tyst icke mekaniskt tangentbord (gaming) 1-300 spänn

Permalänk
Avstängd

tyst icke mekaniskt tangentbord (gaming) 1-300 spänn

tyst icke mekaniskt tangentbord (gaming) 1-300 spänn
GO!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

steelseries nya Apex är en höjdare faktiskt, testade det på öppningen av nya Inferno online på söder.

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Permalänk
Medlem

Dra bort en krona + lägg till ev. frakt så får du det billigaste gamingtangentbordet Inet har inne. http://www.inet.se/produkt/6606143/microsoft-sidewinder-x4-ga...

Edit: Hjärnvurpa

Visa signatur

.:Ryzen 7 5800X3D ♠ Noctua NH-U12S ♠ Gigabyte X570 Aorus Elite ♠ Corsair 2x8GB 3200MHz CL16 Vengeance RGB Pro ♠ Sapphire Radeon RX 7900 GRE 16GB Nitro+ ♠ Asus TUF 850W ♠ Fractal Design R6:.

Permalänk
Medlem

Finns bara X4 i den prisklassen, går att få för 199kr rätt ofta på olika erbjudande.

Tyvärr är det inte direkt tyst Men det klarar NKRO.

Permalänk
Medlem

Nytt skulle jag säga X4 som många andra. Rätt skysst, annars kanske kolla lite begagnat här på SweC? Tror du kan få typ ett G510 för runt 300:-

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av LupX:

Dra bort en krona + lägg till ev. frakt så får du det billigaste gamingtangentbordet Inet har inne. http://www.inet.se/produkt/6606143/microsoft-sidewinder-x4-ga...

Edit: Hjärnvurpa

Gratis frakt på Inet.
Men finns för 288:- på netonnet + cdon med också gratis frakt.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=542067

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LupX:

Dra bort en krona + lägg till ev. frakt så får du det billigaste gamingtangentbordet Inet har inne. http://www.inet.se/produkt/6606143/microsoft-sidewinder-x4-ga...

Edit: Hjärnvurpa

Skrivet av JimmieSan:

Gratis frakt på Inet.
Men finns för 288:- på netonnet + cdon med också gratis frakt.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=542067

kan man inte typ skruva ner ljuder på tangentbordet via en knapp på tagentbordet eller är det bara något jag hört?
hade nog tänkt köpa det isf.
är bara rädd att man hör tangenterna väldigt väl , då jag ska spela in gameplays till YT.
vad tycker ni?

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aleelo:

kan man inte typ skruva ner ljuder på tangentbordet via en knapp på tagentbordet eller är det bara något jag hört?
hade nog tänkt köpa det isf.
är bara rädd att man hör tangenterna väldigt väl , då jag ska spela in gameplays till YT.
vad tycker ni?

Sorry what
Hur skulle man kunna ändra hur mycket knapparna låter via en knapp :

Varför skulle det vara ivägen för spela gameplays till YT?
Dom flesta stora streamers, youtubers använder mekaniska tangentbord som låter bra mycket mer.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JimmieSan:

Sorry what
Hur skulle man kunna ändra hur mycket knapparna låter via en knapp :

Varför skulle det vara ivägen för spela gameplays till YT?
Dom flesta stora streamers, youtubers använder mekaniska tangentbord som låter bra mycket mer.

haha inte vet jag bara något som polarna lurade i mig kanske , right
vill bara inte att det ska höras så jättemke
kan man prova tangentbordet någon stans elgiganten mediamarket tex skulle gärna vilja prova det
har du provat det? isf, känslan?

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aleelo:

haha inte vet jag bara något som polarna lurade i mig kanske , right
vill bara inte att det ska höras så jättemke
kan man prova tangentbordet någon stans elgiganten mediamarket tex skulle gärna vilja prova det
har du provat det? isf, känslan?

Finns på dom flesta ställen som mediamarkt osv.
Använde det själv som hur många andra som helst.

Finns inget bättre för det priset, inte mycket mer att säga.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JimmieSan:

Finns på dom flesta ställen som mediamarkt osv.
Använde det själv som hur många andra som helst.

Finns inget bättre för det priset, inte mycket mer att säga.

hittar ej på mediamarkts hemsida finns den endå i butik måntro? hittar den heller inte på elgigantens hemsida , finns den i butik där då ? vill absolut prova det .

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!