Tävla och vinn Asus ROG Tytan G30

Permalänk
Medlem

Mitt enkla bidrag!

Visa signatur

Dator: (Kommer senare)

Permalänk

Ibland är det kul att få experimentera lite med bilder.

Visa signatur
Permalänk

Mitt Bidrag, ge gärna respons!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

5800X 6800XT 32GB DDR4

12 Pro

Permalänk

Antar att du själv ritade hunden och battlefield 4!

Permalänk
Medlem
Skrivet av strumpludd:

Antar att du själv ritade hunden och battlefield 4!

Jodå! alldeles själv, i MS Paint.
Kan se bilden framför mig på en skärm inkopplad till en ROG Tytan vid någon mässa.

Visa signatur

5800X 6800XT 32GB DDR4

12 Pro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV ATX GLASS | EVGA SuperNOVA 750 G3, 750 W | MSI Z390 MPG GAMING EDGE AC | G.Skill Trident Z RGB 3200 MHz DDR4 16 GB | Samsung 970 EVO 250 GB M.2 | Samsung 860 EVO 1 TB | Intel Core i7-9700K @ 5 GHz | be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC @ 2100 / 7000 MHz

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag

Hej

Här kommer mitt bidrag till tävlingen. Har tagit fotot själv och sedan bearbetat det lite

http://i.imgur.com/1eb92bX.jpg

Permalänk

Ett litet bidrag :)

Kommentera gärna

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS XI FORMULA Z390 // Intel Core i9-9900K (Hydro Series™ H150i PRO RGB 360mm) // ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC // Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR4 3200Mhz // Samsung 950 Pro M.2 512GB // Samsung 860 Evo 500GB // PSU Corsair HX1000i

ASUS ROG Strix XG32VQR, 32”, 144hz// ASUS ROG Strix Scope Deluxe // ASUS ROG Chakram // ASUS ROG Delta

Permalänk

kommentarer tack

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Geeks
SweClockers

Den här tråden är inte till för att diskutera huruvida svenska skatteregler är rimliga eller inte. Den som har frågor ang. skatt på tävlingsvinster kan höra direkt med Skatteverket så slipper vi en massa missuppfattningar. Tråden är till för tävlingsbidrag, inget annat.

*Rensad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Allt är ju rättstavat, fixa det så är den perfa! : D

Permalänk
Medlem

mitt bidrag

http://i.imgur.com/klk1fqV.jpg

Permalänk

Playing with speed and heat

Ja, då har jag gjort min första bild någonsin.
Plain and simple......

Har ännu inte alls lurat ut hur det där med 3D eller liknande fungerar.
Bilden gjord i Paint.NET

Länk till originalet:
http://i.imgur.com/XWty618.jpg

Permalänk
Medlem

Här är mitt bidrag förminskad till 1080.

Tycker att det på något sett framför Asus "In Search of incredible"

Permalänk

Mitt bidrag

Ge gärna respons!

Permalänk

ASUS ROG

Mitt bidrag!

Permalänk
Medlem

Mitt Bidrag

Mitt bidrag Har lan så varför inte?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Mitt bidrag

Detta är då mitt bidrag

Permalänk
Medlem

Någon vinst blir det nog inte men kul tävling!

http://oi43.tinypic.com/1zlaa0g.jpg

Permalänk
Medlem

Grattis till Vinnaren.

Eftersom detta är ännu en Tävling för Semi pro's.
Får jag lov att önska den kommande vinnaren till sitt pris.

( även jag vet att det finns väldigt många duktiga "whatever" eftersom många tävlingar riktar sig till en massa, få.... (experter))
och nej, det är inte skrivet i bitterhet eller vrede, detta är enbart ett sakligt konstaterande.

Grattis............
Thomas.

p.s. Jag har i många många år stöttat, älskat och påhejat Sweclockers för deras idoga Arbete, där Tävlingar enbart är en liten del av
deras arbete... Men som talanglös gubbe, har jag ingen chans i dessa tävlingar där du måste producera saker i program som jag inte
ens känner till namnen på eller vet hur de fungerar... Och då blir det lite trist, när tävling efter tävling byter skepnad och du då måste
vara antingen: CaD Cam geni, 3D- expert bild/film-Producent, ingenjör, animatör, etc. mm. för att kunna vinna...

Av SweClocker 270.000 Läsare så är 80% experter på diverse saker i 1-5% grad. vissa.. är överlappande och säkert 50% älskar datorer och kanske lika
många andra tekniska saker, gemensamt är att vi läser och besöker Sweclockers ofta. men när tävlingar kanske är riktade till 10% av
dessa så är det lite irriterande... speciellt, som sagt om man är som jag, en talanglös gubbe,
som enbart bygger min egen dator, vid behov. (okej, har väl plockat ihop morsan och farsan, också... men mer är det inte..)

Därav, denna kommentar... en liten anekdot och kommentar, that's it. så de som nu skall försvara eller kasta skit,"have fun.." inte till er detta är riktat.

d.s.

Visa signatur

Thomas.

Permalänk
Skrivet av tal666:

Eftersom detta är ännu en Tävling för Semi pro's.
Får jag lov att önska den kommande vinnaren till sitt pris.

( även jag vet att det finns väldigt många duktiga "whatever" eftersom många tävlingar riktar sig till en massa, få.... (experter))
och nej, det är inte skrivet i bitterhet eller vrede, detta är enbart ett sakligt konstaterande.

Grattis............
Thomas.

p.s. Jag har i många många år stöttat, älskat och påhejat Sweclockers för deras idoga Arbete, där Tävlingar enbart är en liten del av
deras arbete... Men som talanglös gubbe, har jag ingen chans i dessa tävlingar där du måste producera saker i program som jag inte
ens känner till namnen på eller vet hur de fungerar... Och då blir det lite trist, när tävling efter tävling byter skepnad och du då måste
vara antingen: CaD Cam geni, 3D- expert bild/film-Producent, ingenjör, animatör, etc. mm. för att kunna vinna...

Av SweClocker 270.000 Läsare så är 80% experter på diverse saker i 1-5% grad. vissa.. är överlappande och säkert 50% älskar datorer och kanske lika
många andra tekniska saker, gemensamt är att vi läser och besöker Sweclockers ofta. men när tävlingar kanske är riktade till 10% av
dessa så är det lite irriterande... speciellt, som sagt om man är som jag, en talanglös gubbe,
som enbart bygger min egen dator, vid behov. (okej, har väl plockat ihop morsan och farsan, också... men mer är det inte..)

Därav, denna kommentar... en liten anekdot och kommentar, that's it. så de som nu skall försvara eller kasta skit,"have fun.." inte till er detta är riktat.

d.s.

Om du har missat det så ligger det en annan tävling uppe, där man bara behöver ta ett foto och kanske göra en kul grej av det.

Sen har du ju också en månad på dig att vara med i denna tävlingen, har du en ide så har du gott om tid på dig att lära dig det du behöver för att genomföra den.

Permalänk

Simpel och avancerat

Simpel och avancerat samtidigt

Permalänk
Medlem

Tävla och vinn Asus ROG Tytan G30

Jag som nybörjare på Photoshop lämnar in mitt bidrag!

Visa signatur

Intel i5 2500K @4 Ghz | GTX 780| 12 GB DDR3 | SSDNow 120GB |

Permalänk
Medlem

http://i.imgur.com/LM52lZ5.png
Det finns detaljer i det gråa, fast det ska se riktigt fint ut på en 4k skärm, 1080p också.

Permalänk
Snusfri

Nerskalad till 1024x576

Länk till fulla version här

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Detta är mitt bidrag

Permalänk
Medlem

Måste nog säga att jag själv är väldigt nöjd i alla fall. Ändrade färg så den följer min egna preferens. Hyfsat enkel bakgrund som funkar för både 4k och 1080p.
Här är bildens storlek 25% av originalet. Kritik mottages gärna.

Visa signatur

CPU: 7950X 5GHz@1.1v | RAM: 32GB 6000MHz CL36 | GPU: KFA² 3090 SG w/ AlphaCool Eisblock Aurora
Ljudkort: Modius + Magnius | Lurar: GoldPlanar GL2000 / Sennheiser HD 650 / Philips Fidelio X3 / Supreme CD-99

Permalänk
Medlem

Med "helt från scratch" menar dem att man inte får ha effekter från nätet osv?....

Permalänk
Medlem

Japp, Du måste gör allting på egen hand, från scratch!