Fick en tank i WoT???

Permalänk
Medlem

Fick en tank i WoT???

Hej, ursäktar titeln hade lite svårt att komma på en.
När jag startade world of tanks nu på kvällen har jag fått en rysk premium tank, den är tier 3 och heter LTP. Har inte fått något mail eller något och jag har inte köpt den. Där man får meddelanden i det nedersta högra hörnet står det: Kvitto, LTP och en garage plats. Garaget har också ändrats till ett flygfält eller liknande med massa fyrverkerier.

Jag fattar inget så kan någon hjälpa mig förstå hur jag fick tanken och garage platsen?

Permalänk
Medlem

Alla fick en sån, jubileum av något slag.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem

Wargaming fyller 15 år idag. Alla som hade ett konto före andre augusti får en gratis vagn

Visa signatur

|CPU I5-2500k 3.30GHZ | GPU GTX 970 | Moderkort ASUS P8P67 B3 | Hårddiskar Western digital blue 500GB | Western digtal green 1TB | SSD Intel 120GB | Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | PSU Corsair 600W
Chassi Arc mide R2 | BenQ G2420HDBE | Windows 7 home 64 bit

Permalänk
Medlem

Okej, det var ju inte helt fel

Permalänk

Sälj den som jag gjorde. Man får 171 K för den, samt en gratis garageplats.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Sälj den som jag gjorde. Man får 171 K för den, samt en gratis garageplats.

Sålde den nyss jag också.

Permalänk
Medlem

Skall också sälja den. Grymt tråkig tank att köra tyvärr. Men garageplats är alltid bra.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Sälj den som jag gjorde. Man får 171 K för den, samt en gratis garageplats.

Tycker faktiskt att den är riktigt rolig:)

Visa signatur

Processor: AMD Athlon II X4 651 Quad-core 3.00 GHz
OS: Windows 7 64-bitars samt Ubuntu
Grafikkort: GTX 480
RAM: 8 GB
Skärmar: BenQ G2250 BenQ G700

Permalänk
Medlem

Har mött rätt många LTP's i hög tier matcher idag. Folk som varit i grupp och dragit in dom. Lite roligt att slåss om vem som får döda dom

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Körde bara 1 match me den fick 2 kills lol sen sålde jag,, visst dom kunde ju inte ha gett nåt alls men man får mer nytta om man säljer den som sagt det är väl inte helt fel.

Permalänk
Medlem

Jag har sparat mina ryska light-presenter så har tre stycken nu att träna min MT25 crew med(T-127, Tetrarch & LTP).
Förstår att det lockar med garageplatserna om man inte investerat riktiga pengar men att sälja för creditsen rimmar illa.

//gotfat

Permalänk
Skrivet av johngbg:

Jag har sparat mina ryska light-presenter så har tre stycken nu att träna min MT25 crew med(T-127, Tetrarch & LTP).
Förstår att det lockar med garageplatserna om man inte investerat riktiga pengar men att sälja för creditsen rimmar illa.

//gotfat

Personligen ser jag bara ingen anledning att ha den i garaget, hade bättre användning av de krediter man fick

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Jag sparar den, alltid kul att ha och man kan ju tjäna lite extra pengar med då och då. Visst, den är inte så bra, men bara man spelar den på rätt sätt så kan man få till rätt bra rundor.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS