Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vart kan kan man köpa DayZ och billigaste alternativet?

Permalänk

Vart kan kan man köpa DayZ och billigaste alternativet?

Hej!

Funderar på att köpa DayZ men vill inte lägga ut 200kr om det finns billigare alternativ.

Så jag undrar, vart kan man köpa DayZ Standalone billigast om det finns andra ställen än Steam?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av linuscool2:

Hej!

Funderar på att köpa DayZ men vill inte lägga ut 200kr om det finns billigare alternativ.

Så jag undrar, vart kan man köpa DayZ Standalone billigast om det finns andra ställen än Steam?

Mvh

23.99$ kostar det på Steam, i vår valuta är det 155kr. Det tycker jag är riktigt okej, hade kunnat kosta
499 eller mer. Vet inte hur många andra ställen som faktiskt säljer detta? Antar att det inte är så många
andra återförsäljare av detta?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem

Det är steam exklusivt just nu iaf, det är ju bara i ett väldigt tidigt stadie och inte ens nära retail så inga återförsäljare har det.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Går väll bara att köpa på steam?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk

Så länge det är kvar i alpha kommer nog inga andra butiker ta in det. 23.99€ är billigt för ett spel som, förhoppningsvis, kommer ha mycket innehåll när det är klart!

Visa signatur

Citera om du vill få svar!

Permalänk
Medlem

200 spänn är inte mkt pengar för ett spel, dom kan även behöva det

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddyfresh:

23.99$ kostar det på Steam, i vår valuta är det 155kr. Det tycker jag är riktigt okej, hade kunnat kosta
499 eller mer. Vet inte hur många andra ställen som faktiskt säljer detta? Antar att det inte är så många
andra återförsäljare av detta?

Saker pa det? Pa deras hemsida ar det 23.99 Euro. Och med dagens kurs ar det 214 kr. Sa har svart att tro att det skulle vara en san skillnad.

Som manga andra har sagt, och vad jag vet, sa finns det an salange bara pa Steam eller BIs hemsida. Dock sa ar det en engangs kostnad, dvs du behover inte betala igen nar spelet val slapps och antagligen blir dyrare.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

steam eller på dev store.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka ;)

Permalänk
Medlem

Jag kan tycka det känns rätt trist att köpa det åtminstone när man redan har ArmA 2: CO. "Så" mycket nytt verkar det ju inte vara, i vad jag sett, jämfört DayZ-modden och DayZ-stand alone. Nu blev jag förvisso inte sådär sjukligt hooked som vissa andra på modden, men jag tycker inte att spelet verkar värt mina 24$ iaf. (Har man inte ArmA redan tycker jag däremot lätt att man ska köpa ArmA2/ArmA3:P)

Visa signatur

Asus M5A99X EVO | AMD PhenomII x6 1100T @3.3GHz | Hyper 212+ EVO | Corsair DDR3 1600MHz @16GB | Asus GeForce GTX 1060 @1GB | Crucial M4 SSD @128GB | OCZ Solid 3 SSD @60GB | Seagate barracuda HDD @2TB | Corsair TX650 @650W | benQ 24" @2ms | Logitech X-540 @70W 5.1-surround | Corsair Gaming K95 RGB

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag har lite principer mot detta jag också. Att köpa en Alpha som "inte ens är nära retail" som någon skrev ovan, när man dessutom redan äger ArmA2 och ArmA3, för 200 spänn känns lite sådär..

Permalänk
Skrivet av Gublo:

Måste säga att jag har lite principer mot detta jag också. Att köpa en Alpha som "inte ens är nära retail" som någon skrev ovan, när man dessutom redan äger ArmA2 och ArmA3, för 200 spänn känns lite sådär..

Absolut och det är ju ganska tydligt på steamsidan att det är en alpha och att man endast skall köpa om man vill vara med under utvecklingen av spelet.

Visa signatur

Citera om du vill få svar!