Permalänk
Medlem

Är inte detta en VGA kabel?

Är inte detta en VGA kabel?

Den passar inte i porten på min skärm, som det står dsub på.

Permalänk
Medlem

Just det där är bara text, ingen bild syns.

Permalänk
Medlem

http://content.answcdn.com/main/content/img/CDE/DBCON.GIF

Ser skärmens utgång ut som någon av de andra? DSUB har många gränssnitt.

Visa signatur

Gaming: CPU: 2600k@4.4GHz GPU: ASUS GTX780 RAM: 16GB HDD: SSD+Lagring Chassi: Fractal Define R4
Kamera: Nikon D600 Wide: 14-24/2.8 Normal: 24-70/2.8 Tele: 70-200/2.8
Övrigt: League of Legends > Cosplayer > Fotograf > IT-Tekniker > pryl***

Permalänk
Medlem

Ja, det är en VGA-kabel och bör passa förutsatt att porten är en 15 pin. Du får dock gärna ta en bild på själva porten också.

Permalänk
Medlem

DB-15 eller VGA, jo. Oavsett så skall det passa en VGA-kontakt ifall du har en sådan där bak på din bildskärm

Visa signatur

Rolig signatur

Permalänk
Medlem

Haha. Amatörafton!! Herreguuuud. Jag var inte tillräckligt våldsam vid införsel av kontakten i porten. Hehe.
Beklgar för en mkt onödigt inlägg. Men har säkert hjälpt någon se hur en VGA kabel ser ut.

Permalänk
99:e percentilen

Måste fråga: Har den aktuella skärmen bara VGA-ingång?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk

Du vet om att du får bättre bild på skärmen av en DVI kabel va?

Visa signatur

Stationär: ASUS SABERTOOTH Z77 / Intel i7 3770K @4,3GHz / Corsair H100 Hydro / Kingston HyperX Beast 1833 16GB / ASUS GTX780 3GB / BENQ XL2420T LED 120Hz / Intel 520 Series 120GB SSD / Western Digital 2TB HDD / Fractal Design Define R4 / Corsair AX850W Modular / QPAD MK-50 / Mionix Naos 5000 / Steelseries Siberia v2 / Win 8 64bit
Laptop: Lenovo X220 / Intel i5 2520M @2,5GHz / 8GB RAM / Samsung 840 EVO 240GB SSD /

Permalänk
Skrivet av hardrade:

Haha. Amatörafton!! Herreguuuud. Jag var inte tillräckligt våldsam vid införsel av kontakten i porten. Hehe.
Beklgar för en mkt onödigt inlägg. Men har säkert hjälpt någon se hur en VGA kabel ser ut.

Lite våld har ingen dött av!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Vispen123:

Du vet om att du får bättre bild på skärmen av en DVI kabel va?

Jag kör med dvi adapter på min ena skärm. Och den skärmen har märkbart sämre kvalitet är det för jag kör med vga då?

Permalänk
Skrivet av anon216160:

Jag kör med dvi adapter på min ena skärm. Och den skärmen har märkbart sämre kvalitet är det för jag kör med vga då?

Ganska troligt. Jag kör också VGA, orkar inte byta kabel, lol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gojsenmojs:

Lite våld har ingen dött av!

Processorer har det

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!