Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Skulle jag få plats med Corsair Hydro H100i i push pull i mitt chassi ?

Permalänk

Skulle jag få plats med Corsair Hydro H100i i push pull i mitt chassi ?

Har ett Corsair Carbide Air 540 High Airflow. Och mitt moderkort är ett Asrock fatality professonal Z77.

Visa signatur

Samsung SyncMaster SA950 - Razer DeathAdder 2013 - Corsair Vengaence K65 - Beyerdynamic 990 Pro - Radeon XFX HD 7970 - G.Skill Ripjaws 2133Mhz 16Gb - Intel i5 3570K - ASRock Fatal1ty Professional Z77 - Corsair Carbide Air 540 High Airflow - Corsair Hydro H100i - Razer Goliathus Control - Steinberg UR22 - Razer Goliathus Speed - Intel SSD 120Gb - Samsung 250Gb SSD - Corsair AX 750W Modulärt - Fractal Design Adjust 108 - Steelseries Rival

Permalänk
Medlem

Jag skulle tippa på att det skulle passa. Tittar på andra push-pull konfigurationer så täcks bara moderkortet några millimeter.

http://www.corsair.com/us/media/catalog/product/cache/26/imag...

Böjer du bara din 8-pin till moderkortet ordentligt så ska de få plats, det är den enda biten som skulle kunna ställa till det. Och den går oftast att böja i princip 90 grader så den ska inte ta emot, inte vad man kan se på alla andras byggen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av razergamez:

Har ett Corsair Carbide Air 540 High Airflow. Och mitt moderkort är ett Asrock fatality professonal Z77.

Ja det Chassie är ju Stort
Hittadet ett på google med en push and pull

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk

Okej Tackar

*Inredigerat för att undvika bumpning av passé tråd.*
Daemon
Moderator

*Korspost, tråd låst.*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

Samsung SyncMaster SA950 - Razer DeathAdder 2013 - Corsair Vengaence K65 - Beyerdynamic 990 Pro - Radeon XFX HD 7970 - G.Skill Ripjaws 2133Mhz 16Gb - Intel i5 3570K - ASRock Fatal1ty Professional Z77 - Corsair Carbide Air 540 High Airflow - Corsair Hydro H100i - Razer Goliathus Control - Steinberg UR22 - Razer Goliathus Speed - Intel SSD 120Gb - Samsung 250Gb SSD - Corsair AX 750W Modulärt - Fractal Design Adjust 108 - Steelseries Rival