Permalänk
Medlem

min datorhörna

kommentarer är alltid trevligt!

min datorhörna

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Medlem

Väldigt enkel och snygg

Permalänk
Avstängd

va i helvete har hänt med bilderna? varför är det så Dålig färg på dom ?? Ser ruskigt fult ut

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

va i helvete har hänt med bilderna? varför är det så Dålig färg på dom ?? Ser ruskigt fult ut

Han själv som har gjort det. Tyckte väl att det såg bra ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

va i helvete har hänt med bilderna? varför är det så Dålig färg på dom ?? Ser ruskigt fult ut

Vad menar du? dom 4-5 sista bilderna la jag på ett filter för att få lite renare färger, om det är det du menar

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Medlem

Cleant rum!, är det iphone 4 dockan för 389kr eller universal dockan för 169kr som du köpt?

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 7970 - xonar d1 - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ QPAD 5k - QPAD MK50
Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av emalid:

Cleant rum!, är det iphone 4 dockan för 389kr eller universal dockan för 169kr som du köpt?

det är den för 389:- , det är Apples egna, den är riktigt fräsh!

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dalbjer:

Vad menar du? dom 4-5 sista bilderna la jag på ett filter för att få lite renare färger, om det är det du menar

Aha okej! vill inte vara elak eller så, men det ser ut som du tagit dom med en vaselinburk jämfört me dom tidigare bilderna. är det inte verkligheten man vill visa upp och inte moddade bilder.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Aha okej! vill inte vara elak eller så, men det ser ut som du tagit dom med en vaselinburk jämfört me dom tidigare bilderna. är det inte verkligheten man vill visa upp och inte moddade bilder.

la på ett filter, endast för att jag personligen tycker färgerna blir renare och finare. Men det är väl ändå en smaksak? jag vill visa min datorhörna, vill inte ha kritik på hur jag har redigerat fotona

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dalbjer:

la på ett filter, endast för att jag personligen tycker färgerna blir renare och finare. Men det är väl ändå en smaksak? jag vill visa min datorhörna, vill inte ha kritik på hur jag har redigerat fotona

Såg så märkligt ut så jag kunde inte hålla tyst, du kan ju inte tycka det ser bättre ut än orginalet

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av joshoa:

Såg så märkligt ut så jag kunde inte hålla tyst, du kan ju inte tycka det ser bättre ut än orginalet

Tycker du hakar upp dig på fel saker.

Hur som helst, ser riktigt snyggt ut! Ser ut som du kan ha det ganska bra där du, hehe!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon168915:

Tycker du hakar upp dig på fel saker.

Hur som helst, ser riktigt snyggt ut! Ser ut som du kan ha det ganska bra där du, hehe!

Jodå, här kan man spendera en hel tid! Mitt nya tangentbord ligger på posten så ska iväg och hämta det senare under dagen.

Är väldigt sugen på köpa hem en till benQ skärm, men är osäker på om det kommer bli så att jag bara använder skärm 1 hela tiden, alltså ett onödigt köp. Kan inte bestämma mig!

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av dalbjer:

Vad menar du? dom 4-5 sista bilderna la jag på ett filter för att få lite renare färger, om det är det du menar

Vad är det för filter? hehe....skulle själv vilja få bilderna så

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon170340:

Vad är det för filter? hehe....skulle själv vilja få bilderna så

Jag la bara på ett adjustment lager på bilden, en gradient map. Sen tar du "Screen" på det lagret så lär du få schyssta färger!

Du får skicka iväg ett pm om du inte fattar

Visa signatur

Dator 1 » CPU: Intel i7 4790k 4GHz GPU: MSI GTX 970 PSU:EVGA 750W Ram: Corsair 16GB@1600MHz SSD Samsung 120GB Chassi: Corsair 760T Black Kylare: Corsair H100i

Permalänk
Medlem

galet fräscht och snyggt!