Vilket ljudkort för asus z87 pro

Permalänk
Medlem

Vilket ljudkort för asus z87 pro

Hej! Vilket ljudkort borde jag köpa om jag vill ha lite bättre ljud till spel/film/musik till mitt asus z87 moderkort? vill inte ha något överdrivet dyrt då jag inte har så mycket pengar att lägga ut atm. hade tidigare ett creative x-fi x-treamgamer fatal1ty pro i min förra dator men tyvärr så passade det inte på mitt nya moderkort. alla tips uppskattas

Visa signatur

MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr, Intel Core i7 4770K 3.5 GHz (Haswell), Corsair 16GB (2x8G) CL9 1600Mhz VENGEANCE, ASUS Z87-PRO ATX

Permalänk
Medlem

Soundblaster Z är ju ett ganska billigt kort. Sitter själv med ett sådant och är helnöjd.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

yes ska kolla på det! det finns inte annars någon adapter för att koppla in mitt gamla ljudkort med pci uttag i min nya som bara har pci express x16 och pci express x1?

Visa signatur

MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr, Intel Core i7 4770K 3.5 GHz (Haswell), Corsair 16GB (2x8G) CL9 1600Mhz VENGEANCE, ASUS Z87-PRO ATX

Permalänk
Medlem

är annars ASUS Xonar DGX något att ha? soundblaster z var lite över min budget atm

Visa signatur

MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr, Intel Core i7 4770K 3.5 GHz (Haswell), Corsair 16GB (2x8G) CL9 1600Mhz VENGEANCE, ASUS Z87-PRO ATX