Värt att köpa Cod Ghosts?

Permalänk
Medlem

Värt att köpa Cod Ghosts?

Hej alla användare på Sweclockers!

Så några månader sedan förhandsbokade jag Cod Ghosts. När Gta V var påväg att komma ut så jagbytte min förhandsbokning till Gta V istället för Cod Ghosts. . Efter ett tag avslöjade de Extincion mode. Då började jag tänka på att förhandsboka spelet. Fast jag sparar till en dator och då måste jag slösa 600 kr för spelet. Jag kan inte fatta ett beslut! Det är bara 2 dagar kvar snälla hjälp. Jag vill så gärna ha en poster av Cod Ghosts! Så jag vill inte vänta tills recensionerna kommer.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TedWyl:

Hej alla användare på Sweclockers!

Så några månader sedan förhandsbokade jag Cod Ghosts. När Gta V var påväg att komma ut så jagbytte min förhandsbokning till Gta V istället för Cod Ghosts. . Efter ett tag avslöjade de Extincion mode. Då började jag tänka på att förhandsboka spelet. Fast jag sparar till en dator och då måste jag slösa 600 kr för spelet. Jag kan inte fatta ett beslut! Det är bara 2 dagar kvar snälla hjälp. Jag vill så gärna ha en poster av Cod Ghosts! Så jag vill inte vänta tills recensionerna kommer.

Hur ska vi kunna avgöra om du vill köpa spelet eller inte?

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av olog-hai:

Hur ska vi kunna avgöra om du vill köpa spelet eller inte?

Jag undrade om spelet skullenå vara bra eller inte. Om jag borde slösa pengar på det.

Permalänk
Medlem

Alla spel efter mw2 har ju inte haft så stora skillnader. Så om du gilla tidigare spelen så antar jag att du kommer gilla detta
Jag hade dock inte köpt

Permalänk
Medlem
Skrivet av TedWyl:

Jag undrade om spelet skullenå vara bra eller inte. Om jag borde slösa pengar på det.

Du kommer med högst sannolik sluta med spelet efter 2 månaders repeterande pang pang. Inget djup i de senaste CoD'sen. Ända vettiga CoD spelet är Cod4 PC med promod, där man kör tävlings inriktat. Jag har köpt CoD i alla år sedan MW2, men efter Black Ops har dem bara gjort mig besviken. Jag rekommenderar inte det. Men självklart kommer ju andra gilla spelet mer än andra.

Permalänk
Medlem

ja du har väl spelat de tidigare Cod-spelen. Lär inte vara någon drastisk skillnad.

Permalänk

Det enda jag gillat med CoD är just SP delen. Har inte spelat igenom något CoD sedan MW och det tyckte jag i alla fall var 10/10 när det kommer till SP. Ghosts verkar rätt ballt och jag kommer i alla fall skaffa det för att köra igenom SP om några år när priset är rätt.

Permalänk
Medlem

Vet du med dig att du gillar MP i CoD så kan det nog vara värt.

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Inaktiv

Köp enbart en nyckel ifall du inte vill lägga så mycket pengar på det?
http://www.cjs-cdkeys.com/products/Call-Of-Duty-Ghosts-CD-Key...

Permalänk
Medlem

Jag kommer köpa det då alla spel haft en sjukt bra singelplayer, om du ska köpa det kan vi omöjligt svara på.

Permalänk
Medlem

Gillar du tidigare CoD kommer du förmodligen gilla Ghosts. I Ghosts så ska det finns massa nya spellägen med squads och man kan själv välja hur ens karaktär ska se ut.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Moderator
Moderator

Allt är ju bara spekulationer men skulle tro att det blir bättre än MW2 och MW3 samtidigt som jag inte tror att det kommer upp i nivå med Black Ops och Black Ops 2, sen om man anser att alla dessa spekulationer är tillräckliga att basera inköp på är ju en annan fråga.

Om det blir köp så är det lite billigare här än länken ovan:
~330 kr med kod GMG20-P6Y1F-KC19F (går ut imorgon)
http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/shooter/call-d...

Tråd för övrigt rensad enl § 1.5 / § 1.6.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Zlatto:

Köp enbart en nyckel ifall du inte vill lägga så mycket pengar på det?
http://www.cjs-cdkeys.com/products/Call-Of-Duty-Ghosts-CD-Key...

Är den sidan bra att handla på? Inget strul? Verkar sjuk billiga spel är den pålitlig?