Permalänk

Hyfsad dator 40 000 kr

Hej
Jag är en fotbollsspelare på elitnivå och säger gärna inte vem jag är pga säkerhetsskäl.
Fick nys en bonus för jag vann skytteligan i min liga.
Jag har 40 lax att spendera på en bra dator.
Jag uppskattar om den är färdigbyggd. Jag är öppen för förslag och hoppas att få en massa tips.
Tack tack.

Permalänk
Medlem

Varför nämner du att du är en fotboll spelare. Ska det hjälpa oss att hjälpa dig vilken dator du ska ha?
Om du inte vill att någon ska söka upp dig, borde du inte nämna att du är fotbollspelare på elit nivå.
jag tror inte folk kollar upp en om man bara är anonym som dom flesta på detta forum.

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods

Permalänk
Skrivet av Noob I am:

Varför nämner du att du är en fotboll spelare. Ska det hjälpa oss att hjälpa dig vilken dator du ska ha?
Om du inte vill att någon ska söka upp dig, borde du inte nämna att du är fotbollspelare på elit nivå.
jag tror inte folk kollar upp en om man bara är anonym som dom flesta på detta forum.

#random person

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods

Permalänk
Skrivet av Noob I am:

Verkligen hyfsad..

Permalänk
Medlem
Skrivet av thacarlitos:

Hej
Jag är en fotbollsspelare på elitnivå och säger gärna inte vem jag är pga säkerhetsskäl.
Fick nys en bonus för jag vann skytteligan i min liga.
Jag har 40 lax att spendera på en bra dator.
Jag uppskattar om den är färdigbyggd. Jag är öppen för förslag och hoppas att få en massa tips.
Tack tack.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/4244218/2013-12-09 något sånt här, du kan ta ett kort mer eller mindre, fast om du väljer mer så kan det bli lite väl tight för ljudkortet tyvärr.

Visa signatur

[Tiger MP. 2xAMD Athlon MP 1.4GHz , 2x512MB ddr, ?350w PSU, 80GB HDD, Geforce4 ti 4600]
[i7 950, ASUS p6t, xfx 650w, 30GB SSD a-data, 3x2GB corsair xms3, 8800GT, ][i7 920, 3x4GB Vengeance, gtx 260] [i5 3570k, MSI twin frozr PE GTX 570, Corsair 4x2GB xms3]
[3930k, GA-X79-UD3, EVGA GTX 780SC ACX, Corsair Force 3 120GB, XFX 850w, Corsair Air 540, Corsair h100i, Corsair 4x4GB Vengeance]

Permalänk

Jag skulle got på noob i am med ett ljudkort

Permalänk
Skrivet av Layon:

http://www.inet.se/kundvagn/visa/4244218/2013-12-09 något sånt här, du kan ta ett kort mer eller mindre, fast om du väljer mer så kan det bli lite väl tight för ljudkortet tyvärr.

Tack för hjälpen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Moderator

*Korspost, tråd låst.*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Du får hålla ditt datorinköp till en tråd.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.