Walking Dead: The Game

Permalänk
Medlem

Walking Dead: The Game

Tjo !!

Har ska se om jag har fattat detta rätt nu !?!

Börja man med The Walking Dead: Season One och sen The Walking Dead: 400 Days och avlsutar med The Walking Dead: Season Two ??

Kollade nån stream av detta spel för nån dag sen och fastnade direkt, köpte alla spel via steam och kan ju säga att de är helt underbart spel

Nån annan som har testat de ?

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk

Har spelat season one och 400 days.. Har ännu inte haft tid att testa season 2 i julstöket men de första är bland det bästa jag spelat. Men iaf man spelar dom i den ordning du angett.

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Avstängd

TWD är något av det mest underbara som finns. Köp också The Wolf Among Us som är precis samma men med ett väldigt mörkt disney tema, sjukt häftigt.

Permalänk
Ljusskygg

Yepp TS, det är rätt order att spela spelen, du borde dock testa The Wolf Among Us och bland annat Game of Thrones spelet de kommer göra förhoppningsvis snart.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag gillar verkligen serien så jag kommer med andra ord gilla spelet?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Yepp TS, det är rätt order att spela spelen, du borde dock testa The Wolf Among Us och bland annat Game of Thrones spelet de kommer göra förhoppningsvis snart.

Ett till Game of Thrones spel?? Finns det lite info på det eller snackar du bara?

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Jag gillar verkligen serien så jag kommer med andra ord gilla spelet?

Det är inte som TV-serien på något sätt annat än zombies. Men gillar du drama så kommer du förmodligen att gilla spelet. Jag fick tårar av att spela den första säsongen, helt underbart bra.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500