Permalänk
Medlem
Skrivet av kuggarn:

Fast Battlefield Deluxe Edition är endast spelet + lite bonustillägg. Alltså inte premium också.

Inte? så tyckte jag att det var när man gick in på EAs hemsida o kollade mhmh....

Edit: då förstår jag :).

Permalänk
Medlem

äre nån som vill skapa en squad eller?

Visa signatur

P8Z77-V LX - i5 2500k@4ghz - Vengeance DDR3 1600MHz 8GB - Msi PE 660ti - SSD 60GB - SSD 120GB 500gb hdd

Permalänk
Medlem

Spelar igenom SP-kampanjen just nu.. Riktigt nice. Flyter perfekt i ultra med msaa.. Snyggt!

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shudnawz:

Sansa er. Ni kommer nog fan få spela tills ni kräks, somnar eller både och. ^^

Men som studerande så började höstlovet igår, och det hade varit trevligt om man fick spela BF4 under hela lovet, inte börja spela på torsdag..
Jag skulle hinna rätt mycket på 2 dagar

Permalänk
Medlem
Skrivet av DevilRape:

Men som studerande så började höstlovet igår, och det hade varit trevligt om man fick spela BF4 under hela lovet, inte börja spela på torsdag..
Jag skulle hinna rätt mycket på 2 dagar

Som heltidsarbetande småbarnspappa med spelhatande fru spelar jag endast när samtliga sover. Typ mellan 22-00... Jobbigt att ha ett liv ibland.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

Som heltidsarbetande småbarnspappa med spelhatande fru spelar jag endast när samtliga sover. Typ mellan 22-00... Jobbigt att ha ett liv ibland.

Skickades från m.sweclockers.com

Mitt liv stämmer in rätt bra på ditt med. Dock sover sonen redan kl 6- halv 7 så då blir det gaming direkt en stund innan läggdags..
Men visst saknar man tiden lite förr när man kunde spela när man ville..

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem
Skrivet av maejin:

Bara jag som får upp nån jävla aktiveringsruta när jag försöker VPNa?
Hur har ni gjort med den? Har ni också köpt spelet utomlands?

aktiverade medans jag hape kontakt med VPN annars ville det inte fungera.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

använd flyvpn, starta om origin efter ni är connectade till Korea, stäng sedan av Vpn, men starta INTE om origin = spela

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem

Om man förbokar genom Origin nu, får man med China Rising fortfarande? Är det kl 24 som man kan börja spela?

Har redan förbokat på webhallen men funderar på om det är värt 100 spänn extra för att kunna spela i natt. Eller om man ska hämta det hos Webhallen imorgon.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maysay:

Är det kl 24 som man kan börja spela?

Vid midnatt går det live (för Sverige). Drygt 5timmar kvar när jag skriver detta.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det går att göra en preload utan att ha förbokat? Har spelet på väg till mig via post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXxlGurrAlxXx:

Någon som vet om det går att göra en preload utan att ha förbokat? Har spelet på väg till mig via post.

Du behöver nyckeln.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabman:

Vid midnatt går det live (för Sverige). Drygt 5timmar kvar när jag skriver detta.

Tack för svaret, du vet inte om man får China Rising fortfarande med standard Edition?

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk

Jag hittar inte vart man gör platoon i bf4, har dom tagit bort det eller kommer man kunna göra det efter release, vad tror/vet ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

Som heltidsarbetande småbarnspappa med spelhatande fru spelar jag endast när samtliga sover. Typ mellan 22-00... Jobbigt att ha ett liv ibland.

Skickades från m.sweclockers.com

haha, känner igen detta så väl!

Permalänk
Medlem

30 år ,0 barn, sambon tycker de är kul att jag spelar

Permalänk

För mig så står det på origin :

Available October 31, 2013 12.00 AM.

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lord Belthazor:

För mig så står det på origin :

Available October 31, 2013 12.00 AM.

Lurt, jag hämtar skivan i butik 00:01 i natt dvs om ~4h

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maysay:

Tack för svaret, du vet inte om man får China Rising fortfarande med standard Edition?

Tror jag inte. Är väl bara deluxe samt om man köper premium som det ingår.

Skrivet av Lord Belthazor:

För mig så står det på origin :

Available October 31, 2013 12.00 AM.

Det stämmer.

För mig står det på svenska:
Tillgängligt 31 oktober 2013 00:00

Permalänk
Medlem

Men va fan först släpper de spelet tidigare för en del och nu går de inte komma in och spela BRA!!!!

Visa signatur

3600X RTX 2060

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig heller, står att jag joinar servrar men battlefield startas INTE....

Permalänk
Medlem

Funkar här... Däremot så kraschar det ju konstant efter några minuter på vissa banor.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Jag kommer in men kan ej trycka någonstans för att spawna tex....

Permalänk
Medlem

krashar som bara den :/ usch har ett 290x på väg ... löns ju inte spela om det fortsätter såhär.. kan typ inte spela klart ett game alltid halvvägs crashar det

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Skrivet av brajonk:

krashar som bara den :/ usch har ett 290x på väg ... löns ju inte spela om det fortsätter såhär.. kan typ inte spela klart ett game alltid halvvägs crashar det

Likadant för mig. Bilden blir svart och ljudet börjar loopa. Aja hoppas det fixas snart..

Visa signatur

2600x | Asus b450-e | 16GB Ram | 3060ti | 660p 1tb | CM 690 chassi.

Permalänk
Medlem

Lär väl komma en patch som fixar detta. Har väl inte släppts ett enda BF utan en miljon patchar. Minns hur det var med BF2...

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE