Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Logitech introducerar Ultrathin Touch Mouse för Windows 8

Permalänk

Jag har köpt fyra sådana här. Helt klart det bästa som gjorts i musväg, en revolution. Så skönt att slippa det taktila när man ska toucha. Kom in i framtiden och känn på touchen.

I och med den här produkten så är mus-eran över. I framtiden kommer alla möss vara touchmöss och man kommer att få twitteruppdatering direkt på musen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genelec8030:

Jag har köpt fyra sådana här. Helt klart det bästa som gjorts i musväg, en revolution. Så skönt att slippa det taktila när man ska toucha. Kom in i framtiden och känn på touchen.

I och med den här produkten så är mus-eran över. I framtiden kommer alla möss vara touchmöss och man kommer att få twitteruppdatering direkt på musen.

En fråga; hur greppar du musen?

Är själv helt vansinnig på att i princip alla möss är anpassade för någon slags Cro Magnon-helhandsgrepp. Jag styr genom att greppa lätt med fingerspetsarna och röra på fingrarna, handloven har jag vilande på bordet. Stora, bulkiga möss, som tar i handflatan när man manövrerar, är alltså inte funkis för mig alls.

Sedan MS Trekker Wheel Mouse, en gammal kulmus, har jag inte hittat något som verkligen passar mig. Ditt inlägg ger mig hopp; i och med att alla utom du sågar ergonomin, och att de som gillar s.k. ergonomiska möss brukar köra Cro Magnon-greppet, så undrar jag om du inte kör grepp som liknar mitt? Är så fallet, så ska jag definitivt testa på den här musen, och se om den är något för mig också

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!