Permalänk
Medlem

Host som tillåter perl?

Jag söker en gratis host, som tillåter script tex perl eller php och allt vad det heter (är inte enormt insatt i det), och inte bara tillåter den inbyggda besök räknaren eller något sådant, utan som tillåter att man laddar upp sitt eget script. Det är till ett forum, så det måste gå att kunna skriva till filer också.

Okej då, passade kanske bättre i den här forum delen.

Visa signatur

"I guess they must have dragged him here, chopped him up and flushed him"

Permalänk
Avstängd

*lol* finns ingen men beställ en från www.b-one.nu

Permalänk
Hedersmedlem

Ja det var ju också ett tankesätt

Flyttar till Internet - Uppkoppling - Nätverk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drone2of8
*lol* finns ingen men beställ en från www.b-one.nu

Det var inte det jag frågade efter, hittade däremot en gratis host som fixar det, och får shell access, nu är det bara att börja exprimentera. Det är ju flera år sedan man höll på med perl script och skit, på kära amiga tiden..

Visa signatur

"I guess they must have dragged him here, chopped him up and flushed him"

Permalänk
Medlem

är det inte bara lättare och sätta upp en Linux själv ?

Visa signatur

We live in the age o stupidity || SparcStation 20,384mb RAM,1gb disk,2*125mhz, Solaris8
--------------------------------------------------------------------------------------------
Every suicide is a solution to a problem. -- Jean Baechler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gluffis
är det inte bara lättare och sätta upp en Linux själv ?

Förvisso, men det blir fort irriterande om man har datorn i sitt sovrum, men jag har en Dual Pentium2 266Mhz på gång en redig server burk..

Visa signatur

"I guess they must have dragged him here, chopped him up and flushed him"

Permalänk
Medlem

hmm.. har dual P66,PPro200 (512K cpuer),P3 450, Ross HyperSparc 125mhz... blir en del med tiden...

Visa signatur

We live in the age o stupidity || SparcStation 20,384mb RAM,1gb disk,2*125mhz, Solaris8
--------------------------------------------------------------------------------------------
Every suicide is a solution to a problem. -- Jean Baechler