Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Fläktar till Corsair Hydro H100i CPU Kylare?

Permalänk
Medlem

Fläktar till Corsair Hydro H100i CPU Kylare?

Jag tänkte köpa denna kylaren till min CPU, men vad jag läst och hört av andra så låter fläktarna rätt högt
och bör byttas! Vad rekommenderar ni för några??

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MjGroggy:

Jag tänkte köpa denna kylaren till min CPU, men vad jag läst och hört av andra så låter fläktarna rätt högt
och bör byttas! Vad rekommenderar ni för några??

Noctua NF-F12 PWM

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av olog-hai:

Noctua NF-F12 PWM

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry, glömde svara och säga tack. Såg nämligen ditt inlägg samma dag du skrev.

Har du använt dessa fläktar själv till just denna kylare? Är själv väldigt lost när det gäller fläktar så det är därför jag frågade här på forumet.

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MjGroggy:

Sorry, glömde svara och säga tack. Såg nämligen ditt inlägg samma dag du skrev.

Har du använt dessa fläktar själv till just denna kylare? Är själv väldigt lost när det gäller fläktar så det är därför jag frågade här på forumet.

Jepp, kör dom själv på en H100i.
Noctua gör bra grejer.

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av olog-hai:

Jepp, kör dom själv på en H100i.
Noctua gör bra grejer.

Stort tack för ett snabbt svar!!!!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]