Warlords of Draenor - Ny expansion

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gavelinus:

Köper du Wow online från Battlenets hemsida så får du Vanilla, BC, Wotlk och Cata för 14.99 euro. Köpte det själv för en vecka sen så jag vet att det fungerar bra. 1 månads speltid ingår självklart. Pandaria kostar 34.99 euro har jag för mig. Finns för 2-300kr i många butiker i Sverige. 249kr på Elgiganten t.ex. Det är mitt tips!
https://eu.battle.net/account/management/digital-purchase.htm...

Vet du om den Battlechest som finns i butiker medföljer Cataclysm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Vet du om den Battlechest som finns i butiker medföljer Cataclysm?

Nej det gör det inte. Och alla Battlechests innehåller inte ens Wotlk. Elgigantens gör inte det t.ex. även fast det är med på bild. (Står på sidan så de lurar ingen). Går nog inte att komma undan billigare än de ca 135kr det kostar att köpa det online från deras egna affär. Det går inte heller att köpa Cataclysm separat från deras sida.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gavelinus:

Nej det gör det inte. Och alla Battlechests innehåller inte ens Wotlk. Elgigantens gör inte det t.ex. även fast det är med på bild. (Står på sidan så de lurar ingen). Går nog inte att komma undan billigare än de ca 135kr det kostar att köpa det online från deras egna affär. Det går inte heller att köpa Cataclysm separat från deras sida.

Vet iaf. att jag fick med WOTLK senast jag köpte en battlechest från Gamestop inne i stan. Cata tvingades jag köpa separat dock.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Gavelinus:

Nej det gör det inte. Och alla Battlechests innehåller inte ens Wotlk. Elgigantens gör inte det t.ex. även fast det är med på bild. (Står på sidan så de lurar ingen). Går nog inte att komma undan billigare än de ca 135kr det kostar att köpa det online från deras egna affär. Det går inte heller att köpa Cataclysm separat från deras sida.

http://www.offgamers.com/world-of-warcraft/wow-eu/world-of-wa...

134 kronor

Vanilla
TBC
Woltk
Cata

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Skrivet av znorlaxvbg:

text

jag menar jag saknar allt det jävliga idag;

Farma rep
Krångla med att hitta quest och få lvlat 60
Krångla med att hitta grupper till instancer/gruppquest/whatever
1h Heartstone!
Jobbigt att få guld (omg den känslan att få epic mount)
Behöva springa överallt och bli gankad (yay world pvp!)
Dö av att aggra 2 mobs om det är rogue/warr du lvlar haha.
Dö av att aggra en mob ynka 2 lvlar högre än dig i stort sätt om du är fel klass.
m.m

text

Det märks att du inte har spelat på länge, eller så är du en av de som klagar för att det ska klagas, men bara sitter i huvudstaden och spammar Trade Chat. Du kan gärna flytta till Ravencrest på Alliance sida(även de servrar som är i samma cross realm går hur bra som helst) och ta en titt vid Honor Hold och Dark Portal. Är i princip krig 24/7 där. Kan lägga upp en bild på alla skelett senare.

Sen farma rep så kan du fortfarande göra det. Finns flera rep factions som erbjuder saker såsom Cloud Serpent Riding, eller mount som kan springa på vattnet.

För övrigt förstår jag inte varför alla klagar på att de inte har ett helvete när de levlar. Har aldrig önskat då jag levlade att jag blev gankad eller dog av varje pack mobs som fanns. Varför göra så att de flesta tröttnar innan de kommer till endgame? Det finns gott om tid att dö av bossar vid endgame, men när jag levlar vill jag att det ska vara över så fort som möjligt utan onödiga och jobbiga hinder runt varje hörn.

Visa signatur

Jag har en processor, ett grafikkort, två hårddiskar, fyra ram minnen, ett nätaggregat och ett moderkort.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pyroblasted:

Det märks att du inte har spelat på länge, eller så är du en av de som klagar för att det ska klagas, men bara sitter i huvudstaden och spammar Trade Chat. Du kan gärna flytta till Ravencrest på Alliance sida(även de servrar som är i samma cross realm går hur bra som helst) och ta en titt vid Honor Hold och Dark Portal. Är i princip krig 24/7 där. Kan lägga upp en bild på alla skelett senare.

Sen farma rep så kan du fortfarande göra det. Finns flera rep factions som erbjuder saker såsom Cloud Serpent Riding, eller mount som kan springa på vattnet.

För övrigt förstår jag inte varför alla klagar på att de inte har ett helvete när de levlar. Har aldrig önskat då jag levlade att jag blev gankad eller dog av varje pack mobs som fanns. Varför göra så att de flesta tröttnar innan de kommer till endgame? Det finns gott om tid att dö av bossar vid endgame, men när jag levlar vill jag att det ska vara över så fort som möjligt utan onödiga och jobbiga hinder runt varje hörn.

För att vara riktigt ärlig så är striderna vid Dark Portal helt sinnessjukt tråkiga. Det är antingen 10 Alliance personer som är för dåliga för att gå 1v1 som hänger där och dödar allt i sin väg eller en grupp Hordes som gör likadant. Så fort som det dyker upp en grupp med 3-5 pers så flyr dessa personer. Dock gnäller folk för att gnälla. Det är samma personer som gnällde att det var för svårt i vanillah och fick Blizzard att göra det enklare redan från början.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Master of Overkill

WoW är gjort för casuals inget annat, tror det är runt få % som har dödat sista bossen i varje expansion på HC etc.

Men nu med mythic så kan dom ju göra det hur svårt dom vill.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

För att vara riktigt ärlig så är striderna vid Dark Portal helt sinnessjukt tråkiga. Det är antingen 10 Alliance personer som är för dåliga för att gå 1v1 som hänger där och dödar allt i sin väg eller en grupp Hordes som gör likadant. Så fort som det dyker upp en grupp med 3-5 pers så flyr dessa personer. Dock gnäller folk för att gnälla. Det är samma personer som gnällde att det var för svårt i vanillah och fick Blizzard att göra det enklare redan från början.

Det är sant, striderna vid Dark Portal är väldigt tråkiga, och det är lite det som är poängen. Folk säger att de vill ha world pvp men när det väl händer så ska det ändå gnällas.

Vad man lär sig ifrån detta så kvittar det vad som händer, det kommer ändå alltid finnas folk som gnäller och klagar.

Visa signatur

Jag har en processor, ett grafikkort, två hårddiskar, fyra ram minnen, ett nätaggregat och ett moderkort.

Permalänk
Medlem

Verkar se bra ut, riktigt nyfiken på "trial of the gladiator"

Man ser att de försöker "boosta" liv i det sociala i spelet igen, trots att det fortfarande kommer finnas LFR/LFD. Genom att ge ett party som quear till dungeon extra valor och en random grupp som klarat en dungeon och quar igen får samma bonus, för då räknas de som vänner. Bra initiativ, frågan är om det räcker.

Raid borde finnas i Flex(lfr nivå), normal 10man samt Heroic och (mythic?) 20man. Läst att LFR ska bli en barnlek nu helt utan taktiker på bossarna, kan bli bra för de som vill se all content men då skall det vara dålig loot också, samma nivå som hc dungeon max. Då kan man behålla LFR.

LFD ska finnas för vanliga dungeons och scenarios, däremot ska man behöva hitta ett party för hc scenario samt hc dungeon.

Sedan ogillar jag flying mounts men det har gått för långt att de ska kunna tas bort. Däremot borde de endast vara tillåtna i vissa zoner som innehåller mycket gathering proff items. Kan kalla dem "farm zones" eller något Vore coolt.
Känns som en mycket mer levande värld att rida förbi någon på ground mount än att se någon flyga förbi borta i horisonten.

Mina 2 cents om ett förbättrat WoW, tas med en nypa salt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

WoW är gjort för casuals inget annat, tror det är runt få % som har dödat sista bossen i varje expansion på HC etc.

Men nu med mythic så kan dom ju göra det hur svårt dom vill.

Nej det är för tidskrävande för att vara casual, hoppas verkligen att LFR blir en nödlösning och satsar på flex raid som faktiskt är pugbara och tar död på dessa onda dailies (6000/10000 i progress på achievementet för dailies så jag har erfarenhet!)

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Oliver91:

Nej det är för tidskrävande för att vara casual, hoppas verkligen att LFR blir en nödlösning och satsar på flex raid som faktiskt är pugbara och tar död på dessa onda dailies (6000/10000 i progress på achievementet för dailies så jag har erfarenhet!)

Värkar bli nästan 0 dailys i WoD enligt bluepost.

Gör gör aldrig dailys bara farmar ah för guld

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

Personligen så tycker jag att WoD är mycket lockande och jag som tänkte sluta efter senaste Race to World first... Till och med lite polare som skippade MoP totalt har gediget sug att komma tillbaka och med en instant lvl 90 så är det ju guld att få igång lite ny(gamla)startare.

Som Hardcore PvE-spelare så tycker jag att Mythic var ett skitbra initiativ även om jag tvekar på att jag kommer hamna "Ahead of the Curve" när jag nu börjat spela social/casual. Race to World first kommer äntligen bli prestige och sjukt välbalanserat med bra tuning av bossar, möjlighet att lägga in grymma abilities m.m.

Det enda jag tyckte var lite trist var att det inte tillkom någon klass/ras och Garrisons. Tycker garrisons verkar lite flummigt och töntigt. Visst inget som säger att man behöver syssla med det men om man ska spela i expansionen och raida på någorlunda nivå så känns det obligatoriskt.

Jag hoppas bara att vi får en stark 20 man helsvenskguild i toppen, GoGo Sanitas!

/Hulkovius

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Samma pris som på Blizzards egna hemsida alltså. Personen i fråga efterfrågade nog en fysisk Battle Chest som jag förstod det. Och de innehåller aldrig Cata.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gavelinus:

Samma pris som på Blizzards egna hemsida alltså. Personen i fråga efterfrågade nog en fysisk Battle Chest som jag förstod det. Och de innehåller aldrig Cata.

Straight enough. Blir att inhandla från Blizzard själva.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Samma pris som på Blizzards egna hemsida alltså. Personen i fråga efterfrågade nog en fysisk Battle Chest som jag förstod det. Och de innehåller aldrig Cata.

Det upgraderas automatiskt till cata när du ansluter koden till ditt battlenet konto
Alla mina Tbc konton fick automatiskt woltk efter en tid.
Sedan har alla mina wotlk nu automatiskt blivit upgraderad till cata accounts (Rip mina 80 twinks..)

Så skulle man köpa en låda med endast tbc eller wotlk idag, så uppgraderas den automatiskt till cata.
Detta är delvis för att hindra twinks i exp on bracket (därför jag körde 80 accounts bl.a)

Samt att nu när det går mot WOD så vill de locka in lite fler spelare igen. Då dom får cataclysm gratis, samt 7day mop trial på det

Edit: Att köpa från blizzstore är dock de bästa iom att det är billigast där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Det upgraderas automatiskt till cata när du ansluter koden till ditt battlenet konto
Alla mina Tbc konton fick automatiskt woltk efter en tid.
Sedan har alla mina wotlk nu automatiskt blivit upgraderad till cata accounts (Rip mina 80 twinks..)

Så skulle man köpa en låda med endast tbc eller wotlk idag, så uppgraderas den automatiskt till cata.
Detta är delvis för att hindra twinks i exp on bracket (därför jag körde 80 accounts bl.a)

Samt att nu när det går mot WOD så vill de locka in lite fler spelare igen. Då dom får cataclysm gratis, samt 7day mop trial på det

Edit: Att köpa från blizzstore är dock de bästa iom att det är billigast där.

Så var det inte för mig. Jag körde test versionen av WoW, fick ett erbjudande om en battlechest upp till wotlk för 50kr, fick senare ett erbjudande om cata för 50kr och ytterligare lite senare ett erbjudande om MoP för ca 100kr

Så fick ju hela serien ganska billigt.

Freddie

Visa signatur

Chassi: Antec 902 - CPU: Intel i5 6800k + Corsair Hydro H100 - GPU: Gigabyte GTX 1070 - PSU: Fractal Design Tesla 650w80+ - Moderkort: Asus Prime- RAM: 16 GB 1600 Corsair vengance LP - OS: Windows 10 Pro - SSDs: Intel 330 120gb, Intel 335 240gb HDD: WB Blue 1tb, Hitachi 500gb QNIX QX2710 2560x1440
Laptop: Acer E1-571, i7-3632QM Windows 10

Permalänk
Medlem

Någon mer än mig som tycker Blizzard kunde gjort en overhaul av 3D motorn så WoW håller lite längre nu när detta är sista expansionen och allt?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Någon mer än mig som tycker Blizzard kunde gjort en overhaul av 3D motorn så WoW håller lite längre nu när detta är sista expansionen och allt?

Tycker 3D fungerar utmärkt i WoW faktiskt! Spelade på en LG 55 med Passiv 3D. Blev riktig imponerad faktiskt!

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Tycker 3D fungerar utmärkt i WoW faktiskt! Spelade på en LG 55 med Passiv 3D. Blev riktig imponerad faktiskt!

Menade grafikmotorn då

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Konsolgrävare

Någon tips att göra innan expansion? Har 5 klasser i lvl 85, 4 i 80 och en i 90 har en monk i lvl 30 men ska göra honom till 90 när expansionen kommer. Ska man försöka få alla i max lvl? Min lvl 90 har alla profs i lvl 600 så honom kommer jag nog inte köra på mer innan expansion.

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Någon mer än mig som tycker Blizzard kunde gjort en overhaul av 3D motorn så WoW håller lite längre nu när detta är sista expansionen och allt?

Kommer inte blir sista expansionen.

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Någon tips att göra innan expansion? Har 5 klasser i lvl 85, 4 i 80 och en i 90 har en monk i lvl 30 men ska göra honom till 90 när expansionen kommer. Ska man försöka få alla i max lvl? Min lvl 90 har alla profs i lvl 600 så honom kommer jag nog inte köra på mer innan expansion.

Fixa alla profs till max om du vill dra in lite guld när exp kommer.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av icehawk77:

Kommer inte blir sista expansionen.

Har för mig Blizzards läckta roadmap visade "X1-5" mao skulle "X5" vara sista expansionen.
Vart står det att detta inte är sista expansionen?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Har för mig Blizzards läckta roadmap visade "X1-5" mao skulle "X5" vara sista expansionen.
Vart står det att detta inte är sista expansionen?

Står lite överallt på nätet att de sades på konventet att detta INTE är sista expansionen. Många spelare säger att det är sista, med diverse läckta bilder å dylikt, men Blizzard själva är angelägna om att detta INTE är sista.

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Medlem
Skrivet av icehawk77:

Står lite överallt på nätet att de sades på konventet att detta INTE är sista expansionen. Många spelare säger att det är sista, med diverse läckta bilder å dylikt, men Blizzard själva är angelägna om att detta INTE är sista.

Okej, jag tror dig

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av BergEr:

Fixa alla profs till max om du vill dra in lite guld när exp kommer.

Har det på min 90:)

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Har för mig Blizzards läckta roadmap visade "X1-5" mao skulle "X5" vara sista expansionen.
Vart står det att detta inte är sista expansionen?

Med tanke på att det skrotade "Titan" och har flyttat nästan alla från det till andra projekt så kommer de behöva släppa mer WoW före "Titan" kommer.

Skrivet av tyvar1:

Har det på min 90:)

Går bara att ha 2profs på en char. Hur löste du att få in:
Alchemy
Herbalism
Blacksmithing
Mining
Enchanting
Skinning
Engineering
Inscription
Jewelcrafting
Leatherworking
Tailoring
på en gubbe?

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det är ett bra lyft för spelet med de uppdaterade karaktärerna http://www.mmo-champion.com/content/3548-Blizzcon-2013-Recap

Visa signatur

Citera för svar

MSI Z490 MAG TOMAHAWK | Intel Core i7 10700K | Corsair 64GB DDR4 3200MHz | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Black 6TB Desktop Drive | Corsair RM750X 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Med tanke på att det skrotade "Titan" och har flyttat nästan alla från det till andra projekt så kommer de behöva släppa mer WoW före "Titan" kommer.

Just ja, det stämmer, Titan är nedlagt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9