Återvänder till WoW och söker därför en veteran som kan Rafa.

Permalänk
Medlem

Återvänder till WoW och söker därför en veteran som kan Rafa.

Tjena! Skall återvända till Azeroth då jag numera bara sitter och stirrar i en blank skärm. Har då tänkt skapa mig ett nytt konto och vill därför bli rafad av ett "pro".

Du ska uppnå dessa krav:

  • Spelar dagarna ut och dagarna in

  • Kan 99% om WoW

  • Har/Är hardcore raider/pvpeare

  • Riktigt schysst och pratglad

Jag lirade back in Wotlk och sent i cata. Pluggar distans och blir då rätt mycket spelande..

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Kan även tilläga att jag kan bidra med guld och liknande.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Kör som horde på Defias Brotherhood med min main. Bara att skicka ett PM om du vill att jag ska rafa dig.

Permalänk
Inaktiv

Tjenare, jag och en polare håller på att raffa för tillfället, vi startade i Torsdags. Du kan ju hoppa på oss om du vill.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stöldmärkt:

http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstrom/Kinjabal/...

Tillräckligt "pro"?

Spelat sedan dag ett.

Studerar dock, så kan inte spela "dagarna in och ut" vad nu det menas.

Studietider är följande:

Mån: 0800-1330(tar cirka 25 min att komma hem)
Tis: 0800-1500(tar cirka 25 min att komma hem)
Ons: 0800-1500(?)
Tors: 0800-1500(?)
Fre: 0950-1330

Osäker på de med frågetecken, kan vara något tidigare.

Visa signatur

In Win 503 | i7-6700k | ASUS GTX 1080 Strix | 32GB Corsair Vengeance 2133MHz | Samsung EVO 850 500GB | WD Blue 1TB | EVGA Supernova G1 750W | ASUS Z170 PRO Gaming

Permalänk
Medlem

Skapat ett konto på WoW för första gången på över 7 år. Om någon vill skapa en alt så finns möjligheten nu då jag också letar efter en referral så kan vi levla tillsammans. Kommer troligen lira ganska mycket då det är långt till alla tentor just nu p.g.a. början av året.
Är inte extremt petig om du är Horde eller Alliance, men vill ha en PvP server där Horde/Alliance balansen är jämn och det finns många spelare på. PM:a mig eller skriv här.

Permalänk

Finns här, började precis jag också sedan tagit paus... är du intresserad så kan jag skicka en RAF invite

Visa signatur

Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Moderkort: ASUS ROG Strix B450-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360 AIO | GPU: Palit Gaming RTX 3090 | RAM: G.Skill Trident Z RGB 3600Mhz 2x8GB

Permalänk

Sugen att lira Alliance på Outland eller liknande stor PvP server? I så fall är jag sugen, har spelat sen sent 2004, arbetslös för tillfället så kan spela dagarna ut. Inga problem att spela 8-10 timmar per dag.

Är du sugen så skicka PM

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)