Bf4 beta möjligt fix för Lag/Stutter

Permalänk
Medlem

Bf4 beta möjligt fix för Lag/Stutter

Början med att jag börja pilla lite på field of view och ändrade den till hundra och efter det fick jag känlsan att det är mindre stutter och flytter bättre min kompis har även testat detta och upplever liknande

Visa signatur

Intel Core i5-2500k @ 4,5 ghz| MSI Z77A-S03 | 2x MSI GeForce GTX 660 | Corsair 4GBX2| intel SSD 40gb | Corsair TX650 | Silverstone Raven RV03 |

Permalänk

Testa med fraps och kolla om fpsen har gått upp lite, tror det endast är så att det känns som att det flyter på bättre men det är väl bra det då?

Permalänk
Medlem

Som tidigare talare: Har ni mätt med FRAPS eller det inbyggda kommandot "perfoverlay.drawfps 1?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

hade allt på low med en 7970 och allt laggade men nu efter patchen så flyter det på med high och vissa alternativ på ultra

Permalänk
Skrivet av Armania99:

hade allt på low med en 7970 och allt laggade men nu efter patchen så flyter det på med high och vissa alternativ på ultra

Aa fan mitt lagga som fan innan också, gick inte ens att spela för de lagga så mkt.. Nu efter patchen flyter de som fan. Gött!! Skumt att de va så pass kass innan patchen