Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Permalänk
Medlem

Ps4 eller xbox one?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nonstick:

Ps4 eller xbox one?

det är väl mer en smaksak?

Permalänk
Medlem

Skulle vara en snabb fråga till hediz:p

Permalänk
Webhallen
Skrivet av nonstick:

Vi som har bokat en xbox one eu edition kommer inte får den på fredag ?

Det ser inte så ut i dagsläget. Tyvärr.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Det ser inte så ut i dagsläget. Tyvärr.

alltså ni måste skämta? varför har ni gått och skrivit november på er hemsida?

Permalänk
Skrivet av Tizi:

alltså ni måste skämta? varför har ni gått och skrivit november på er hemsida?

De trodde väl att de skulle få in med tanke på info de fått

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rugbyspelaren:

De trodde väl att de skulle få in med tanke på info de fått

dom verkar inte ha fått nån info överhuvudtaget, de vet ju inte ens VAD dom ska få in eller NÄR?
det låter ju ganska sjukt, pratade precis med spelbutiken och de får in sina idag eller imorgon....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Det ser inte så ut i dagsläget. Tyvärr.

Glöm inte att uppdatera produktbeskrivningen

Citat:

Obs! Du förbokar ett nytt Xbox One-underhållningssystem som planeras att släppas i november 2013. Funktionerna och kraven kan komma att ändras.

http://webhallen.com/se-sv/spel/xbox_one/142333-xbox_one_base...

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tänkte bara informera alla om att jag har ringt support och fått bekräftat att jag har en PS4 reserverad till mig. Trots detta har jag inte fått något mail om det, så lita inte blint på det utan ring supporten och fråga!

Permalänk
Medlem

Jag har en fråga om PS4 . Min PS4 är nu Behandlade och den kostade mig 5300kr med två spel varför har priset gått upp ska jag betala mer nu ? eller ska ja bara betala bara för som jag bokade förut ?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Mocka:

Tack, fixat nu!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Mad2Pac:

Jag har en fråga om PS4 . Min PS4 är nu Behandlade och den kostade mig 5300kr med två spel varför har priset gått upp ska jag betala mer nu ? eller ska ja bara betala bara för som jag bokade förut ?

Nejdå, du betalar det som står på din order. Om vi senare höjer så drabbar det inte dig.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hej Webhallen! Skönt att ha dig här som svarar på frågorna.
Jag har en om bundles. Läste länge sedan här på swec att ps4 möjligen kommer med vita som bundle.
Stämmer detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av segen:

Hej Webhallen! Skönt att ha dig här som svarar på frågorna.
Jag har en om bundles. Läste länge sedan här på swec att ps4 möjligen kommer med vita som bundle.
Stämmer detta?

jag läste om det igår tror jag, kommer finnas som en bundle på fredag i USA i alla fall

Permalänk
Skrivet av Tizi:

jag läste om det igår tror jag, kommer finnas som en bundle på fredag i USA i alla fall

Som han skrev tidigare så har den svenska PS4 distributören valt att bara ta in icke bundels, bara konsol för tillfället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rugbyspelaren:

Som han skrev tidigare så har den svenska PS4 distributören valt att bara ta in icke bundels, bara konsol för tillfället

För tillfället, ja.
Jag menade om det överhuvudtaget kommer en sådan bundle. Jag har inte bråttom med ps4 så jag kan vänta.

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Vi vet tyvärr inte riktigt när vi får leverans av EU-konsolerna.

Spelen kommer vi att börja sälja så fort de trillar in dock.

Inget nytt under himmeln ang dessa konsoler? En så stor försändelse borde ju gå att spåra, kan man tycka.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Webhallen

Vi har ingen annan information om bundles i dagsläget tyvärr.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Doktor_Krall:

Inget nytt under himmeln ang dessa konsoler? En så stor försändelse borde ju gå att spåra, kan man tycka.

Den är inte skickad till oss ännu: så det finns inget att spåra.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

ang:

"Angående Xbox One:
Den svenska releasen är fortfarande "i början av 2014". Vi vet inte exakt när.
Vi har även lagt upp vad vi på sidan kallar Xbox One "EU". Dvs Xboxar som vi kommer att importera från de EU-länder där den redan släppts.
Vi har ännu inte information om hur många eller när vi får dessa tyvärr."

När jag mailade kundtjänsten så sa de att ni skulle få in dem ungefär en vecka efter launch, alltså i slutet av denna vecka, och att jag kunde räkna med att få min några dagar senare. Detta vara bara en gissning ur det blå från kundtjänsten eller?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av jahsoldier:

När jag mailade kundtjänsten så sa de att ni skulle få in dem ungefär en vecka efter launch, alltså i slutet av denna vecka, och att jag kunde räkna med att få min några dagar senare. Detta vara bara en gissning ur det blå från kundtjänsten eller?

Det är vår förhoppning, men inget vi kan lova.
Om kundtjänsten uttryckt sig på så sätt att det låtit som att det är helt säkert att det är så så är det fel. Jag tar ett snack med dem direkt nu innan jag går hem.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Ok tack för info , när börjar ni skicka våra ps4 då .. jag kan inte vänta mer gud :(((((((((((((((( <3

Permalänk

En fråga, när la ni upp EU-versionen av XB1 på hemsidan?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Mad2Pac:

Ok tack för info , när börjar ni skicka våra ps4 då .. jag kan inte vänta mer gud :(((((((((((((((( <3

Vi skickar dem så att man ska ha dem på launchdagen.

Skrivet av bergggren:

En fråga, när la ni upp EU-versionen av XB1 på hemsidan?

2013-10-09

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

I Sverige kommer det att dröja, Nordisk Film som är generalagent har valt att satsa på lösa konsoler nu när de är så få tillgängliga.
Genom att göra det fick de proportionerligt fler konsoler än vad de fått om de också tagit in bundlingarna direkt.

Det var ju tråkigt, hade verkligen velat ha en PS4 Brack Friday Bunduru.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

2013-10-09

Perfekt, la min beställning den 14e oktober så lär ialf vara bland de första.

Permalänk
Medlem

Blaergh, hade inga planer på att skaffa en D1, men nu när intresset verkar vara så stort så borde man ha beställt än och sålt den till någon som verkligen ville ha den. Hade man kanske haft råd att investera i vattenkylning till burken

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

kankse inte hör hemma här men.

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/86638-xbox-one-con...

Day one edition, men galet dyrt

hoppas inte Webhallen gör något liknande :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tizi:

kankse inte hör hemma här men.

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/86638-xbox-one-con...

Day one edition, men galet dyrt

hoppas inte Webhallen gör något liknande :/

Satan! Det är ju nästan så man tror att det är ett skämt.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobbeG92:

Jag mailade också ett tag sedan och frågade hur jag låg till i kön, supporten sa att jag skulle återkomma en dryg vecka efter launch och sedan se då.

Jag bokade väldigt sent men jag tror det är väldigt många som förbokat bara för att, och sedan inte kommer att köpa konsollen. Så förhoppningsvis har jag min innan 2014 iaf.

Okej, tack! Får återkomma då helt enkelt