Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

hur får jag bort dessa mappar från listan?

Permalänk
Medlem

hur får jag bort dessa mappar från listan?

vill få bort mapparna från den där listan så enbart c: d: och e: visas där... hur löser man det på lättaste sätt?
http://www.ladda-upp.se/image.php?id=84161&size=full/

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Hedersmedlem

Hur får du dem att visas där till att börja med? Så visas det inte i min Windows. Jag skulle kolla om det är ditt startmenyprogram som fixar till det där.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Rekordmedlem

Om det inte räcker med att fälla ihop biblioteken med pilen så får du dölja biblioteken.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-fi...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellski87:

vill få bort mapparna från den där listan så enbart c: d: och e: visas där... hur löser man det på lättaste sätt?

Windows 8.1? Ta bort "Mappar" i Windows 8.1 löser problemet... om det nu är ett problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eberhart:

Windows 8.1? Ta bort "Mappar" i Windows 8.1 löser problemet... om det nu är ett problem.

Har också leta efter detta, tackar.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av giplet:

Hur får du dem att visas där till att börja med? Så visas det inte i min Windows. Jag skulle kolla om det är ditt startmenyprogram som fixar till det där.

Bra fråga dom dök bara upp när jag uppdaterade till win 8.1... Sjukt irriterande är dom.

Ska prova era lösningar sen, tack för hjälpen

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eberhart:

Windows 8.1? Ta bort "Mappar" i Windows 8.1 löser problemet... om det nu är ett problem.

Tusen tack, och ja! det är ett problem

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)