Vad har ni tappat pga en BF4 krasch?

Permalänk

Vad har ni tappat pga en BF4 krasch?

Så, plockade upp BF4 på release-dagen, och har spelat ända sen. Har som alla andra säkert upplevt min "fair share" av servrar som kraschar etcetc. Men idag kom kraschen som fyllde över bägaren av vad jag tål med råge! Med cirka 5 minuter kvar får jag ett underbart läge som recon, en fiende som min soflam visar 1000m till, med hjärtat i halsgropen drar jag fram min M40A5, zeroar in på 1000m, och smäller av ett skott rakt in i dimman, mot den röda lilla triangeln... OCH DET SITTER! 1100m, jag skriker och gapar, omogen som jag är, och bara väntar på att gamet ska ta slut, och så helt plötsligt, som ett tecken från gud, kraschar spelet... Ingenting sparas och jag ville bara kasta ut datorn genom fönstret.

Då skriver jag av mig på sweclockers, och tänkte passa på o fråga: Vad är det värsta ni har tappat på grund av att spelet kraschat?

Permalänk
Medlem

Döp om tråden

Ca 15k poäng, upplåsningar samt ribbons extra surt då det var för 4:de gången jag låste upp vapnet igen..

Permalänk
Avstängd

Om inte servern kraschade får du dina stats när rundan är slut.

Permalänk
Skrivet av SweFox*:

Om inte servern kraschade får du dina stats när rundan är slut.

Tror man får behålla scoren, men inte stats? Ingenting har iaf sparats... Så servern kanske kraschade, surt lika så...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LilaCreaper:

Tror man får behålla scoren, men inte stats? Ingenting har iaf sparats... Så servern kanske kraschade, surt lika så...

score+stats.

Tråkigt att höra, förstår hur glad du blev :s, jag har enbart vart med om en server som inte sparade stats.

Permalänk

Jo, sög ju hårt, men säkert någon annan som varit med om något liknande här på swec! Skulle vara kul om någon sådan skrev i tråden, kan man skratta åt någon i samma sits