Permalänk
Avstängd

GTA V Leaks

Tjenare!
Hittade en Facebook sida*, där ägaren laddar upp alla läckta GTA V videor! https://www.facebook.com/gtaleaks

Enjoy!

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nigris:

Inga problem, antar jag
Konstigt att tråden inte blivit borttagen ännu. Jag menar leaks är ju olagligt. På sätt o vis?

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Skrivet av subtector:

Inga problem, antar jag
Konstigt att tråden inte blivit borttagen ännu. Jag menar leaks är ju olagligt. På sätt o vis?

Tror inte det, för det är ju inte piratkopiering, skulle du dock länka ditt man kan ladda ner spelet som TPB så skulle den nog bli borttagen.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem

Här finns en hel del också.

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=352937
Börja från sista sidan och bläddra bakåt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Den nya bilmekaniken ser ut att suga...

Kolla här exempel vis https://www.facebook.com/photo.php?v=587738371273030&set=vb.1...
Han voltar med bilen kanske 6 gånger och motorhuven öppnas lite ? Sen värkar all car physics blivit mer arcade style.... tråkigt tråkigt

gta iv var riktigt bra på den fronten.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Garderoben:

Den nya bilmekaniken ser ut att suga...

Kolla här exempel vis https://www.facebook.com/photo.php?v=587738371273030&set=vb.1...
Han voltar med bilen kanske 6 gånger och motorhuven öppnas lite ? Sen värkar all car physics blivit mer arcade style.... tråkigt tråkigt

gta iv var riktigt bra på den fronten.

Håller med! Går inte bilarna sönder längre eller? Tycker den mesta ser riktigt bra ut, men just bil delen ser bara arcadigt ut och rent ut av skräp IMO.

Permalänk
Skrivet av lolrazz:

Håller med! Går inte bilarna sönder längre eller? Tycker den mesta ser riktigt bra ut, men just bil delen ser bara arcadigt ut och rent ut av skräp IMO.

Nej bilarna går tråkigt nog inte isönder så mkt längre:/

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem
Skrivet av Garderoben:

Den nya bilmekaniken ser ut att suga...

Kolla här exempel vis https://www.facebook.com/photo.php?v=587738371273030&set=vb.1...
Han voltar med bilen kanske 6 gånger och motorhuven öppnas lite ? Sen värkar all car physics blivit mer arcade style.... tråkigt tråkigt

gta iv var riktigt bra på den fronten.

Nu fick ju bilen också en rätt stor buckla där bak och så som han voltade hade det inte hänt särskilt mycket i gta iv heller.
Det ser också ut som däcken fick en smäll när han voltar igen precis efter.
På Gta IV fick bilarna först o främst sönder av att krocka med andra bilar eller genom att krocka med byggnader, murar och andra fasta saker i staden.
Finns en bra video nånstans, ska försöka hitta den.

Permalänk

För att klargöra allting.. Bilarna får inte lika mycket visuella skador skulle jag säga, dock så kan "fälgarna" böjas in under bilen, man kan krocka av däck o.s.v.

Bilkänslan är inte alls som den var i gta iv, den är mycket mer stel. Känslan på motorcykel är borta, riktigt besviken på motorcyklarna faktiskt:/

Jet ski = skit roligt (skön känsla)
Cykel (har inte hunnit testa så mycket)
Bil (inte den bästa men ändå inte missnöjd)
Motorcykel (skit, hoppas dom patchar den)
Spelet överlag, Jag gillar det!

Har ni några frågor så ställ dom, sitter och spelar atm

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenssson1:

För att klargöra allting.. Bilarna får inte lika mycket visuella skador skulle jag säga, dock så kan "fälgarna" böjas in under bilen, man kan krocka av däck o.s.v.

Bilkänslan är inte alls som den var i gta iv, den är mycket mer stel. Känslan på motorcykel är borta, riktigt besviken på motorcyklarna faktiskt:/

Jet ski = skit roligt (skön känsla)
Cykel (har inte hunnit testa så mycket)
Bil (inte den bästa men ändå inte missnöjd)
Motorcykel (skit, hoppas dom patchar den)
Spelet överlag, Jag gillar det!

Har ni några frågor så ställ dom, sitter och spelar atm

Hur är grafiken om man jämnför med GTA IV?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenssson1:

För att klargöra allting.. Bilarna får inte lika mycket visuella skador skulle jag säga, dock så kan "fälgarna" böjas in under bilen, man kan krocka av däck o.s.v.

Bilkänslan är inte alls som den var i gta iv, den är mycket mer stel. Känslan på motorcykel är borta, riktigt besviken på motorcyklarna faktiskt:/

Jet ski = skit roligt (skön känsla)
Cykel (har inte hunnit testa så mycket)
Bil (inte den bästa men ändå inte missnöjd)
Motorcykel (skit, hoppas dom patchar den)
Spelet överlag, Jag gillar det!

Har ni några frågor så ställ dom, sitter och spelar atm

Låter trist! Att bilar och motorcyklar inte får ett stor A är riktigt synd!

Permalänk
Skrivet av batman:

Nu fick ju bilen också en rätt stor buckla där bak och så som han voltade hade det inte hänt särskilt mycket i gta iv heller.
Det ser också ut som däcken fick en smäll när han voltar igen precis efter.
På Gta IV fick bilarna först o främst sönder av att krocka med andra bilar eller genom att krocka med byggnader, murar och andra fasta saker i staden.
Finns en bra video nånstans, ska försöka hitta den.

Att han rullar på taket och får den inbucklad bakifrån hehe mjaa
i GTA IV kunde tacket bli inbucklat/nertryckt helt här händer det ingen ting. Du kan ju inte påstå att den tar samma damage som i IV.
Man ser klart och tydligt på flera klipp att bara vissa delar ramlar av eller liknande.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av lolrazz:

Låter trist! Att bilar och motorcyklar inte får ett stor A är riktigt synd!

Jo jag blev lite besviken att det inte va perfektion:/

Visa signatur

----

Permalänk
Skrivet av lolrazz:

Låter trist! Att bilar och motorcyklar inte får ett stor A är riktigt synd!

Jo jag blev lite besviken att det inte va perfektion:/

men troligtvis en vanesak också:)

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenssson1:

Jo jag blev lite besviken att det inte va perfektion:/

men troligtvis en vanesak också:)

Givetvis! Det kommer ju uppenbarligen fixas på PC! Tur att jag inte äger, och kommer aldrig att äga en konsoll, där man inte kan modda osv!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Garderoben:

Den nya bilmekaniken ser ut att suga...

Kolla här exempel vis https://www.facebook.com/photo.php?v=587738371273030&set=vb.1...
Han voltar med bilen kanske 6 gånger och motorhuven öppnas lite ? Sen värkar all car physics blivit mer arcade style.... tråkigt tråkigt

gta iv var riktigt bra på den fronten.

Jo sant. Bilmekaniken är rentav skit! Men däremot så slipper vi sega bilar och en jävla massa sladd som i GTA 4 ?

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Skrivet av lolrazz:

Givetvis! Det kommer ju uppenbarligen fixas på PC! Tur att jag inte äger, och kommer aldrig att äga en konsoll, där man inte kan modda osv!

Gissar på att rockstar kommer patcha iallafall motorcyklarna:P

Skrivet av subtector:

Jo sant. Bilmekaniken är rentav skit! Men däremot så slipper vi sega bilar och en jävla massa sladd som i GTA 4 ?

Skit är den inte, men den är inte perfekt. Sladda gör man ändå men inte på samma sätt.. Får du en ordentlig sladd så är det svårt ätt räta upp bra

Visa signatur

----

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Svenssson1:

Gissar på att rockstar kommer patcha iallafall motorcyklarna:P

Skit är den inte, men den är inte perfekt. Sladda gör man ändå men inte på samma sätt.. Får du en ordentlig sladd så är det svårt ätt räta upp bra

Jo sant. Det är ungefär som NFS: Most wanted (2012). Jag trycker körmekaniken borde vara ungefär som i GTA:SA kanske inte lite studsigt.. Eller kanske GTA IV mechanics redux, dom ändrar så att man inte slirar lika lätt? Idk..

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Garderoben:

Att han rullar på taket och får den inbucklad bakifrån hehe mjaa
i GTA IV kunde tacket bli inbucklat/nertryckt helt här händer det ingen ting. Du kan ju inte påstå att den tar samma damage som i IV.
Man ser klart och tydligt på flera klipp att bara vissa delar ramlar av eller liknande.

Nämen du. Om du kollar på comet free-roam en extra gång, lite nogare så ser du att han faktiskt aldrig riktigt slår i taken i marken!

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem

Tror en stream är bättre än videos. Eller?
http://www.twitch.tv/jjag72

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Garderoben:

Den nya bilmekaniken ser ut att suga...

Kolla här exempel vis https://www.facebook.com/photo.php?v=587738371273030&set=vb.1...
Han voltar med bilen kanske 6 gånger och motorhuven öppnas lite ? Sen värkar all car physics blivit mer arcade style.... tråkigt tråkigt

gta iv var riktigt bra på den fronten.

Gnälla över ett spel när du inte kan stava? vad är viktigare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtector:

Inga problem, antar jag
Konstigt att tråden inte blivit borttagen ännu. Jag menar leaks är ju olagligt. På sätt o vis?

varför gör du en tråd som du tror kommer bli borttagen?

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Avstängd

Till er som bitchar om bilfysiken, inte fan spelar ni väl GTA endast för bilfysiken? Om så är fallet rekommenderar jag att ni håller er till Forza 4 istället!

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Jag tycker bilarna verkar sjukt mycket bättre än i IV, jag avskydde dom där jävla svajiga båtarna som dom kallade bilar. Ser bra ut!

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Bilarna är förjävla sladdriga och börjar svaja över vägbanan som en pendel om du försöker svänga i hög hastighet.

I kurvor har du tre val:
1: Sakta ned till 22km/h.
2: Kör i högre hastighet än så och märk att ratten automatiskt kopplats ur och krocka med väggen framför.
3: Använd handbromsen och glid 60 meter på tvären förbi gatan du ville svänga in på pga såpade däck.

Men spelet är så jäkla kul i varje fall!

Systersonen fick sitt ex från Inwarehouse idag så jag passade på att spela, mitt från Webhallen har inte anlänt ännu.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Håller inte med alls. Bilarna är bättre än ngnsin och motrocyklarna går att köra utan att man kör av vägen konstant.
Allting är bättre än GTA 4 med hästlängder.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Boozfob:

varför gör du en tråd som du tror kommer bli borttagen?

Jag skrev att jag har crackat windows 7 i en tråd och blev bannad 7 dagar på direkten..

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Avstängd

Förresten grabbar. Har ni tänkt på vilka enorma summor pengar Rockstar skulle förlora på att inte göra PC version av spelet? Är rätt säker på dom lurar folket till att köpa spelet två gånger genom att vara tysta om gällande PC version sen efter någon månad när de flesta köpt sin kopia av spelet till xbox eller ps så släpper dom det till PC.

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtector:

Förresten grabbar. Har ni tänkt på vilka enorma summor pengar Rockstar skulle förlora på att inte göra PC version av spelet? Är rätt säker på dom lurar folket till att köpa spelet två gånger genom att vara tysta om gällande PC version sen efter någon månad när de flesta köpt sin kopia av spelet till xbox eller ps så släpper dom det till PC.

Frågan är inte om det kommer en pc version utan när.