1x BenQ XL2420t och 2x BenQ XL2411t i 3d surround, möjligt?

Permalänk
Medlem

1x BenQ XL2420t och 2x BenQ XL2411t i 3d surround, möjligt?

God kväll allesammans!

Fick lite funderingar nu på kvällskvisten om att prova på 3d surround och 2d surround, har i dags läget en XL2420t skärm med nvidia 3d vision 2 kit, och har blivit erbjuden att få köpa en XL2411t till ett bra pris och började då fundera om jag köpt den skärmen + en ny likadan skärm då det hade varit betydligt lindrigare för plånboken än om jag skulle köpa 2st nya XL2420t skärmar till.

Har försökt googla på det hela men utan någon framgång vet inte om det är jag som är värdelös eller om det bara inte är någon som försökt med en sådan setup, då det jag läst överallt är att de rekommenderas att man har 3 identiska skärmar för att få det optimalt, men såg att de går att köra med olika och att de finns en del som gör det bara det är samma panel typ?

Så min fråga som jag hoppas någon kunnig inom området hade kunnat svara på är om jag nu skulle sätta min nuvarande XL2420t i mitten och placerat varsin XL2411t på sidorna av den, hade jag då kunnat köra 3d surround? eller hade jag fått nöja mig med 2d surround?

Tack på förhand!