Kommer bli dyrt med Playstation 4 ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av XpreS:

Till de personer som ska eller för den delen vill köpa Playstation 4 och vill ha lite extra prylar till ett fördelaktigt pris så kommer det komma en bundlad Killzone-version för 499$ (dollar).

I den ingår förutom konsol, handkontroll, diverse kablar, mono-headset även:

* En extra handkontroll

* Ett spel, Killzone

* Playstation 4 Eye

http://m3.idg.se/2.1022/1.520283/sonys-playstation-4-paket-pa...

En riktig knäpp på näsan åt Microsoft, som för samma pris bara erbjuder en handkontroll. Tycka vad man vill om det men Sony tar ju alla chanser de kan nu, helt klart och drar nytta av Microsofts grodor och tvärvändningar.

X

Ser det inte som en bra deal. PS Eye är en ganska mycket sämre kamera än Kinect plus att PS Eye inte kan göra något speciellt. Du får bara 1 spel jämnfört med 2 st till One och 2st handkontroller istället för 1 kvittar ju då det extra spelet till One är värt samma värde.

Så du får bättre kamera,2 spel och en överlag bättre multiplayer-upplevelse och Cloud-beräkningar med Xbox One

PS: Du har även fel pris. Det är 499euro, inte dollar. Den amerikanska killzone bundlen för 499dollar innehåller enbart Killzone och 1års PS+ för de extra 100dollarna. Knappast något att hurra för

http://www.amazon.com/PlayStation-4-Killzone-Launch-Day-Bundle/dp/B00DE2W4PK/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1378003796&sr=8-2&keywords=playstation+4+killzone

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Tycker det är lite svinigt att butiker fortfarande tar betalt för förhandsbokningar. Här i USA dras inga pengar förräns paketet är redo för leverans

Klart de gör, det är ju skitsmart. 1) De säkrar ett sälj innan produkten ens finns på marknaden, 2) de behöver inte lagerhålla exemplaret och ta de risker och kostnader det innebär, de gör bara påslag och bollar exemplaret vidare till kund, och 3) de har tillgång till köpeskillingen tidigare, och kan förränta den fram till leverans, i och med att kunden principiellt sett ger dem ett räntefritt lån.

Finns säker fler fördelar med det, som jag inte tänkt på såhär på rak arm. Men tro fan handlarna tar betalt för förhandsbokningar när det finns en marknad för det

OnT; så rasande dyrt är det ändå inte, med tanke på hur många timmars underhållning man ändå kan få ut ur en del spel. Jämför det med timkostnaden på en fotbollsmatch, en konsert, eller varför inte en vistelse med helpension på Yasiragi Hasseludden eller nåt sånt

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av XpreS:

Till de personer som ska eller för den delen vill köpa Playstation 4 och vill ha lite extra prylar till ett fördelaktigt pris så kommer det komma en bundlad Killzone-version för 499$ (dollar).

I den ingår förutom konsol, handkontroll, diverse kablar, mono-headset även:

* En extra handkontroll

* Ett spel, Killzone

* Playstation 4 Eye

http://m3.idg.se/2.1022/1.520283/sonys-playstation-4-paket-pa...

En riktig knäpp på näsan åt Microsoft, som för samma pris bara erbjuder en handkontroll. Tycka vad man vill om det men Sony tar ju alla chanser de kan nu, helt klart och drar nytta av Microsofts grodor och tvärvändningar.

X

Synd man inte kunde boka det där i februari då jag bokade, jag får bara standard paketet med 1 handkontroll :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

http://i.imgur.com/lph555D.jpg

Kommer bli riktigt dyrt vill verkligen ha, men får se om man skaffar! vissa säger att man ska vänta ett par månader efter release så att alla barnsjukdomar blir fixade! får se hur man gör

Ni andra hör på sweclockers. kommer ni skaffa på release dagen eller vänta?

Taggad är man iallafall!

Edit: Listan är bara för att visa upp vad jag vill ha, kommer inte köpa alla på en gång

Det är ju för att du valt att köpa allt från samma ställe.

Som jag skrev i den andra tråden så hade electroworld Assassins Creed Black Flag för 450kr vilket är 150kr billigare än webhallen.
Tex. en extra handkontroll kan du köpa med PS4 bundle som kommer innan release om du är sugen på en PS4 med kamera, kontroll och Killzone.

Sen finns det en hel del bra som rätt billigt på amazon. BF4 till PS4 har varit nere på 420kr.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Ser det inte som en bra deal. PS Eye är en ganska mycket sämre kamera än Kinect plus att PS Eye inte kan göra något speciellt. Du får bara 1 spel jämnfört med 2 st till One och 2st handkontroller istället för 1 kvittar ju då det extra spelet till One är värt samma värde.

Så du får bättre kamera,2 spel och en överlag bättre multiplayer-upplevelse och Cloud-beräkningar med Xbox One

PS: Du har även fel pris. Det är 499euro, inte dollar. Den amerikanska killzone bundlen för 499dollar innehåller enbart Killzone och 1års PS+ för de extra 100dollarna. Knappast något att hurra för

http://www.amazon.com/PlayStation-4-Killzone-Launch-Day-Bundle/dp/B00DE2W4PK/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1378003796&sr=8-2&keywords=playstation+4+killzone

1 handkontroll är värd 700kr i sverige och ps+ i ett år är 480kr.

och du får inga spel om du bokar din X1 idag.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

1 handkontroll är värd 700kr i sverige och ps+ i ett år är 480kr.

och du får inga spel om du bokar din X1 idag.

Microsoft har ju sagt att man får 2st AAA-titlar i Europa ifall man förhandsbokar. Varit lite tyst om det i USA dock, men jag vet att man kommer att få några positiva överaskningar med sina leveranser

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Kommer inte bli dyrare än ngn annan konsoll. I snitt har jag lagt 5000-6000 om året på spel/konsoller sen 2004 eller så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Ser det inte som en bra deal. PS Eye är en ganska mycket sämre kamera än Kinect plus att PS Eye inte kan göra något speciellt. Du får bara 1 spel jämnfört med 2 st till One och 2st handkontroller istället för 1 kvittar ju då det extra spelet till One är värt samma värde.

Så du får bättre kamera,2 spel och en överlag bättre multiplayer-upplevelse och Cloud-beräkningar med Xbox One

PS: Du har även fel pris. Det är 499euro, inte dollar. Den amerikanska killzone bundlen för 499dollar innehåller enbart Killzone och 1års PS+ för de extra 100dollarna. Knappast något att hurra för

http://www.amazon.com/PlayStation-4-Killzone-Launch-Day-Bundle/dp/B00DE2W4PK/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1378003796&sr=8-2&keywords=playstation+4+killzone

Nää det är såklart bättre att betala mer för en konsoll med sämre prestanda istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Microsoft har ju sagt att man får 2st AAA-titlar i Europa ifall man förhandsbokar. Varit lite tyst om det i USA dock, men jag vet att man kommer att få några positiva överaskningar med sina leveranser

Det var om man hade bokat innan gamescon.

Skrivet av ozo64:

Kommer inte bli dyrare än ngn annan konsoll. I snitt har jag lagt 5000-6000 om året på spel/konsoller sen 2004 eller så.

Lägger ner ca 4000kr per år på min PS3 och det motsvarar ca 6 nya spel och ca 20 äldre spel på rea och ett gäng från PS+. Så får ca 40 spel per år till min PS3 vilket inte är dåligt alls.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Gran turismo 6 kommer till PS3 väl bara? fast det kommer komma ett gt till ps4 längre fram..men kanske blir en 7a då vad jag har förstått det som?,,,

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Klart de gör, det är ju skitsmart. 1) De säkrar ett sälj innan produkten ens finns på marknaden, 2) de behöver inte lagerhålla exemplaret och ta de risker och kostnader det innebär, de gör bara påslag och bollar exemplaret vidare till kund, och 3) de har tillgång till köpeskillingen tidigare, och kan förränta den fram till leverans, i och med att kunden principiellt sett ger dem ett räntefritt lån.

Finns säker fler fördelar med det, som jag inte tänkt på såhär på rak arm. Men tro fan handlarna tar betalt för förhandsbokningar när det finns en marknad för det

OnT; så rasande dyrt är det ändå inte, med tanke på hur många timmars underhållning man ändå kan få ut ur en del spel. Jämför det med timkostnaden på en fotbollsmatch, en konsert, eller varför inte en vistelse med helpension på Yasiragi Hasseludden eller nåt sånt

Dock gäller inte det du skrev då de inte tar betalt förens produkten skickas. Så de får inte pengarna innan och kan inte förränta dem.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Det var om man hade bokat innan gamescon.

Lägger ner ca 4000kr per år på min PS3 och det motsvarar ca 6 nya spel och ca 20 äldre spel på rea och ett gäng från PS+. Så får ca 40 spel per år till min PS3 vilket inte är dåligt alls.

Så mycket spel köper inte jag men jag har stort sett köpt en ny konsoll iaf varannat år senaste tio åren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Ser det inte som en bra deal. PS Eye är en ganska mycket sämre kamera än Kinect plus att PS Eye inte kan göra något speciellt. Du får bara 1 spel jämnfört med 2 st till One och 2st handkontroller istället för 1 kvittar ju då det extra spelet till One är värt samma värde.

Så du får bättre kamera,2 spel och en överlag bättre multiplayer-upplevelse och Cloud-beräkningar med Xbox One

PS: Du har även fel pris. Det är 499euro, inte dollar. Den amerikanska killzone bundlen för 499dollar innehåller enbart Killzone och 1års PS+ för de extra 100dollarna. Knappast något att hurra för

http://www.amazon.com/PlayStation-4-Killzone-Launch-Day-Bundle/dp/B00DE2W4PK/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1378003796&sr=8-2&keywords=playstation+4+killzone

Nu har jag inte koll på annat än prisjakt och direkt växlingskurs(återstår ju att se vad paketets svenska pris blir)

Men ps4:an ligger ju på 3,9k kr, en handkontroll på 700, spelet 550, eye verkar inte ens finnas ute än?

500 euros blir ju 4,6k så man går ju i vinst enbart på handkontrollen.

Men som sagt, beror ju på vad bundelns pris blir här hemma.

Permalänk

Jadu.. Som vanligt blir det väl att sätta in chip/flasha innan jag "skaffar" mina spel till PS4

Visa signatur

i7-920 D0 @ 4.2GHz | MSI GTX 970 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Nu har jag inte koll på annat än prisjakt och direkt växlingskurs(återstår ju att se vad paketets svenska pris blir)

Men ps4:an ligger ju på 3,9k kr, en handkontroll på 700, spelet 550, eye verkar inte ens finnas ute än?

500 euros blir ju 4,6k så man går ju i vinst enbart på handkontrollen.

Men som sagt, beror ju på vad bundelns pris blir här hemma.

Eye går på 550kr

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZealONeal:

Jadu.. Som vanligt blir det väl att sätta in chip/flasha innan jag "skaffar" mina spel till PS4

Du tänker vänta 2-3 år till minst då mao

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Nää det är såklart bättre att betala mer för en konsoll med sämre prestanda istället.

Man får vad man betalar för. Alla spel som är multiplattform flyter på lika bra på båda konsollerna och vi har inte sett hur mycket cloud-computing boostar prestandan än mer än att flera respektabla spelutvecklare säger att det är en ganska fin ökning i prestanda.

Xbox One är bättre när det kommer till TV och mediafunktionerna än PS4 plus att One förmodligen har ett mycket bättre OS än PS4. Dock tycker jag att det är lite lustigt att folk hatade One för att ha en TV-funktion och sedan när PS4 har utannonserade ett liknande stöd var det höjt till skyarna

När det kommer till multiplayer så kommer One med sin extrema serverpark och dedikerade servrar ge en bättre upplevelse för MP. Vi vet ju redan att Xbox LIVE har en ganska stor ledning när det kommer till spelarbas jämtemot PS3 i MP.

Hur som helst tycker jag att man ska köpa den konsollen man vill ha mest. För min del är det en One eftersom jag ser ingen poäng med PS4 när One "does it better". Enda problemet jag har med One är att jag äger ca 15st 360spel jag inte har spelat ännu och som jag vill lira igenom innan jag lirar One.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Skrivet av Knuckles:

Ser det inte som en bra deal. PS Eye är en ganska mycket sämre kamera än Kinect plus att PS Eye inte kan göra något speciellt.

Precis, för att du har provat nya PS Eye före alla andra och vet precis hur bra den är?
Veckans kommentar om inte annat.

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Man får vad man betalar för. Alla spel som är multiplattform flyter på lika bra på båda konsollerna och vi har inte sett hur mycket cloud-computing boostar prestandan än mer än att flera respektabla spelutvecklare säger att det är en ganska fin ökning i prestanda.

Xbox One är bättre när det kommer till TV och mediafunktionerna än PS4 plus att One förmodligen har ett mycket bättre OS än PS4. Dock tycker jag att det är lite lustigt att folk hatade One för att ha en TV-funktion och sedan när PS4 har utannonserade ett liknande stöd var det höjt till skyarna

När det kommer till multiplayer så kommer One med sin extrema serverpark och dedikerade servrar ge en bättre upplevelse för MP. Vi vet ju redan att Xbox LIVE har en ganska stor ledning när det kommer till spelarbas jämtemot PS3 i MP.

Hur som helst tycker jag att man ska köpa den konsollen man vill ha mest. För min del är det en One eftersom jag ser ingen poäng med PS4 när One "does it better". Enda problemet jag har med One är att jag äger ca 15st 360spel jag inte har spelat ännu och som jag vill lira igenom innan jag lirar One.

Jag älskar när såna som du kommer in i en tråd om PS4 och gör allt för att starta fanboykrig.

Då vet man att man är hemma på Sweclockers!

Fanboykommentarer > On-topic

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Konsolgrävare

Allt detta ser helt underbart ut!

Är SJUKT taggad inför Dying Light!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Microsoft har ju sagt att man får 2st AAA-titlar i Europa ifall man förhandsbokar. Varit lite tyst om det i USA dock, men jag vet att man kommer att få några positiva överaskningar med sina leveranser

Ja du, 2 spel med Xbox får man ju bara som sagt om man bokat innan gamescom, sen huruvida man tycker att två spel vs. en handkontroll och ett spel är bättre är ju en smaksak. Sony gör ju slag i saken vad konsolspelande handlar om, gemenskap.

Det som är lite kul är ju dock att du säger dig vara en Xbox-ambassadör så du om någon är ju väldigt partisk vad gällande just Xbox.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XpreS:

Ja du, 2 spel med Xbox får man ju bara som sagt om man bokat innan gamescom, sen huruvida man tycker att två spel vs. en handkontroll och ett spel är bättre är ju en smaksak. Sony gör ju slag i saken vad konsolspelande handlar om, gemenskap.

Det som är lite kul är ju dock att du säger dig vara en Xbox-ambassadör så du om någon är ju väldigt partisk vad gällande just Xbox.
Skickades från m.sweclockers.com

Man får spelen även om man inte förhandsbokade innan Gamescom. Finns det bara bundles med KZ:Shadowfall? För det är ju kul med en extra handkontroll till ett spel som man inte kan spela Co-Op i.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Man får spelen även om man inte förhandsbokade innan Gamescom. Finns det bara bundles med KZ:Shadowfall? För det är ju kul med en extra handkontroll till ett spel som man inte kan spela Co-Op i.

Jo man kan ju vända och vrida allt till en för- eller nackdel, såklart.

Som det ser ut än så länge så finns det bara en Killzone-bundle. Det skall nämnas att den som så mycket annat läcktes i förväg. Så visst, möjligt att det kommer fler liknande bundles med andra spel.

Jag håller dock med dig om det faktum att det är lite fail att ha med Killzone i en bundle med två handkontroller.

Å andra sidan, för personlig del och endast personlig, så föredrar jag ändå två handkontroller och ett spel framför en handkontroll och två spel. Jag kommer ändå köpa ett par spel till.

Skall man vrida på perspektivet och säga; Det är dåligt att Microsoft skickar med två spel där man kan spela multiplayer men skickade inte med någon extra handkontroll..? Frågeställningen blir ju närmast löjlig, tycker jag. Smaken är som baken.
(Nu vet vi förstås inte än om det blir multiplayerspel, men om så är fallet...)

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XpreS:

Jo man kan ju vända och vrida allt till en för- eller nackdel, såklart.

Som det ser ut än så länge så finns det bara en Killzone-bundle. Det skall nämnas att den som så mycket annat läcktes i förväg. Så visst, möjligt att det kommer fler liknande bundles med andra spel.

Jag håller dock med dig om det faktum att det är lite fail att ha med Killzone i en bundle med två handkontroller.

Å andra sidan, för personlig del och endast personlig, så föredrar jag ändå två handkontroller och ett spel framför en handkontroll och två spel. Jag kommer ändå köpa ett par spel till.

Skall man vrida på perspektivet och säga; Det är dåligt att Microsoft skickar med två spel där man kan spela multiplayer men skickade inte med någon extra handkontroll..? Frågeställningen blir ju närmast löjlig, tycker jag. Smaken är som baken.
(Nu vet vi förstås inte än om det blir multiplayerspel, men om så är fallet...)

Det va inte negativt menat, jag tycker bara det är konstigt att Sony bundlar KZ istället för t.ex. Knack som har offline coop.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Det va inte negativt menat, jag tycker bara det är konstigt att Sony bundlar KZ istället för t.ex. Knack som har offline coop.

Jag höll med dig

Dock vände jag också på frågeställningen och det var inte illa menat heller, absolut inte.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fieskmask:

Precis, för att du har provat nya PS Eye före alla andra och vet precis hur bra den är?
Veckans kommentar om inte annat.

Googla specs på PS Eye vs Kinect 2 så ser du att kinect har mycket fler avancerade funktioner som högre upplösning i videochat att den kan läsa av din puls.

Skrivet av XpreS:

Det som är lite kul är ju dock att du säger dig vara en Xbox-ambassadör så du om någon är ju väldigt partisk vad gällande just Xbox.
Skickades från m.sweclockers.com

Kan förstå att man kan tro att jag är väldigt partisk för att jag är en ambassadör men jag kan garantera dig att jag skulle slåss lika hårt för One ifall jag inte vore det. För min del har PS4 inte mycket att hurra för när det gäller spel. Forza är mycket bättre än Gran Turismo, Titanfall ser mycket bättre ut än Killzone etc etc

Skrivet av XpreS:

Skall man vrida på perspektivet och säga; Det är dåligt att Microsoft skickar med två spel där man kan spela multiplayer men skickade inte med någon extra handkontroll..? Frågeställningen blir ju närmast löjlig, tycker jag. Smaken är som baken.
(Nu vet vi förstås inte än om det blir multiplayerspel, men om så är fallet...)

En stor majoritet av spelarna som lirar multiplayer spelar via Xbox Live och inte med varandra i soffan. Det är därför det inte är värt att skicka med 2st handkontroller, man spelar ju bara sportspel i splitscreen...att spela fps i splitscreen sabbar känslan

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mAster9:

Är man smart köper man inte spelen i Sverige.

vart ska man köpa från då? England? Tyskland? Vilka sidor?

Permalänk
Entusiast

Konsolspel är i regel dyra de första åren efter konsolenhetens lansering.
Efter några år går priserna ner.
Det är en anledning till varflör jag själv ligger ett par tre år efter i spelandet. Det blir så otroligt mycket billigare så. (Inte bara till spelen, utan även sett till hårdvaran. )
Nu har jag ingen konsol, och kommer inte att skaffa någon heller, men även PC-spelen är dyra när de lanseras. Dock så brukar PC-priserna rasa desto snabbare.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem

Annars kommer du kunna låna många av de där spelen antingen av en kompis eller på t.ex. Gamestop om det bara är SP-kampanjen du är ute efter. Låna en fredag förmiddag och lira över helgen så har du allt avklarat.

I värsta fall kan du köpa begagnat.
De få fallen där jag skulle köpa är om huvudelen är MP-inriktat. Dessutom får du avdrag på många spel via PS plus-tjänsten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbrellas:

I värsta fall kan du köpa begagnat.

Begagnat behöver inte vara något dåligt. Köpte 9st begagnade 360 spel från Amazon med gratis 2dagars frakt för totalt 6dollar. En hel del gamla sportspel för enkla achievements och Darkness 2 limited edition, skivorna är även i riktigt bra skick

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer