men forsätt ni whina, ni kommer ändå köpa skiten och jag mfl kommer vara där och fostra er

Visa signatur

GAMING: CPU: i7 8086k / NZXT Kraken X72 @ 5Ghz MB: ASUS ROG Maximus X Hero GPU: ASUS RTX STRIX 2080 Ti OC Minne: G.Skill Ripjaws V DDR4 32GB 3200Mhz PSU: Corsair HX1000i SSD1: M2 Samsung 970 PRO 1TB SSD2: M2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Phanteks EVOLV Styrdonen: ASUS ROG Strix Flare # Logitech G Pro Wireless Monitor: Asus ROG Swift PG279Q Sound: Steel Series Arctis Pro + Game DAC

WORKING: MacBook Pro 16 M1 MAX Styrdonen: Apple Magic Keyboard # Apple Magic Mouse 2 Monitor: Dell Ultrawide 49”

Permalänk
Medlem
Skrivet av FribBe:

BFBC2 var bra mycket roligare än BF3 iaf.

Aah jag vet inte... fick bf3 på humble bundle och har spelat i c:a en timme... känns tyvärr mycket flummigare än BFBC2 såhär i starten. Stannar nog i BC2 till 4:an i alla fall. Har annat för mig ändå

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk

Tror att jag skymtade en PAK FA, men vad är flygplanet som ses 0:55?

Edit: J-20? Vilket år utspelar sig BF4? Varken PAK FA eller J-20 är ju i tjänst?

Visa signatur

Define R4 | i5 3570K | P8Z77-V | Windforce 3x 7970 OC | Integra R2 750W | Vector 128GB | Vengeance 8GB | Hyper 412S | XL2411T @144hz | Hör av dig om du vill spela BF3, ARMA3, DCS eller UT4!

Permalänk
Skrivet av Marwin88:

Ok men för mig är det en bugg när man blir beskjuten och ska skydda sig bakom en vägg och dör bakom den.

Again, ingen bugg, client side hit detection.

Det har både fördelar och nackdelar, men i just BF3 verkar latencerna extra höga.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |