Permalänk
Medlem

Kommer inet ha någon mellandagsrea????

Visa signatur

Chassi: Fractal design define r4 svart, GPU: Msi gtx 980 twinfrozr @1300mhz, Cpu: 4670k @4,5ghz, CPU kylare:Noctua NH U14-S, MOBO: Msi Z87-G45, Ram: Crucial Ballistix 8gb @1866mhz, PSU: EVGA supernova G2 750w. SSD: Crucial m500 240gb, HDD: Seagate Barracuda 1tb, Skärm : Asus VG248QE 144hz :)

Permalänk
Medlem

Hej.

Kommer ni att få in Dell Venue 11 Pro i ert sortiment snart?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

I fredags beställde jag en SteelSeries Rival från er sida. Fungerade smidigt som alltid.
Men! Idag när jag slösurfade runt så såg jag att ett visst företag, kommer inte nämna några namn (hint: det börjar på M och slutar på axFPS) hade ett riktigt bra pris på just den musen. Blev lite småsur när jag insåg att jag kunde sparat 150 spänn, det är trots allt två pizzor. Tur för er så orkar jag dock inte ångra mitt köp och skicka tillbaka musen, dessutom hade jag fått den mycket senare om jag beställde den från det andra stället vars namn vi inte kommer nämna. Därför tycker jag att ni imorgon ska ta och köpa er lite Trisslotter, för ni hade väldig tur.

Detta var såklart ett litet (sant) skämt, men ni är bäst och det är klart att jag aldrig skulle beställa ifrån något annat ställe.

God jul på er, och tack för era grymma leveranstider och er blixtsnabba och enormt trevliga service.

Med vänliga hälsningar,
En trogen kund

Permalänk
Skrivet av Enberg:

Kommer inet ha någon mellandagsrea????

Ja det kommer de

Skrivet av inet.se:

Ja, det blev en hel del respons om vi säger så. Vår VDs ursäkt och kortare förklaring är publicerad i tråden och sammanfattar hur vi känner inför det här på ett bra sätt. Vi ber innerligt om ursäkt för hur vi hanterat prisfesten och gratulerar er som lyckades göra ett riktigt bra kap. Till er andra så får vi säga att det kommer fler chanser men vi har mycket jobb framför oss med vår e-handelsplatform för att kunna hantera såna här kampanjer och prisfester i framtiden. Mindre kampanjer kan naturligtvis förekomma och där är det bäst att följa oss på Facebook/Twitter/Google+ för att inte missa!

Nej vi kommer inte köra ett tredje försök på samma sätt som innan förrän vi kan säkerställa att vår plattform klarar av det, exakt när i tiden kan vi tyvärr inte svara på ännu.

Som ett försök för att minska belastningen så rensade vi alla kundvagnar äldre än 2013-01-01. Är din kundvagn nyare än så ska den inte ha försvunnit.

Tyvärr hämtar inte Posten på söndagar utan kommer att gå iväg från oss först på måndagen.

Japp! Börjar den 25/12!

Tommty's svar sammanfattar det bra. Så länge det är en reklamation och inte t ex utnyttjande av ångerrätten/öppet köp så är det inget som du behöver ha.

Ja, det kan man säga men med del mindre kosmetiska förändringar (t ex helsvart kabel inkl 3pin-kontakt).

Dold text
Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965BE GPU: RX 480 4GB RAM: 16GB

Permalänk
Visa signatur

AsusZ170 - 6600K - 1TB Samsung 850 - Fury X - 2560x1440
Denon PMA-1560 - Cerwin Vega AT100

Permalänk
Medlem

Hej Inet

Vill veta hur bra en http://www.inet.se/produkt/6606687/ultron-powerbank-16000mah-... fungerar?
Kan inte direkt hitta någon recension om produkten eller omdöme om märket, äre gooood quailty ?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Vet att det är först till kvarn på rean. Men det är lite trist att saker är slut redan när ni skickar ut erat mail om mellandagsrean.....Jag tänker främst på Qpad QH90. Fick mailet precis. Där QH90 är med som en av huvudprodukterna....Kanske inte är jättesmart när ni inte har några.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Vet att det är först till kvarn på rean. Men det är lite trist att saker är slut redan när ni skickar ut erat mail om mellandagsrean.....Jag tänker främst på Qpad QH90. Fick mailet precis. Där QH90 är med som en av huvudprodukterna....Kanske inte är jättesmart när ni inte har några.

Mvh J

Mailet jag fick nämnde bara butikerna iaf.
Inte något om webrea, det skrev dom på facebook.

Håller ju dock med om att även mailet att mellandagsrean har börjat i butikerna skulle gått ut tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Vet att det är först till kvarn på rean. Men det är lite trist att saker är slut redan när ni skickar ut erat mail om mellandagsrean.....Jag tänker främst på Qpad QH90. Fick mailet precis. Där QH90 är med som en av huvudprodukterna....Kanske inte är jättesmart när ni inte har några.

Mvh J

Besökte butiken vid Hötorget idag och det fanns ett gäng QH90 kvar. Jag köpte mig ett exemplar för att terrorbalansen hemma mellan barnen skulle återställas, testade själv och de känns väldigt bra. Testet som SweClockers gjorde i våras sammanfattar rätt bra mina första intryck. Har du möjlighet - besök butik snarast. För 599:- känns de väldigt prisvärda.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Har en fråga till Inet. Jag har fått min ny dator nyligen däri b.la ett geforce windforce 780 Ti kort plus 3 spel
Det här: http://www.inet.se/produkt/5411052/gigabyte-geforce-gtx-780-t...
Har inte fått några spel, inga koder, ingenting. Jag antar att ni glömt detta så kan ni skicka dem via mail tack?

MVH Erik

Permalänk

Tjena Inet! Har du/ni någon susning om när detta chassi kommer in i webblagret eller i butiker i stockholm?

Permalänk
Inet
Skrivet av LeVvE:

Beställde Ducky Shine 2 vita keycaps och undrar hur lång leveransen är? Har aldrig riktigt funnits i lager.

Tas hem på beställning och är normalt mellan 2-3 veckors leveranstid. Kolla gärna med oss direkt på info@inet.se så kan vi kolla upp specifikt för din order.

Skrivet av Neo1:

Hej inet,

Behöver lite hjälp då din kollega på hötorget inte kunde hjälpa mig till 100%. Då han trodde från början att det går och jag vill fortfarande tro att det fungerar.
#14216733

Har du kunskap i frågan?
Nästan så ni borde ta in plattan och prova för att hjälpa mig och lära er nåt själva.
Eller prova med surface pro 2.

Ser att du fått en del svar i din tråd och hoppas det räcker! Har tyvärr inte mer kunskaper om detta själv.

Skrivet av JimmieSan:

Hej.

Jag har en fråga ang Func 460:
https://www.inet.se/produkt/6110028/func-kb-460-gaming-keyboa...

Stämmer datumet med mitten av februari?

Jag skickade in mitt Func 460 nämligen innan julen och väntar på nytt då det var trasigt, känns ju lite jobbigt att vänta i nästan 2 månader innan jag får ett nytt ;O

Vet att dustin osv får in nya 3:e Januari så hoppades att ni skulle få lika tidigt.

Det är det datumet som vi har fått men har bett ansvarig inköpare dubbelkolla med Func så det stämmer.

Skrivet av 220volt:

Hej.

Kommer ni att få in Dell Venue 11 Pro i ert sortiment snart?

Nej, det är tyvärr inget som vi kommer att ta in.

Skrivet av Kare:

Hej Inet

Vill veta hur bra en http://www.inet.se/produkt/6606687/ultron-powerbank-16000mah-... fungerar?
Kan inte direkt hitta någon recension om produkten eller omdöme om märket, äre gooood quailty ?

Har en bekant som skaffat sig en sån och tycker den levererar bra när det kommer till batteritid/prestanda men något plastig knapp och starkt lysande LED-lampa men överlag positivt intryck.

Väldigt kompakt trots den stora kapaciteten.

Moderkortet har dessvärre utgått och Prodigy förväntas komma i lager nästa månad preliminärt. Har tyvärr inget mer exakt än så i dagsläget.

Skrivet av L.gun:

Har en fråga till Inet. Jag har fått min ny dator nyligen däri b.la ett geforce windforce 780 Ti kort plus 3 spel
Det här: http://www.inet.se/produkt/5411052/gigabyte-geforce-gtx-780-t...
Har inte fått några spel, inga koder, ingenting. Jag antar att ni glömt detta så kan ni skicka dem via mail tack?

MVH Erik

Gör så att du kontaktar oss direkt på info@inet.se med ditt ordernummer så får vi kolla på det!

Skrivet av JagBlevTappadSom:

Tjena Inet! Har du/ni någon susning om när detta chassi kommer in i webblagret eller i butiker i stockholm?

Tyvärr ser det ut som att första leveransen landar som tidigast i början på februari.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

avgående post 27/12

Hej, hade ni inga utgående leveranser idag?
Beställde 2 lagerhållna varor på fm. innan 11 men inget är skickat

-hade väntat mig lika snabb service som innan jul då ordern fanns att hämta nästa dag!
/Kent

Permalänk
Medlem

Tjena Inet.
Jag skulle återkomma med ordernr för dom gigantiska lådorna.

5939714
5747101
6117966

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hej Inet,

Hur gör ni med en order om en av varorna inte finns i lager?
Skickas resten eller väntar ni tills allt är i lager?
Är det möjligt att få en vara skickad från en av era butiker om erat preliminära datum blir försenat?

EDIT:
Gjorde så att jag körde två separata beställningar då jag klarar mig utan delen som inte fanns i lager tills vidare.

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Toivo83:

Tjena Inet.
Jag skulle återkomma med ordernr för dom gigantiska lådorna.

5939714
5747101
6117966

VIA PM ja!!! inte här

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Tjena Inet.
Jag skulle återkomma med ordernr för dom gigantiska lådorna.

xxxxx

Tänk på att folk kan typ avbeställa dina orders bara genom ordernummer osv
Hade nog PMat när det gäller sådant.

Permalänk
Medlem

Den här tråden har allt mer blivit någon form av kundtjänst.

Permalänk
Medlem

Surt att jag inte kan hämta ut 1440p skärmen jag beställt online hos Inet. Måste istället vänta tills på torsdag för att få den levererad från Gbg...

Visa signatur

CPU: i7 6700k @ 4.5 GHz ||GPU: EVGA GTX 1080 FTW ||PSU: EVGA 850W ||RAM: Crucial Ballistix Elite (8x2) ||MB:Asus z170 ||KYLNING: Custom cpu/gpu hardline tubing ||Lagring: EVO 850 1 TB - OCZ Agility 3 120 GB - WD blue 1 TB

Permalänk

Hänvisar ni alltid till tillverkare vid garantiärenden? Fick nämligen problem med min utrabook som jag köpte hos er för mindre än ett år sedan och mailade er, fick dom svar om att jag skulle kontakta tillverkaren (Samsung). Tycker det är konstigt, gör ni alltid så?

Vet att man inte ska fråga om enskilda ärenden här, men jag vill som sagt inte fråga om just mitt ärende utan istället hur ni gör generellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JLX:

Hej, hade ni inga utgående leveranser idag?
Beställde 2 lagerhållna varor på fm. innan 11 men inget är skickat

-hade väntat mig lika snabb service som innan jul då ordern fanns att hämta nästa dag!
/Kent

Nu mitt i mellandagsrean tar det oftast lite längre tid att få ut varorna. Min order skickades nästa dag, och även jag beställde tidigt. Hade det varit vanliga dagar borde jag fått mina varor idag som senast. Har du riktigt otur får du vänta tills efter nyår. Hoppas du får dina varor innan dess!

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Skrivet av ReMemberMe:

Hänvisar ni alltid till tillverkare vid garantiärenden? Fick nämligen problem med min utrabook som jag köpte hos er för mindre än ett år sedan och mailade er, fick dom svar om att jag skulle kontakta tillverkaren (Samsung). Tycker det är konstigt, gör ni alltid så?

Vet att man inte ska fråga om enskilda ärenden här, men jag vill som sagt inte fråga om just mitt ärende utan istället hur ni gör generellt.

Det gör dom för att du som kund får ett snabbare ärende då, skickar dom från butik in den till tillverkaren så får du nog räkna med ca 3-4 veckor att den är borta, skickar du själv kan man få ner det till kanske 2 veckor.

Just Samsung har även egna service ställen i GBG och i STHLM där man kan få hjälp extremt fort.

Så, det är för att erbjuda en så snabb service som möjligt som dom gör detta, vill du att dom ska skicka in det så är det bara att säga det, men räkna då med längre tid.

Att notera är att många tillverkare erbjuder upphämtning av bud hemma hos dig och tillbaka samma väg, så du själv slipper ta dig in till butiken ens.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Skrivet av iSwordfish:

Det gör dom för att du som kund får ett snabbare ärende då, skickar dom från butik in den till tillverkaren så får du nog räkna med ca 3-4 veckor att den är borta, skickar du själv kan man få ner det till kanske 2 veckor.

Just Samsung har även egna service ställen i GBG och i STHLM där man kan få hjälp extremt fort.

Så, det är för att erbjuda en så snabb service som möjligt som dom gör detta, vill du att dom ska skicka in det så är det bara att säga det, men räkna då med längre tid.

Att notera är att många tillverkare erbjuder upphämtning av bud hemma hos dig och tillbaka samma väg, så du själv slipper ta dig in till butiken ens.

Tack för svaret, utförligt och bra. Då vet jag varför de gör så, i början kändes det tjorvigare men nu verkade det ju klart smidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSwordfish:

Det gör dom för att du som kund får ett snabbare ärende

Visst det stämmer ju (oftas) men butiken i sig sparar ju även in lite $$$ genom att deras anställda inte behöver göra något alls på samma gång.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Tänk på att folk kan typ avbeställa dina orders bara genom ordernummer osv
Hade nog PMat när det gäller sådant.

Well dom får gärna avbeställa över 1år gamla order om dom vill

Det ör som sagt ordrar som jag fått för över 1 år sen.
T.ex förbrukade färgpatroner

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReMemberMe:

Tack för svaret, utförligt och bra. Då vet jag varför de gör så, i början kändes det tjorvigare men nu verkade det ju klart smidigare.

Som sagt går det möjligen något snabbare om du skickar in själv, men om du har maximal otur så kan du hamna riktigt i kläm.
Fick själv kämpa 3 månader en gång för att få en fungerande vara av det jag köpt då jag snällt följde en butiks råd.

Permalänk
Medlem

Hur är det med leveranstider under Nyårsveckan?

Visa signatur

Mobil > SE Z5 DualSim Surfplatta > Nexus 9 Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring | Kopplad till 60" FullHD LED Sharp Aquos

Permalänk
Medlem

Tjena!
Tänkte höra om ni tänkt slänga upp mera pylar på mellandagsrean?
Isåfall har jag 2st önskemål
Fractal Node 304 och ett mini-itx moderkort med wifi och 1155.

Tänkte mig detta moderkort: http://www.inet.se/produkt/1902231/asrock-z77e-itx

Blir isåfall ett givet köp från min sida

Permalänk
Skrivet av Operatören:

Hur är det med leveranstider under Nyårsveckan?

Undrar detsamma. Samt kommer posten leverera varor?