Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Problem med Forza 4 motorsport xbox 360!!1

Permalänk
Medlem

Problem med Forza 4 motorsport xbox 360!!1

hejsan hej!

jag har köpt Forza motorsport 4 idag super bra tänkte jag,

De är så att man få två skivor till forza 4 så man måste installera det och de funka ta mig F*N inte !
Man måste installera spelet på sitt x-box 360 för att få tillgång till alla bilar o sånt.

När jag instalera disk två så kommer följade upp.

Eject the xbox 360 tray.remove game disc 1 and inset game disc 2 close the tray and wait for the disc to load. när jag har gjort de och väntat ett tag så kommer detta upp Insert DISC 2.. jag blir gallen!

jag har provat med o utan internet sladd i 360 men de funkar F*N inte för de..

Någon som har en Idé om vad som kan vara fel

Permalänk
Medlem

ingen som vet var felet kan vara =?

Permalänk
Medlem

Repig skiva?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem

Nej.. skivan är helt utan repor!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Provat klassikern, att rensa cachen?

Har Xboxen sisådär 200 mil bort, så kan inte kolla själv, men har för mig man går in på Settings -> System -> Storage -> Hard drive, och sedan trycker Y för att få upp options, däribland möjlighet att rensa cachen vill jag minnas.

Gör detta, starta om Xboxen, och försök igen.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

jag har försökt igen. jag får upp samma saker igen att de inte går...

jag har ett USBmine som mines kort pga att jag inte har en HDD på i mitt 360.

De funka att installera forza 3 på mitt USB minne men de funkar dock inte med 4 :(..

jag håller på att bli gallen på detta...

Permalänk
Medlem
Skrivet av nobleman:

jag har försökt igen. jag får upp samma saker igen att de inte går...

jag har ett USBmine som mines kort pga att jag inte har en HDD på i mitt 360.

De funka att installera forza 3 på mitt USB minne men de funkar dock inte med 4 :(..

jag håller på att bli gallen på detta...

Hur mycket utrymme har du på minnet då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

Hur mycket utrymme har du på minnet då?

Skickades från m.sweclockers.com

de är ca 10.5 gb kvar på minnet. vilket borde räcker länge o väl

Permalänk
Medlem

Har du precis köpt det? I så fall hade jag gått tillbaka med det till affären och bett dem testa att installera det för att se om det är skivan eller din box som är kass.

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Medlem

nu har jag gjort ett nytt försök med att instalera spelet. men denna gången försökte jag de på min externa HDD men får upp samma fel kod igen. jag blir jo helt galen