Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Permalänk
Medlem

Har vid flera tillfällen hört ryktas om en PS4/Vita-bundle som släpps i december. Låter ju helt logiskt dessutom.

Vet ni om det finns något mer att gå på förutom rykten?

Permalänk
Skrivet av Tjodd:

Har vid flera tillfällen hört ryktas om en PS4/Vita-bundle som släpps i december. Låter ju helt logiskt dessutom.

Vet ni om det finns något mer att gå på förutom rykten?

Läs igenom tråden så får du svar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rugbyspelaren:

Läs igenom tråden så får du svar...

Jag ögnade igenom hela tråden, måste missat det då... Tack för informationen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rhalla:

Det var ju tråkigt, hade verkligen velat ha en PS4 Brack Friday Bunduru.

HAHA! Best bundle ever! Webhallen make it happen!

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Inaktiv

Varför den plötsliga prishöjningen? Man tittar ena dagen, plockat och 3890 :-, sedan, 4390 och plockat.. :} Är det Nordisk Film eller vad de heter som höjde priserna? (ps4)

Permalänk
Skrivet av anon173292:

Varför den plötsliga prishöjningen? Man tittar ena dagen, plockat och 3890 :-, sedan, 4390 och plockat.. :} Är det Nordisk Film eller vad de heter som höjde priserna? (ps4)

Tillgång och efter fråga, det har väl blivit dyrare att köpa in dem på grund av bristen.
Därför man bokar hos webhallen så slipper man sådana överraskningar då man alltid är garanterad priset man bokat för ! ( om de inte blir billigare, då följer äns beställning med )

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag beställde PS4 för cirkus en månad sedan och har inte fått något mail om att jag inte kommer få en till relsease? Skulle ni inte skicka ut till alla?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rugbyspelaren:

Tillgång och efter fråga, det har väl blivit dyrare att köpa in dem på grund av bristen.
Därför man bokar hos webhallen så slipper man sådana överraskningar då man alltid är garanterad priset man bokat för ! ( om de inte blir billigare, då följer äns beställning med )

Oh, mysigt, trodde vi skulle åka på att betala mer på de bokade med.. Skönt..

Bara timmar kvar snart med..

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Den är inte skickad till oss ännu: så det finns inget att spåra.

Så egentligen har ni inte ens en aning om de kommer ut till kund innan jul?

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludvigm:

Hej!

Jag beställde PS4 för cirkus en månad sedan och har inte fått något mail om att jag inte kommer få en till relsease? Skulle ni inte skicka ut till alla?

De senaste 3 månaderna har detta stått på produkt sidan, att den är slutsåld till release, så jag tror inte de mejlar ut efter första mejlet om slutsålt, utan den informationen fick du när du köpte den redan, vad jag vet gick deras email ut för ett ganska så bra tag sedan nu.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludvigm:

Hej!

Jag beställde PS4 för cirkus en månad sedan och har inte fått något mail om att jag inte kommer få en till relsease? Skulle ni inte skicka ut till alla?

Skrivet av MugiMugi:

De senaste 3 månaderna har detta stått på produkt sidan, att den är slutsåld till release, så jag tror inte de mejlar ut efter första mejlet om slutsålt, utan den informationen fick du när du köpte den redan, vad jag vet gick deras email ut för ett ganska så bra tag sedan nu.

Den 21:e okt fick jag mailet att jag inte får på fredag. Jag bokade min den 22:e aug.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Doktor_Krall:

Så egentligen har ni inte ens en aning om de kommer ut till kund innan jul?

Vi har anledning att tro de kommer innan jul, men vi kan inte lova det.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Mail ska också ha skickats ut till alla som inte får sin konsol till launch som informerar om just detta.
Har man inte fått mail kan det alltså bero på att man ska få den men det kan också bero på att man lämnat en felaktig mailadress eller om man bokat för längesedan kanske för att man bytt adress osv.
Även där gäller samma sak: kontakta kundtjänst eller butik för konkret besked.

Både här och på kundtjänst som jag ringde säger att man INTE ska få ett mail om man man FÅR en PS4 till releasen... Varför har jag då fått ett mail som BEKRÄFTAR att jag får en konsol?

Jag hade blivit ganska förbannad om jag åkte till butiken och det visade sig att jag aldrig skulle få en konsol fast att jag trodde det för att jag inte fick ett mail.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av jehuty:

Både här och på kundtjänst som jag ringde säger att man INTE ska få ett mail om man man FÅR en PS4 till releasen... Varför har jag då fått ett mail som BEKRÄFTAR att jag får en konsol?

Jag hade blivit ganska förbannad om jag åkte till butiken och det visade sig att jag aldrig skulle få en konsol fast att jag trodde det för att jag inte fick ett mail.

Det damp ner så många frågor att vi bestämde oss för att skicka ett mail till alla.

Så infon de gett på kundtjänst var korrekt tills för en liten stund sedan.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Packar ni fortfarande konsoler?
Ringde och frågade ang. min order och dom sa att den skulle komma på releasen och skickas med alla andra konsoler.
Dock ser jag ingenting om att den är behandlad eller fått någon bekräftelse att den ska vara skickad.

Något fel eller packas den imorgon? Lite nervös

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Det damp ner så många frågor att vi bestämde oss för att skicka ett mail till alla.

Så infon de gett på kundtjänst var korrekt tills för en liten stund sedan.

Okay jag förstår.

Permalänk
Medlem

Jag bokade min den 17-juni-2013.
Jag har inte fått kollid på den.
Massor folk som bokat efter mig har fått det.
Börjar bli lite orolig de missat mig?
Varför boka tidigt om turlistan ej följs.
Har mailat Webhallen nu.
Jag har inte fått något mail om att jag ej ska få någon.
Men inte heller att jag ska få.
Nervös!!!

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Webhallen
Skrivet av fieskmask:

Packar ni fortfarande konsoler?
Ringde och frågade ang. min order och dom sa att den skulle komma på releasen och skickas med alla andra konsoler.
Dock ser jag ingenting om att den är behandlad eller fått någon bekräftelse att den ska vara skickad.

Något fel eller packas den imorgon? Lite nervös

De siata bör ha packats idag.
Hör av dig igen på morgonen imorrn och ta en extra koll om du fortfarande inte ser någon förändring.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Vad innebär "inkl. förbokningserbjudande" på Battlefield 4 för PS4?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av aegon:

Vad innebär "inkl. förbokningserbjudande" på Battlefield 4 för PS4?

China Rising:
http://www.battlefield.com/battlefield-4/expansion-packs/chin...

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Har Ps4 konsolerna för leverans med Posten lämnat ert lager än eller skickar ni dom imorgon?

Visa signatur

intel i7 920 @ 4000Mhz / Asus P6T Deluxe V2 / Corsair 6GB DDR3 Dominator @ 1600Mhz / 2st Gigabyte 460 GTX 1GB @ 850/1700/4400Mhz SLI / HDD1: Corsair Force 120GB HDD2: WD Black 1TB / Antec Twelvehundred / Corsair 750W HX / Win7 64Bit SWE

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har en fråga, när kommer webhallen att få in den "tidiga" europeiska version av Xbox one?
Verkar inte finnas något riktigt exakt svar nånstans om just detta :/

Kundtjänsten sa att "förmdligen" nästa månad i december(?).
Det som oroar mej lite är att jag var väldigt sen me att boka konsolen (för bara några dagar sen)

Spelbutiken verkar dock ha fått in några konsoler som dom säljer väldigt, väldigt dyrt

- Jin

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Astrou:

Hej!

Jag har en fråga, när kommer webhallen att få in den "tidiga" europeiska version av Xbox one?
Verkar inte finnas något riktigt exakt svar nånstans om just detta :/

Kundtjänsten sa att "förmdligen" nästa månad i december(?).
Det som oroar mej lite är att jag var väldigt sen me att boka konsolen (för bara några dagar sen)

Spelbutiken verkar dock ha fått in några konsoler som dom säljer väldigt, väldigt dyrt

- Jin

Hej, om du kollar vårt första inlägg i detta topic så står all info vi har: dvs vi har inte så mycket info. Tyvärr.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av megaman1:

Har Ps4 konsolerna för leverans med Posten lämnat ert lager än eller skickar ni dom imorgon?

Konsolerna skickas imorgonbitti.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hoppas ni följer turlistan så jag har min ps4 på fredag!
Räknar med ett koliid imorgon!

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Barry:

Hoppas ni följer turlistan så jag har min ps4 på fredag!
Räknar med ett koliid imorgon!

Självklart följer vi den
Står din order som behandlad så ska allt va lugnt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

PS4 står "under behandling"
Dock min andra order jag gjort senare med spel till ps4 är behandlad och har koliid.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

Varken jag eller min kompis har fått något mail. Vi båda bokade ganska så sent, men vad jag förstått så ska alla ha fått ett mail med info? Valde alternativet "Betala i Butik" när vi bokade.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming || Processor: Intel Core i7-6700K || RAM: Corsair Vengeance DDR3 3000MHz 16 Gb || Grafikkort: ASUS GTX 1080 Strix || PSU: Corsair RM750x || SSD1:Samsung SSD 850 EVO 500GB || SSD2: Corsair Force GT 120GB || OS: Windows 10 Pro ||Skärmar: Acer Predator XB271HU 165Hz & Dell UltraSharp U2412M

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Robin.Samuelsson:

Varken jag eller min kompis har fått något mail. Vi båda bokade ganska så sent, men vad jag förstått så ska alla ha fått ett mail med info? Valde alternativet "Betala i Butik" när vi bokade.

Om ni bokat i någon butik förutom Fruängen ska ni ha fått ett mail idag där det står att ni kan hämta ut på fredag.
Om ni inte fått ett sådant mail lär ni inte ha kunnat få något PS4 från första leveransen.
Om ni bokat ett PS4 i Fruängen och har fått tilldelat ett från första leveransen skickas det mailet ut imorgon strax efter kl sju på kvällen.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Om ni bokat i någon butik förutom Fruängen ska ni ha fått ett mail idag där det står att ni kan hämta ut på fredag.
Om ni inte fått ett sådant mail lär ni inte ha kunnat få något PS4 från första leveransen.
Om ni bokat ett PS4 i Fruängen och har fått tilldelat ett från första leveransen skickas det mailet ut imorgon strax efter kl sju på kvällen.

Valde Linköpingsbutiken. Dock inget mail, antar att man får vänta ett tag till Tack för svaret

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming || Processor: Intel Core i7-6700K || RAM: Corsair Vengeance DDR3 3000MHz 16 Gb || Grafikkort: ASUS GTX 1080 Strix || PSU: Corsair RM750x || SSD1:Samsung SSD 850 EVO 500GB || SSD2: Corsair Force GT 120GB || OS: Windows 10 Pro ||Skärmar: Acer Predator XB271HU 165Hz & Dell UltraSharp U2412M