Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Avstängd

GTA V till Xbox360?

Tjenare!

Fick igång mitt Xbox360 igår, aldrig gillat spela på det för man måste betala för live o skit.. Men testade spela Minecraft Xbox Edition och Rayman Legends igår, och kände att det var relativt kul, förutom att jag inte har något ljud då jag använder min datorskärm.
Iallafall. För er som läst min tråd så vet ni att min dator har haft lite strul så jag funderar på om jag ska köpa GTA V till Xbox BARA för att spela det tidigt eller om jag ska vänta typ en extra månad och spela det på datorn?

Vad skulle ni ha valt, Xbox eller vänta tills PC kommer ut??

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtector:

Tjenare!

Fick igång mitt Xbox360 igår, aldrig gillat spela på det för man måste betala för live o skit.. Men testade spela Minecraft Xbox Edition och Rayman Legends igår, och kände att det var relativt kul, förutom att jag inte har något ljud då jag använder min datorskärm.
Iallafall. För er som läst min tråd så vet ni att min dator har haft lite strul så jag funderar på om jag ska köpa GTA V till Xbox BARA för att spela det tidigt eller om jag ska vänta typ en extra månad och spela det på datorn?

Vad skulle ni ha valt, Xbox eller vänta tills PC kommer ut??

Vad jag vet är det inte bekräftat att det kommer till PC. Mycket talar ju för att det gör det då alla andra GTA gjort det. Det kan komma ut en vecka efter eller 6 månader efter, så vill du vänta gör det. Själv ska jag då vänta till jul i alla fall innan jag handlar till konsol, kanske man slipper köpa dessutom

Om det mot förmodan skulle komma till PC före jul så blir det nog ett köp till PC trots att förmodligen kommer bli en värdelös portning.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av krrjon:

Vad jag vet är det inte bekräftat att det kommer till PC. Mycket talar ju för att det gör det då alla andra GTA gjort det. Det kan komma ut en vecka efter eller 6 månader efter, så vill du vänta gör det. Själv ska jag då vänta till jul i alla fall innan jag handlar till konsol, kanske man slipper köpa dessutom

Om det mot förmodan skulle komma till PC före jul så blir det nog ett köp till PC trots att förmodligen kommer bli en värdelös portning.

Problemet om det kommer till PC kommer vara att jag personligen kommer att PATTAR spelet utan tvekan för jag är en snål satan, men jag vill så gärna spela GTA Online

Förresten så kommer GTA V förmodligen ha skitdålig grafik och vara laggigt på Xbox360..

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av subtector:

Problemet om det kommer till PC kommer vara att jag personligen kommer att ladda ner spelet utan tvekan för jag är en snål satan, men jag vill så gärna spela GTA Online

Förresten så kommer GTA V förmodligen ha skitdålig grafik och vara laggigt på Xbox360..

Joja, men förmodligen kommer din burk gå på knäna i GTA5 så det är irrelevant.

Hade skaffat det på 360 iallafall och sedan till PC när det väl kommer.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Avstängd
Skrivet av subtector:

Problemet om det kommer till PC kommer vara att jag personligen kommer att ladda ner spelet utan tvekan för jag är en snål satan, men jag vill så gärna spela GTA Online

Förresten så kommer GTA V förmodligen ha skitdålig grafik och vara laggigt på Xbox360..

§ 7

Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av subtector:

Förresten så kommer GTA V förmodligen ha skitdålig grafik och vara laggigt på Xbox360..

GTA V ser väldigt fint ut (alla screenshots är från PS3/360) och så vitt jag vet så ska spelet flyta på ganska bra. Angående PC-debatten tror jag inte man ska räkna med något GTA V till PC innan April 2014

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knuckles:

GTA V ser väldigt fint ut (alla screenshots är från PS3/360) och så vitt jag vet så ska spelet flyta på ganska bra. Angående PC-debatten tror jag inte man ska räkna med något GTA V till PC innan April 2014

April 2014 är väl lite väl sent. Senast januari 2013 skulle jag säga.

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtector:

April 2014 är väl lite väl sent. Senast januari 2013 skulle jag säga.

Du kanske ska kolla vilket år det är just nu?

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

GTA V ser väldigt fint ut (alla screenshots är från PS3/360) och så vitt jag vet så ska spelet flyta på ganska bra. Angående PC-debatten tror jag inte man ska räkna med något GTA V till PC innan April 2014

Jag tror inte jag sett någon bild som jag är säker på att det är ingame och samtidigt i 720p så jag är själv skeptiskt till att det blir så mycket bättre än GTA 4. Rockstar brukar vara duktiga på att få spelen att se snyggare ut än dom är i alla fall GTA 4.

Jag väntar på pc spelet. Spelar ingen roll om jag måste vänta till 2020.

Visa signatur

Intel Pentium 2 MMX 233 @263 MHz, 192 mb, Nvidia TNT 16mb, 40gb hdd

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knuckles:

Du kanske ska kolla vilket år det är just nu?

Och du tror ju inte att jag skrev lite fel? Mr. Smartass?

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av igelkotte:

Jag tror inte jag sett någon bild som jag är säker på att det är ingame och samtidigt i 720p så jag är själv skeptiskt till att det blir så mycket bättre än GTA 4. Rockstar brukar vara duktiga på att få spelen att se snyggare ut än dom är i alla fall GTA 4.

Jag väntar på pc spelet. Spelar ingen roll om jag måste vänta till 2020.

https://www.facebook.com/gtaleaks

You're welcome!

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |