Samsung 250gb SSD billlig!

Permalänk
Medlem

Min order är makulerad så vi får inte våra diskar:((((

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ecu971:

Important Message
This order has been cancelled. It is now empty.

Your Account › Your Orders

No orders found.

:/

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk

Min är också borta...va nog för bra för att vara sant

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

Jag kan meddela att min order inte heller syns på deras sida, även om jag fått ett mail om att ordern hade mottagits.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Det var ju väntat, tror inte det företaget kunde skicka ut 2000st SSD diskar för 1/3 av priset:D

Permalänk
Medlem

Min är också borta

Konstigt bara att dom tar bort ordern utan att skicka mail eller meddela på nåt sätt???

Permalänk
Medlem
Citat:

"Gokul:I understand, the price was quoted very low due to an error, all the orders placed for this item was cancelled and all the customers have been mass e-mailed about the cancellation.
I am afraid we are unable to issue any concessions to compensate for this.
I'm sorry for any disappointment or inconvenience caused."

Permalänk
Medlem

Odern är borta, tyvärr.

Visa signatur

En dator, en mobil och en tablet. X670 Hero / 7900X / 4080

Permalänk
Medlem

Fasen :(, jag som hade hoppats på en uppgradering

Auto correction
Permalänk
Medlem

fan , min är borta......

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

borta här

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk

... Och även min order är nu borttagen. Dåligt att de inte skickar något mail.

Edit: Nu fick jag ett mail.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Jag fick ett mail nu om att det hade blivit fel och att min order hade blivit makulerad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick detta nyss:

Hello

We’re writing to let you know that the price for the following item(s) was displayed incorrectly when you placed your order:

'Samsung MZ-7TD250BW 250GB 840 Series Basic 7mm Ultraslim Solid State Drive' (ASIN: B00EPFKL0A)

Despite our best efforts, with the millions of items available on our website, pricing errors can occasionally occur.

In our Conditions of Use and Sale (see http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/?nodeId...), we state that where an item's correct price is higher than our stated price, we will, at our discretion, cancel the order and notify you of that cancellation.

Your order has now been cancelled. If you still want to purchase this item, please place a new order which will be charged at the correct price, when we dispatch it to you.

We’re sorry for any inconvenience caused and hope to see you again soon.

Warmest regards

Customer Service Department
Amazon.co.uk

Visa signatur

GAME-PC: CPU i9-12900KS OC 5.5GHz GPUs Asus 4090 TUF OC 3060MHz COOLING Custom EK Dual Water Loops on GPU/CPU MOBO Asus ROG z690 Hero RAM Dominator P RGB 64GB DDR5 6200MHz SSD 2x Seagate FireCuda 530 2TB CHASSI Lian-Li PC-V3000 PSU Corsair AX1600i DAC/AMP Topping DX7s/THX AAA 887 HEADPHONES Sennheiser HD 800S/660S MIC Shure MV7X MOUSE FM Starlight-12 KEYBOARD KBD Bella w/lubed Tealios V2/Zeal stabs MONITORS 2x Samsung G7 32" | Citera mig för svar.

Permalänk

Fick mail om att dom tog bort den

Permalänk
99:e percentilen

Synd. Detta hade gått till historien – även om de gjort en Razer och skickat ut 1 st till alla beställare, vilket jag hade hoppats på.

A ja, man fick känna hoppets eufori en stund iallafall!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk

Order makulerad. Darn xD

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
Medlem

Samma som Azodan

Permalänk
Medlem

Ty fusan!

Alla beställningarna hade nog gått igenom om inte någon frågat om priset stämde. De hade aldrig märkt att priset låg fel om inte någon från sweclockers mailat och frågat om priset var korrekt!

Permalänk
Medlem

Fick precis ett mail från Amazon:

Citat:

Hello

We’re writing to let you know that the price for the following item(s) was displayed incorrectly when you placed your order:

'Samsung MZ-7TD250BW 250GB 840 Series Basic 7mm Ultraslim Solid State Drive' (ASIN: B00EPFKL0A)

Det var ju värt ett försök.

Visa signatur

ǀ i5 4670K ǀ GTX 770 TwinFozr ǀ Corsair CX 600M ǀ Corsair Vengeance 8 GB 1600 MHz ǀ

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Ty fusan!

Alla beställningarna hade nog gått igenom om inte någon frågat om priset stämde. De hade aldrig märkt att priset låg fel om inte någon från sweclockers mailat och frågat om priset var korrekt!

Du kan inte vara seriös.

Visa signatur

En dator, en mobil och en tablet. X670 Hero / 7900X / 4080

Permalänk
Medlem

Sa ju det
Nu vill jag se alla korkade folk som skrev "Jag ska göra allt jag kan för att få mina diskar" gå hela vägen, internationell domstol osv.
Följer gärna era misslyckanden

Sa ju det också, chattsupport betyder nada

Permalänk
Medlem

Jo var verkligen extremt korkat o majla om det. Hade man låtit det ligga hade vi haft diskarna inom nån vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Ty fusan!

Alla beställningarna hade nog gått igenom om inte någon frågat om priset stämde. De hade aldrig märkt att priset låg fel om inte någon från sweclockers mailat och frågat om priset var korrekt!

Om du tror att ett par mail som frågade om priset som var orsaken så kan du inte vara vidare insatt i näthandel. Alla stora e-handels siter har inbyggda varningssystem om en produkt får ovanligt många beställningar på kort tid, jämfört med tidigare.

Skrivet av ecu971:

Jo var verkligen extremt korkat o majla om det. Hade man låtit det ligga hade vi haft diskarna inom nån vecka.

Nej. Mailen spelade absolut ingen roll i varför alla ordrar blev makulerade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Ty fusan!

Alla beställningarna hade nog gått igenom om inte någon frågat om priset stämde. De hade aldrig märkt att priset låg fel om inte någon från sweclockers mailat och frågat om priset var korrekt!

Håller med. Dom hade aldrig märkt att folk över hela Europa beställer några tusen diskar och den över en helg är den mest sålda produkten på sidan.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Håller med. Dom hade aldrig märkt att folk över hela Europa beställer några tusen diskar och den över en helg är den mest sålda produkten på sidan.

helt klart sweclockers fel,

tack vare er som mailade kan jag nu inte få mina diskar

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem

Jag fick precis ett mail om att min order har blivit canceled. Fuuuk

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag tycker dom borde skicka ut till alla med .uk adresse!

Fast det gör dom inte, fick också ett mail i morse.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk

Aja men då vart det ju pengar över till annat iaf, blir en ny Noctua NH-U9B SE2 till min backup dator xD

Edit: Det blev en Noctua NH-D14 i stället.

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
Medlem

Såg detta nu och läste igenom hela tråden, väldigt spännande läsning. Synd att ni inte fick era SSDs bara :s

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9